Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Penta-arkisto

Olen raivaamassa asuntoon tilaa ja tavaroita järjestellessä tuli vastaan Pentagrammin arkisto. Siellä on pari laatikollista lehden irtonumeroita sekä laatikollinen kuvitusta. Onko jollain kiinnostusta näitä kohtaan? Voin tuoda ne leirille, jossa halukkaat voivat ottaa lehtiä mukaansa ja kuvittajat sadda alkuperäistyönsä takaisin.

Comments

  • Tänään leirillä vuosikokouksen jälkeen suunniteltiin yhdistyksen 30v juhlia ja tuli puhetta JuhlaPentan julkaisusta, Tatu on varmaan suhun yhteydessä asiasta tarkemminkin. Mutta siihen käyttöön näitä ainakin voisi tarvita, älä vaan vielä hankkiudu niistä eroon. 
  • Pentat on arkistoitu, mutta niitä ei saa arkistosta helposti.
  • Onkohan digitaalista aineistoa vielä olemassa?
  • Kokonaan uusi Pentahan se oli tarkoitus kasata eikä koostaa vanhoista uutta (been there done that 4/1999)?
  • The user and all related content has been deleted.
  • Mietitäänpä näin päin:
    Mitä haluatte lukea juhlanumerosta?

    Ja: Mistä haluatte kirjoittaa/kertoa?

    Voin muokata tekstejä kieliasun ja tekstin sujuvuuden osalta tarvittaessa, joten se ei ole este.
  • Itselläni oli niinkin villi idea, että voisi kuvituksia/tekstejä kysäistä jopa entisiltä jäseniltä, jotka ovat aikanaan lehteä väsänneet for the old times sake.

    Itse siis olen valmis väsäämään kuvituksia ja miksei tekstiäkin.
  • Pistetäänkö lehti täyteen play-by-email-kirjoitelmia?
  • taxall said:
    ppp said:
    Kokonaan uusi Pentahan se oli tarkoitus kasata eikä koostaa vanhoista uutta (been there done that 4/1999)?
    Pitää paikkansa että uutta sisältöä on tarkoitus saada JuhlaPentaan, mutta pitää myös varautua siihen että jäsenistön sisällöntuottokyky on samalla tasolla kuin Pentan loppuvuosina... Siinä tapauksessa läpyskästä tulee jonkinlainen uuden ja vanhan sisällön yhdistelmä.
    Call for Papers! Mä voin kirjoittaa artikkelin aiheesta ”Hakkeroinnin kuvaaminen roolipelissä” jos joku haluaa sellaisen Pentaan laittaa.
  • The user and all related content has been deleted.
  • Tuossa aikanaan vanhoja Pentagrammeja selatessani luin yhden noin 20 vuotta sitten kirjoittamani artikkelin ja huomasin, että päivittämisen varaa olisi. Eli voisin tehdä kirjoittaa uudistetun version tikareista, miekoista, keihäistä ja panssareista...
  • Jotain voisin Pentaan kirjoittaa. Kaikenlaisia peliprojekteja on työn alla, joten niistä saa varmaan artikkelin tai pari.
  • The user and all related content has been deleted.
  • Itsehän tein varjopentan värillisenä ja nidottuna jo muinoin :) Koska kyseessä olivat omat artikkelini (ja vähän uutta) ja tarkoituksena saada pääsy Lord of the Ringsin media-pankkeihin en kysellyt lupia. Ja... tehtävä tuli suoritettua. 
    Mutta voinen toki kirjoittaa jotain uutta. Ja grafiikkaakin on tullut luotua kuin keskustalainen navetassa.
  • ihra said:
    Itsehän tein varjopentan värillisenä ja nidottuna jo muinoin :) Koska kyseessä olivat omat artikkelini (ja vähän uutta) ja tarkoituksena saada pääsy Lord of the Ringsin media-pankkeihin en kysellyt lupia. Ja... tehtävä tuli suoritettua. 
    Mutta voinen toki kirjoittaa jotain uutta. Ja grafiikkaakin on tullut luotua kuin keskustalainen navetassa.
    Teit siis "salapentan".
  • Musta ois hienoa nähdä joitain jäsenistön ikimuistoisimmista hahmoista; ei siis välttämättä hahmolomakkeella, vaan lyhyt kuvaus, nimi ja erityisesti kuva; joko itse ammoin muinoin piirretty tai sitten uudempi re-make. 😅
  • Chisantha said:
    Musta ois hienoa nähdä joitain jäsenistön ikimuistoisimmista hahmoista; ei siis välttämättä hahmolomakkeella, vaan lyhyt kuvaus, nimi ja erityisesti kuva; joko itse ammoin muinoin piirretty tai sitten uudempi re-make. 😅
    Tämähän kuulostaa hyvältä.
Sign In or Register to comment.