Pakko nyt hehkuttaa täälläkin, että tuli tänään katsottua niin älyttömän hyvä leffa, että ei kannata missata nyt kun se vielä teattereissa pyörii. Tsiigasin miltei tyhjässä Kinopalatsi ykkösessä, mikä sopi leffan fiilikseen jokseenkin täydellisesti.
Tämä oli sikäli yllättävää, etten tykännyt Sofia Coppolan edellisestä Virgin Suicidesista oikeastaan yhtään - ei se huono ollut, mutten saanut siitä yhtään mitään irti. Lost In Translation sen sijaan toimi ihan kaikilla tasoilla, joskin pitänee varata klassikkostatus vasta toisen katsomisen jälkeiseen aikaan. Silti ihan selvästi 5/5 tähteä.
Comments
Lähinnä sellainen "nyt on 1,5 miljoonaa taalaa käytettävissä maisemakuvauksiin, pitäisikö mennä Tokioon?".
Tai siis, Sofia Coppola ei osaa ohjata eikä oikein kirjoittaa. Näyttelijät olivat hyviä, samoin jokunen kohtaus.