Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Beers of war (Vs: Flames of Waria leireillä lähiaikoina luvassa)

edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Sori pojat, ollut henkinen toimintakyky viimeiset puoli vuotta täysin nollissa. Olen ollut pitkään työttömänä, mielenterveysongelmat vaivaavat, mitään järkevää kuten figupelejä ei jaksa tehdä. Olen tässä kuitenkin viimeiset pari viikkoa yrittänyt kaivaa itseäni kuopasta, olen alkanut kuntoilla, aion aloittaa treenaamaan karatea ja toivottavasti myös jatkaa FoW-armeijan kasaus- ja maalausprojektia. Figut on, muutama maalattu ja kasattu, mutta paljon on vielä duunia edessä.

Työttömänä olisi tietty paljon aikaa, motivaation löytö sitten vaikeampaa. Jos joku haluaa vaikka lähteä kaljalle ja jutella niitä näitä esim figupeleistä niin olen käytettävissä.

Comments

• Leireille vaan vaikka ei niitä figuja olisi mukana, väittävät että parasta olisi vain lähteä tekemään edes jotain. Seuraavalla leirillä on tarjolla myös perinteistä joulusikaa.
  • Jees, kyllä edelleen FoW kiinnostaa ja kaljalle lähden mielelläni kanssa.
  • Kaljoitteluun voisi sopia esim itsenäisyyspäivän viikonloppu. Ei ole vissiin leirejä ja meitsilläkin saattaisi olla rahaa muutamaan olueen.
  • ^ Tule leirille. Vuoden vika leiri, et ole käynyt aikoihin, joten leiri on sulle ilmainen.

• on 1448295316:

Kaljoitteluun voisi sopia esim itsenäisyyspäivän viikonloppu. Ei ole vissiin leirejä ja meitsilläkin saattaisi olla rahaa muutamaan olueen.

Perjantai 4.12. kävis mulle ihan hyvin.

Ja leiri on siis seuraava viikonloppu.

• on 1448298864:

on 1448295316:

Kaljoitteluun voisi sopia esim itsenäisyyspäivän viikonloppu. Ei ole vissiin leirejä ja meitsilläkin saattaisi olla rahaa muutamaan olueen.

4.12. käy oikein hyvin.

• on 1448305436:

on 1448298864:

on 1448295316:

Hoi hep, voisin itsekin lähteä messsiin.
    4.12. käy oikein hyvin.

• Lyödään 4.12. lukkoon, jos ei nyt tule mitään yllättävää, kuten vaikka että minä punnerran itseni hengiltä täällä.
  • Jees, mestana Stadi eikös niin?
  • No niin ainakin itse ajattelin. Missä Kari nykyisin asustelee?

• on 1448474709:

No niin ainakin itse ajattelin. Missä Kari nykyisin asustelee?

Masalassa on peti. Ytimeen johonkin teerenpeliin tai kaislaan, vai joku lähiömpi mesta?

• on 1448474944:

on 1448474709:

No niin ainakin itse ajattelin. Missä Kari nykyisin asustelee?

Masalassa on peti. Ytimeen johonkin teerenpeliin tai kaislaan, vai joku lähiömpi mesta?

Mieluummin jotain vähän edullisempaa huudia. Ei näin työttömänä nuo erikoisolutmestat hintojen vuoksi niin houkuta.
  • Onks Kallio ihan passé? Siitä pääsis tarpeen vaatiessa vielä Lepikseen keikalle.
  • Kallio ihan jees, eipä noita oikein vaihtoehtojakaan ole  jotain satunnaisia lähiöbaareja lukuunottamatta.
  • Kallio käy.
  • Meitsille sopisi perjantaina Kalliossa about kasista eteenpäin. Aiemmin en oikein pääse liikenteeseen.
  • Onko Kari sulla muuten vielä sama puhelinnumero? Mun puhelimessa on joku vanha, joka päättyy 059.

• on 1448959691:

Meitsille sopisi perjantaina Kalliossa about kasista eteenpäin. Aiemmin en oikein pääse liikenteeseen.

Nähdäänkö vaikka Kurvin William K.:ssä ja suunnataan sieltä sitten jonnekin halvempaan mestaan?

• on 1448972582:

on 1448959691:

Meitsille sopisi perjantaina Kalliossa about kasista eteenpäin. Aiemmin en oikein pääse liikenteeseen.

Nähdäänkö vaikka Kurvin William K.:ssä ja suunnataan sieltä sitten jonnekin halvempaan mestaan?

Suunnitelma sopii.

• on 1448960530:

Onko Kari sulla muuten vielä sama puhelinnumero? Mun puhelimessa on joku vanha, joka päättyy 059.

On.

• on 1448975044:

on 1448972582:

on 1448959691:

Suunnitelma sopii.

Sopii.
  • Onko kukaan muu kuin Pasi, Kari ja minä tulossa? Ainutlaatuinen tilaisuus nähdä Dr. Love elävien kirjoissa! Luvassa kaljaa, Flames of War-jutustelua, kaljaa, vanhojen Kurry-seikkailujen läpikäyntiä, kaljaa, satunnaista lärpätystä ja vielä vähän lisää kaljaa!
  • Melkein KBN!
  • Tänään klo 20 kurvin William K:ssa! Check it out!
  • Yritän keritä kasiksi, mutta mun kokkailut menikin vähän vituiksi, niin saatan myöhästyä hetken. Mutta tavoite edelleen kaksinollareikäleipä.
  • Kiitos Kari ja Pasi!
  • Menikö teillä vielä myöhään? Kuvasta päätellen kyllä.  :P

• on 1449326900:

Menikö teillä vielä myöhään? Kuvasta päätellen kyllä.  :P

Oltiin siihen asti että Kalliossa ei saanut enää viinaa. Eli ei kovin myöhään.
Sign In or Register to comment.