Sori pojat, ollut henkinen toimintakyky viimeiset puoli vuotta täysin nollissa. Olen ollut pitkään työttömänä, mielenterveysongelmat vaivaavat, mitään järkevää kuten figupelejä ei jaksa tehdä. Olen tässä kuitenkin viimeiset pari viikkoa yrittänyt kaivaa itseäni kuopasta, olen alkanut kuntoilla, aion aloittaa treenaamaan karatea ja toivottavasti myös jatkaa FoW-armeijan kasaus- ja maalausprojektia. Figut on, muutama maalattu ja kasattu, mutta paljon on vielä duunia edessä.
Työttömänä olisi tietty paljon aikaa, motivaation löytö sitten vaikeampaa. Jos joku haluaa vaikka lähteä kaljalle ja jutella niitä näitä esim figupeleistä niin olen käytettävissä.
Comments
Perjantai 4.12. kävis mulle ihan hyvin.
Ja leiri on siis seuraava viikonloppu.
4.12. käy oikein hyvin.
Mieluummin jotain vähän edullisempaa huudia. Ei näin työttömänä nuo erikoisolutmestat hintojen vuoksi niin houkuta.
Nähdäänkö vaikka Kurvin William K.:ssä ja suunnataan sieltä sitten jonnekin halvempaan mestaan?
Suunnitelma sopii.
On.
Sopii.
Oltiin siihen asti että Kalliossa ei saanut enää viinaa. Eli ei kovin myöhään.