Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Kesärinne 13.04. - 17.04.2017

edited April 2017 in Yhdistysasiat
The user and all related content has been deleted.

Comments


  • on 1490784023:


    Seuraava yhdistyksen leiri järjestetään 13.04. - 17.04.2017 Kesärinteen leirikeskuksessa. Leiri alkaa torstaina klo. 17:00 ja loppuu maanantaina klo. 20:00.

    Leirille osallistuvilta peritään leirimaksu 10 euroa (varsinaiset jäsenet) tai 5 euroa (nuorijäsenet).

    Leiriohjeet


    Tulossa niin että paukkuu, need my rpg fix!
  • Tulossa paikalle. Koko leiri ei onnistu, mutta torstai - sunnuntai-aamu saa luvan riittää tällä kertaa.
  • Tulossa leirille torstaista tai perjantaista alustavasti lauantaihin tai sunnuntaihin. Mukaan on tulossa myös pelitarinoita, joista lisää vielä lähemmin.
  • Tulossa leirille koko pääsiäiseksi \o/
  • Tulossa leirille vähintäänkin perjantaista alkaen tappiin asti. Torstai on vielä vahva ehkä.

    Mukaan tulee seuraavia pelejä:

    Tales of the Kobold King - D&D 5th ed. s(e)ikkailua jossa koboldit vaeltavat etelään luvattua maata etsimään...

    Sininen - Itä-Uudenmaan Poliisilaitoksen rikostutkinta jatkaa Sinisen Mysteerin selvittelyä.

    Yön Sisaret - Itävartion Varikset taistelevat villejä, kuolleita ja hitaasti kohti hiipivää talvea vastaan.

    Mahdollisesti myös muita pelejä tilanteen mukaan saattaa pakkautua laukkuun...
  • Hyvinkin tulossa koko ajaksi. Ehkä jopa peliä mukaan. Ei sitä tiedä. Voi olla.
  • Pyrin kirjoittamaan D&D 5th edition pääsiäisone-shotin valmiiksi (ei valmisskena). Kristuksen paladiinit ja kleerit pahuutta vastaan. Raikaako "Hoosianna" jälleen kerran?

    Mukaan ehkä vielä lisäksi 1-2 peliä varalle.

  • Hei!

    Tällä Pääsiäisleirillä on tarjolla puoleltani kaksi pelitarinaa, jos kiinnostuneita ja vapaita pelaajia löytyy joko torstaina 13.4. tai/ja perjantaina 14.4.2017.

    Lisätietoja tarinoista löytyy ohessa.

    Kiitos mielenkiinnostanne!





    KLAANIMME TAIVAAT

    "Flight zero zero zero is airborne."
    - James "Sonny" Crockett, Miami Vice (ohj. Michael Mann, 2006)

    desert_road_wallpapers_hd.jpg

    "Klaanimme taivaat" on tarina ilmailuperheestä kivisodan raunioittamassa lähitulevaisuuden Amerikassa. Kuivilla tasangoilla verisukulaisuus oikeuttaa ja velvoittaa salakuljetuslentoihin sodan voittajien, kiertoratalaisten valvovien silmien katvealueilla.

    Laittoman materiaalin täyttämät ruumat ja lentohalleista kantautuva petrolin haju sekoittuvat tässä tarinassa latinorytmeihin ja suihkumoottorien pauhuun.

    Tervetuloa kuumaan ikikesään, missä etäiset taivaanrannat ovat lähes perheenne saavutettavissa!


    KLAANIMME TAIVAAT
    Tarina Cyberpunk 2.0.2.0./Rautahermojen maailmassa

    Ajattele: Miami Vice lainsuojattomien (oikeutettujen? Tämä on päätettävissänne) puolella, missä pikaveneet ovat häivepinnoitettuja lentokoneita

    Pelaajia: 3 - 6 verisukulaista, lentäjää ja lentomekaanikkoa

    Pelijärjestelmä: Muokattu Cyberpunk 2.0.2.0., Rautahermot-lähdeteoksen materiaalilla tuettuna

    Peliajankohta ja kesto: Joko to 13.4. noin klo 19.00 tai pe 14.4.2017 klo 14.30, kestoltaan noin 6,5 h, minkä päälle halutut pelitauot

    Muut huomiot:
    - Lajityyppinä cyberpunk/toimintadraama

    - Käsiteltyjen aihepiirien ja teemojen johdosta tarinan ikärajana on K-18

    - Rautahermojen (engl. Hardwired) ja/tai Cyberpunk 2.0.2.0.:n maailman tuntemus on eduksi, muttei edellytyksenä tarinaan osallistumiselle

    - Pelijärjestelmässä käytetään d10- ja d6-noppia





    THE DAY WHEN THE WORLD TURNED BLUE

    "Crushing foes beneath each ground-shaking footfall, an Imperial Knight bestrides the battlefields of the 41st Millennium like a mechanical god of war."

    "One does not drive such an heirloom of the past - it must be bonded with. Only a Noble from an ancestral knightly house may have such an honour."

    - Codex: Imperial Knights, 4

    a-lance.jpg

    Painajaismaisessa tulevaisuudessa Hänen Keisarillisen Ritarimaailmansa perillisten tarunhohtoinen elo keskeytyy, kun yö kirkastuu päivänkaltaiseksi ja tähdenlennot alkavat.

    Jaloveristen on aika nousta haarniskoihinsa ja valjastaa sotisovat kunnian ja maailmankuvansa puolustamiseen.

    Ylistys Keisarille! Ylistys Hänen ritareilleen!


    THE DAY WHEN THE WORLD TURNED BLUE
    Tarina Warhammer 40 000 -universumissa

    Ajattele: Teknologisia jättirautapukuja ja vanhahtavia kunniakäsityksiä kaukaisessa tulevaisuudessa

    Pelaajia: 3 - 5 Keisarillisten Ritarihuoneiden perillistä

    Pelijärjestelmä: Yksinkertaistetty neljän ominaisuuden järjestelmä, tarvittaessa Warhammer 40 000 7. laitoksen säännöillä ja materiaalilla (mm. Codex: Imperial Knights, 2015) tuettuna

    Peliajankohta ja kesto: Joko to 13.4. noin klo 19.00 tai pe 14.4.2017 klo 14.30, kestoltaan noin 5,5 h, minkä päälle halutut pelitauot

    Muut huomiot:
    - Lajityyppinä scifitoiminta

    - Warhammer 40 000 -universumin ja/tai Keisarillisten ritareiden (alkup. Imperial Knights) tuntemus on eduksi, muttei edellytyksenä tarinaan osallistumiselle

    - Pelijärjestelmässä käytetään d10-noppia
  • ^ Kummatkin Ramin peleistä kiinnostelee kovasti!
  • Ei hitto, Klaaniimme taivaat, meikä on messissä. Tuohon settingiin on tullut miltei jokainen cyberpunkskenu tullut sijoitettua viime vuosina.

  • on 1492080412:


    Ei hitto, Klaaniimme taivaat, meikä on messissä. Tuohon settingiin on tullut miltei jokainen cyberpunkskenu tullut sijoitettua viime vuosina.


    Oliks se missä me oltiin jotain spinnerillä tykittäviä salakuljettajia just tätä settiä?
  • Leiri alkoi Kapeanmeren Merirosvojen ensimmäisillä hapuilevilla askelilla merirosvouden ansaintalogiikan löytämiseksi. Saaliiksi jäi kaksitoista vuohta, kaksi hilparia, kaksi miekkaan ja kaksi kypärää, sekä epämääräinen tunne siitä, että miehistö on juuri sotkeutunut johonkin jota ei itsekään ymmärrä.

    Perjantaina Delta Green iskuryhmällä "Friendship is magic" kunnes öljylautta oli tulessa ja Ponien evakuointisuunnitelma vaati joustavaa siirtymistä black bag -operaatiosta virallisempaan rooliin. "Lemon Drop to all Ponies. As of now, Friendship is no longer magic. I repeat. Friendship is no longer magic."

    Lauantaina Vampyrien yhteisön vallankumous jatkoi voittokulkuaan. Neuvoston valinnassa vallankumous sai puheenjohtajuuden ja neljä neuvoston paikkaa vanhan vallan kahta vastaan. Elysiumin hoitajaksi nimitettiin vanhan vallan karkoittama entinen hylkiö ja pahamaineinen "Katjusha" valittiin kaupungin toiseksi sherifiksi toisen sherifin viran mennessä vanhan vallan edustajille. Eikä siinä vielä kaikki, sillä Saatananpalvoja Sormunenkin tyttöystävineen saatiin kiinni ja odottavat nyt vuoroaan tuomiolle pajuvaarna rinnassa.

    Sunnuntaina leirillä alkoi jo väki vähenemään, kun osalla porukasta turnauskestävyys loppui. Tästä välittämättä aloitettiin uutta supersankari / kauhu / mystery -genren peliä, jossa pakoiltiin poliisia, epäiltiin FEMA:a ja lopulta paettiin FBI:n kanssa katastrofialueelta silmät kiiluen ja abyssin örkkejä räjäytellen.

    Kiitoksia omasta puolestani niin pelinjohtajille, kuin pelaajillekin. Tämä oli hyvä.
  • Torstaina Ramin Cyberpunkissa meksikolaisperhe pääsi etulyöntiasemaan saatuaan lentopetrolijalostamon haltuunsa.

    Perjantaina Jumalan urheat ristiretkeläiset ja palvelijat kävivät pelotta paholaisen kätyreitä vastaan tuhoten magian pimeillä voimilla toimivat pirunpalvojat Petran muinaisen kaupungin raunioissa. 1114 AD ja pääsiäinen, Pyhä Maa, virsiä laulettiin ainakin kuusi.

    Lauantaina neljä kapinaliittoon haikailevaa tulevaa vapaustaistelijaa kävivät asein Imperiumin iskusotilaita vastaan Kwevronin vilja-aittaplaneetalla, Mal Ethon Cityssä, yrittäessään pelastaa kapinallismyötämielisiä henkilöitä. Saatuaan kontaktin mahdolliseen kapinallistahoon, pako planeetalta TIE Fighterit kintereillä ja lopulta kontakti kapinallisliittoon Duroksen läheisellä muinaisella avaruusalustelakalla, missä sankarit toimivat henkivartijoina tärkeällä duroslaiselle diplomaatille. Palkkasotilasiskun torjumisen (ja diplomaatin hengen pelastamisen) jälkeen matka jatkui kohti Tatooinea siellä olevan kapinalliskontaktin luo.
  • Leiri oli oikein hyvä, tuli tutkailtua niin jo tullessa tulessa olleen thulhunporauslautan mysteereitä, sotkeuduttua galaktisen kapinan riveihin kuten kaivettua esille kiristysmateriaalia anarkian partaalla olleessa kaupungissa mac:n pathfinderissä.

  • on 1492033129:


    KLAANIMME TAIVAAT


    Lagarto,
    Carmen,
    El Disidente,
    Guapo,
    Lefty,
    El Coronel.

    Tiedätte keitä olette, mihin kuulutte ja mihin kaikkeen pystytte.

    Intiaaniluolat allanne. Deltojen täyttämät taivaat yllänne. Kartelli ympärillänne.

    Muchas gracias damas y caballeros del polvo del Cártel!


    on 1492033129:


    THE DAY WHEN THE WORLD TURNED BLUE


    Ennakkotiedoista poiketen ritaritarusta päädyttiinkin Loimukavion luostarin hevostyttöjen ja tallipoikien elämän pariin, tarinassa "THE HORSEHEARTS: A Tale in the Dark Future of WARHAMMER 40,000".

    Tarinassa saatiin taltuttaa herkkusuisia poneja, kannustaa oppimishalutonta aatelisnuorta ja raottaa Lukuopin saloja tallin ylisillä. Samalla säähavaintotornista oli mahdollisuus seurata pyrstötähtien öistä vaellusta vuorten taa ...

    ... ja kokemaan taivaanrannan valonäytelmän laukaisemaa palautumista Keisarillisen Inkvisition akoluuteiksi.

    Ylistys Hänelle! Kiitokset Teille!
Sign In or Register to comment.