Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

25 vee teemaa

edited January 1970 in Roolipelit
Öyh,

ajattelin ensi leirillä pelauttaa Kurryn 25-vuotisen uran kunniaksi jotain teemalla "25 vuotta sitten". Katson jos löydän vanhan seikkailun/pelin tuollaisen ajan takaa (Merp, D&D, Palladium, RQ, Cyborg Commando tms.). Tai vaihtoehtoisesti jostain vanhasta Pentagrammista... varsinkin jos uusia jäseniä on paikalla.

Muita mukaan liittyjiä?

Comments

  • Pelasin näitä 25v sitten, pelaan näitä edelleen, eli todellakin messissä.
  • Ryhmään etusija niille, joilla on jäsennumero?  ;)

  • on 1391697627:


    Ryhmään etusija niille, joilla on jäsennumero?  ;)


    Ja vielä numerojärjestyksessä, eli kun ryhmän rajat tulee vastaan niin pienimmästä numerosta alkaen vahvistetaan paikat.

  • on 1391778539:


    on 1391697627:


    Ryhmään etusija niille, joilla on jäsennumero?  ;)


    Ja vielä numerojärjestyksessä, eli kun ryhmän rajat tulee vastaan niin pienimmästä numerosta alkaen vahvistetaan paikat.


    Böckermanilla aika varma peli, johon mennä nukkumaan.

  • on 1391675739:


    Muita mukaan liittyjiä?


    Jeah. Taidan kaivaa "Satunnaisten sankarien" (joka kuiteskin on D&D) seuraksi arkistoista jonkin muinaisen itsetekemäni seikkailun. Sitten voi ihmetellä miten paljon saa muistiinpanoista vuosikymmenien jälkeen selvää..
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!