Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leffa: Lost In Translation

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Pakko nyt hehkuttaa täälläkin, että tuli tänään katsottua niin älyttömän hyvä leffa, että ei kannata missata nyt kun se vielä teattereissa pyörii. Tsiigasin miltei tyhjässä Kinopalatsi ykkösessä, mikä sopi leffan fiilikseen jokseenkin täydellisesti.

Tämä oli sikäli yllättävää, etten tykännyt Sofia Coppolan edellisestä Virgin Suicidesista oikeastaan yhtään - ei se huono ollut, mutten saanut siitä yhtään mitään irti. Lost In Translation sen sijaan toimi ihan kaikilla tasoilla, joskin pitänee varata klassikkostatus vasta toisen katsomisen jälkeiseen aikaan. Silti ihan selvästi 5/5 tähteä.

Comments

  • Tjaa-a, no oman katsomiseni tuloksen voi katsoa tuolta www.nominaali.comin leffa-arvosteluista. "Ihan kiva".... mutta oikeastihan tuossa ei mitään käsikirjoitusta ollut :)

    Lähinnä sellainen "nyt on 1,5 miljoonaa taalaa käytettävissä maisemakuvauksiin, pitäisikö mennä Tokioon?".

    Tai siis, Sofia Coppola ei osaa ohjata eikä oikein kirjoittaa. Näyttelijät olivat hyviä, samoin jokunen kohtaus.
  • Itse diggasin elokuvasta runsaasti. Tunnelma oli hyvä, ja näyttelijät myös. Ja kaikki se japanimeininki sopivan vinossa. Ei mitään liian hölmöä, vaan sellaista vähän käsittämätöntä. Ja se muovikuulajuoksentelu pitkin katuja oli jees-menoa. Mielestäni leffa välitti hyvin sen ohimenevyyden ja eksyksissäolon tunteen, mikä päähenkilöillä oli. Ja pidin Virgin Suicidesistakin.
  • Pitkään arvoin tennarin aulassa eilen että minkä rainan kävisi kahtomassa.Onneksi päädyin ko.pätkään,oli melkosen hyvä.
  • Minäkin tykkäsin, tosin ei se ollut sellainen oooh-elämys kuin mitä niin monet mainostivat etukäteen. 4/5.
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!