Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Kurry paintball

edited January 1970 in Yhdistysasiat
Jollain syksyn leirillä pohdittiin Tatun kanssa, että pitäisikö (yrittää) järjestää Kurryläisille paintball-päivä joskus keväällä. Tatu sanoi tietävänsä mahdollisen luvallisen pelipaikan (=metsän) ja minä taas tunnen yhden välinevuokraajan jolta / jonka kautta voisi saada tarpeistoa vuokralle asevelihintaan.

Aloitetaan siis kiinnostuksen kartoittaminen jo nyt, vaikka mahdollisen pelipäivän ajankohta osuneekin keväälle. Eli kiinnostaako lähteä reuhaamaan värikuulasotaa Kurry-porukalla jonain viikonloppuna?

Vuokraamojen hintoja vertaillen arvioisin yksittäisen pelaajan vuokrakuluiksi n. 40-50 euroa, kuulakulutuksesta riippuen. (Tämä hinta ei sisällä mahdollisia asevelialennuksia).

Sama kysely on myös kurrylistillä, jos kukaan sitä nyt enää lukee...

Comments

  • Minä sanoisin että Jawohl vaikka luuenkin olevani aika mustelmilla tuollaisen setin jälkeen.
  • Enpä ole koskaan ollut mutta mikäli silti mukaan päästetään, niin lähden heti kokeilemaan.
  • Tietenkin jos jollain ois jotain faktaa kerrottavana etukäteen niin ois ihan jees, jos tuosta nyt mitään kerrottavaa on.
  • Kuulostaa hyvälle. Ja tuskalliselle.


  • Tietenkin jos jollain ois jotain faktaa kerrottavana etukäteen niin ois ihan jees, jos tuosta nyt mitään kerrottavaa on.

    No mitä faktaa haluat? Mennään jonnekkin metsään muutamaksi tunniksi leikkimään sotaa värikuula-aseilla.

    Ase ampuu vesiliukoista luonnossahajoavaa maalia sisältäviä kuulia paineilmalla tai hiilidioksidilla. Kantama n. 70m, riippuen vaikka mistä. Vähän niinkuin airsoftia, mutta aseet ei ole oikean aseen näköisiä ja osuma sattuu enemmän (kuulan lähtönopeus n 90m/s). Hauskaa.

    Kysy lisää niin kerron lisää.
  • Mukana ollaan.
  • aww hell, why not... Kaikkiin muihinkin mun huvituksiin tuntuu liittyvän toi ittensä telominen...
  • Oiskohan Kari muuten menny meikästä ohi kurryn hazardi-alttiimpana kaverina? En kyl ees muista koska mulle olis viimeks mitään hirveen ihmeellistä sattunu.

    *knocks wood*
  • All right, kiinnostuneita tuntuu löytyvän sen verran että kannattaa edes yrittää järjestää jotain tällaista. Katsellaan lisää sitten '06 puolella, jollain leirillä tai ehkä jopa Pentassa tulee sitten lisää markkinointia...
  • Joo kyllähän tällainen kiinnostaa mutta lähikuukausina rahavarat menevät kyllä aika tiukalle eli täytyy katsoa sit tilanteen mukaan kun on ajankohtaista.
  • No niin, herätetään taas Kurry Paintball henkiin. Päästäisleirillä tuli kyselyitä että järjestetäänkö, joten kiinnostuneita on vielä varmaan jokunen. Seuraavaksi tarvitaan sitten päivämäärä että voidaan ruveta keräämään sitovia ilmoittautumisia. Heitän ehdolle seuraavat päivät:

    A) 25.7. (tiistai ennen kesäleiriä)
    B) joku päivä kesäleirillä, esim torstai (26.-30.7.)
    C) joku muu, mikä?


    Itse kannatan vaihtoehtoja A tai B. Perustelen: vuokraaminen viikolla yhdeksi päiväksi tulee useammilla vuokraamoilla halvemmaksi kuin viikonloppu-paketti. Toisekseen leiriviikolla valtaosa halukkaista lienee lomalla/saatavilla. Pelipäivä matkoineen kestänee n. kuusi tuntia, eli ei mene koko leiripäivä piloille ja illalla päässee saunaan ja makkaralle retostelemaan.

    Mutta kommentoikaa puolesta ja vastaan ja äänestäkää vaikka tämän topicin alla. Päivä päätetään kesäkuun alussa jolloin alkaa ilmoittautumisten ja rahan keruu. (Lähden tänään Lappiin sotimaan ja palaan vasta kolmen viikon päästä, siksi siis näin pitkä mietintäaika).

    Yleistä infoa lajista ja vuokraamojen yhteystietoja jos joku haluaa laskea kustannuksia: http://www.paintball.fi

    Sama litania menee myös Kurry-listille.
  • Tiistai kuulostaa buenolta. Missä toi mesta siis on ja miten sinne on tarkoitus mennä? Henkilöautot täyteen porukkaa ja bensat jaetaan?


  • Tiistai kuulostaa buenolta. Missä toi mesta siis on ja miten sinne on tarkoitus mennä? Henkilöautot täyteen porukkaa ja bensat jaetaan?

    Tiistai kuulostaa hyvältä. Samat kyssärit, pitäis päästä mestoillekin jotenkin tai hommasta ei tuu mitään.
  • Kyllä toi tiistai munkin mielestä parhaalta vaikuttaa, tosin vielä en osaa työkuvioistani tarkemmin sanoa.


  • Tiistai kuulostaa buenolta. Missä toi mesta siis on ja miten sinne on tarkoitus mennä? Henkilöautot täyteen porukkaa ja bensat jaetaan?

    Tatulla piti olla joku paikka (metsä) tiedossa, olisikohan ollut Nummi-Pusulassa. Kimppakyydit varmaan on järkevin vaihtoehto jos/kun pelipaikalle on yhtään matkaa.

    Jos Tatu ei saa sitä metsikköä "lainaan", niin sitten jonkun muun pitää etsiä paikka jossa saadaan pelata (ei onnistu pelkillä jokamiehenoikeuksilla) tai sitten vuokrataan varusteet firmalta jolla on myös kenttä. Kentästä ei välttämättä tule edes lisäkustannuksia jos vuokraajia on tarpeeksi.
  • Onko toi tiistai joku erikoispäivä? Jos ei ole, niin minä olen silloin varmaan töissä, jolloin en pääse yhtään mihinkään. Listoja ei kyllä vielä tule tonne asti vähään aikaan.
    Noi kesäleirin päivät olen pyytänyt jo vapaaksi (ja koska jo näin aikaisin niin luulis onnistuvan) eli niille ois hyvä saada ohjelmaa sitten mahdollisimman paljon.

    Äänestän siis: B
  • Fuck.

    Tatu ilmoitti että kaavailtua pelipaikkaa ei saada käyttöön. Siis:

    Kurry-paintball -sessio on siirretty "tuonnemmaksi".

    Eli tarvitaan joko
    a) uusi "oma" pelipaikka (=metsä) tai
    b) halua lähteä pelaamaan järjestäjän kentälle (mm. Kirkkonummella on yksi ilmeisesti aika kattava).

    Olen ensi viikon mökkeilemässä ja sitten koitankin jo livistää kesäleirille, joten pitänee tosiaan lykätä ja juonia kiinnostuneiden kanssa uudestaan. Vinkkinä: vähintään 10 päätä tarvitaan että saadaan hyvät pelit omalla porukalla. Mutta katellaan, kirves ei ole vielä kaivossa ja köysi on pelkässä perusrasvassa.
Sign In or Register to comment.