Öyh,
ajattelin ensi leirillä pelauttaa Kurryn 25-vuotisen uran kunniaksi jotain teemalla "25 vuotta sitten". Katson jos löydän vanhan seikkailun/pelin tuollaisen ajan takaa (Merp, D&D, Palladium, RQ, Cyborg Commando tms.). Tai vaihtoehtoisesti jostain vanhasta Pentagrammista... varsinkin jos uusia jäseniä on paikalla.
Muita mukaan liittyjiä?
Comments
Ja vielä numerojärjestyksessä, eli kun ryhmän rajat tulee vastaan niin pienimmästä numerosta alkaen vahvistetaan paikat.
Böckermanilla aika varma peli, johon mennä nukkumaan.
Jeah. Taidan kaivaa "Satunnaisten sankarien" (joka kuiteskin on D&D) seuraksi arkistoista jonkin muinaisen itsetekemäni seikkailun. Sitten voi ihmetellä miten paljon saa muistiinpanoista vuosikymmenien jälkeen selvää..