Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Elokuva

2456789

Comments

  • Katoin vihdoin ton suomalaisen Zombi elokuvan Kuolleiden talvi. Jotain vähän höhlää kamaa ja jotain amatööriä, mut aika kiva oikeestaan...


    35 min ja voi hakea tuolta:
    http://kapsi.fi/~vesuri/elokuvat/kuolleidentalvi_traileri.htm
  • American Psycho 2: All Out Pish
  • Täytyy kyllä sanoa että Once Upon A Time In Mexico on ihan loistava.


  • Täytyy kyllä sanoa että Once Upon A Time In Mexico on ihan loistava.

    Tänään tulee Sleepy Hollow... puoli yhdeltä yöllä. What's up with that! Ihan teinileffahan se on.


  • Tänään tulee Sleepy Hollow... puoli yhdeltä yöllä. What's up with that! Ihan teinileffahan se on.

    Onhan siinä kaikkea synkkää ja ikävää. Melkein. Mut viihdyttävä leffa kumminkin.


  • Tänään tulee Sleepy Hollow... puoli yhdeltä yöllä. What's up with that! Ihan teinileffahan se on.

    Tolleen kato varmistetaan se, että ainoastaan teinit näkee sen, muut kun on tossa vaiheessa jo nukkumassa.
  • Onkohan SWAT parempi tällä kertaa?


  • Onkohan SWAT parempi tällä kertaa?

    Aika samanlainen kuin viimeksi.


  • Onkohan SWAT parempi tällä kertaa?

    Pitikin käyttää sunnuntai-ilta tuohon... ei ne vaan osaa enää tehdä edes toimintaleffoja. Onneksi oli edes Samuel L Jackson.
  • SWAT sucks! Sillon kun Kuninkaan paluun leffoja jonotettiin koko yö Kinopalatsissa tuli ikävä kyllä katottua SWAT. Ensin näytettiin Master and Commander ja heti perään sitten SWAT. Kontrasti oli niin hirveä, väsymys armoton, joten jäi TODELLA huono maku SWATista. Leffa on suorastaan ylisurkea.
  • M&M goes Dark Side! Keksin 25 leffaa yhtä monessä minuutissa.

    http://www1.mms.com/us/dark/

    Aika hieno mainos.
  • Joo, meikä on bongannu noi kaikki. Osaan tarttin kyl vähän apua. Voin sanoo, et muutama on suht hämärä ja saa olla aika meedio hokatakseen.
  • Joo, ajanpuutteen takia vain 15 minsaa ja 21 leffaa, mutta jätin tallennuksen voimaan että voi bongata lisääkin.
  • 13. soturi tuli eilen... Taas hyvä esimerkki kuinka somalit tulee tänne ja vie meidän naiset.

    Minä ja Taru katottiin kyllä ihan eri elokuvia, mun elokuvassa kaikilla oli corpse maskit. VITTU NORJA!


  • 13. soturi tuli eilen... Taas hyvä esimerkki kuinka somalit tulee tänne ja vie meidän naiset.

    Minä ja Taru katottiin kyllä ihan eri elokuvia, mun elokuvassa kaikilla oli corpse maskit. VITTU NORJA!

    13. soturi on varsin menevä äijäilyleffa! SS Viking Divisioonan kommando-osasto tekee iskun turhan levottomaksi käyneitä natiiveja vastaan, mukanaan pakollinen Hollywood-kiintiöneekeri. Heti alkupuolela musulmaani yrittää keulia nopeilla hoksottimillaan oppimalla pohjanmiesten kielen matkan aikana pelkästään turpaanveto- ja pillujuttuja kuuntelemalla, mutta köörin kultakutrinen arjalaisalfauros pistää paremmaksi ja oppii kirjoittamaan heti kerralla etelän ihmeen kirjoitusta nähtyään!

    Hyvä meno jatkuu koko leffan aikana arjalaisten pistäessä saatananpalvontaa kuriin karttuisalla kädellä. Välillä vaikuttaa että homma menee ihan Stalingradiksi, mutta SS-miehet pistävät Sieg oder Todt -vaihteella homman nousuun feeniks-linnun lailla. Ninjatkin jäävät toiseksi, kun juutalaisbolsevistien kupan runtelemaan pesään tehdään isku ketju- ja levyhaarniskoissa sneakaten!

    Lopussa slaaveja tulee päälle kuin itärintamalla, mutta Linnake Eurooppa kestää ja komukkien pääagitaattorit saavat palkkansa ja etenkin terästä sisuksiinsa. Sieg Heil!
  • Tämä edellinen oli kyllä yksi parhaista tiivistyksistä elokuvan saralta.

    Alkaa jo arveluttamaan mitä Maisteri-Peisa sanookaan Granaattiomenoiden väri -elokuvasta :)
  • Ei piru, helvetin hyvä! Ton leffan katon seuraavaksi!
  • Ja tänään... Enter the Dragon!!!

    Jossa siis suursuosikkini (Luis Guzmanin lisäksi) eli Franco Nero! Aaaah. Kaikki neljä ninjaleffaa tulevat siis perjantaisin (puoleltaöin neloselta).

    Mutta siis Franco Nero... pitääköhän seuraavaksi katsoa "Autostop rosso sangue" tai joku muista 160 leffasta (se on tossa hyllyssä jopa). Ja olihan mies osassa Djangoista.
  • Kattelen tässä The Grudgea... Leffa vasta puolessa välissä mutta nyt jo vituttaa sama kuin kaikissa maailman muissakin uusissa kauhuleffoissa.

    Eli on tajuttu se mikä on pelottavin asia koko maailmassa: Kastunut pieni tyttö! OH FUCK!

    Joo, kyllä lapset on karmasevia. Jos joku lapsi tulis teille kummittelemaan niin pakenisitteko kauhuissanne jonnekin vitun vintille vai pyörittäisittekö vähän tukasta ja vitun kakara vieläkö tuut nykimään mun vitun kännykkäkoruja! Opitkos tavoille, vittu!

    Ja laitetaan toi kastunu pieni tyttö jokaiseen vitun kauhuelokuvaan joka jenkeissä tehään, ja nyt kun kerta lisäillään niitä tyttöjä leffoihin niin laitetaan samalla korealaisiinkin ja kait nää menee animessakin ja vois varmaan laittaa tietokonepeleihinkin parit... BUNCH OF ARSE!

    Katotaan sitten uudestaan kun joku rautaa pumppaava, 2 metrinen, skinhead helvetinenkeli natsi pirivieteri jolla on puukko rupee kummittelemaan...
  • Joo, oli huono loppuun asti, ei pysty suosittelemaan ellei joku nyt oikeesti tykkää näistä kaikista uusista kauhuleffoista... Aika samanlaista tavaraa kun muutkin, mut vaan vähän tylsemmästä päästä.

    Onks näille uusille jenkki kauhuleffoille, jotka on oikeesti vaan varmaan remakeja jostain aasiakauhuleffoista, ja tehty 2000 luvulla, niin onks noille jotain genre nimeä? Et kaikki tietäs mistä puhutaan, vaikka eiköhän se selväks tuu muutenkin, mutta että ei tarttis selittää niin paljoa...


  • Onks näille uusille jenkki kauhuleffoille, jotka on oikeesti vaan varmaan remakeja jostain aasiakauhuleffoista, ja tehty 2000 luvulla, niin onks noille jotain genre nimeä? Et kaikki tietäs mistä puhutaan, vaikka eiköhän se selväks tuu muutenkin, mutta että ei tarttis selittää niin paljoa...

    No "Paska" on varmaan aika lähellä. Tai "apinointi" tms. Yhtään hyvää en ole nähnyt.

    Pahintahan on että esim. Oldboy:stä tuli remake joka ei oo ees kauhuleffa. Ja alkuperäinen on niin kova.... tosin jättäkää Kozumi Ökamit rauhaan! (oikeasti, älkää tehkö jotain Shogun Assassinia uusiksi vaikka joku Quentin sitä haluaisi). Tai joku Hanzo the Razor voisi mennä piloille jos koko idea ryssittäisiin.

    Mun mielestä jenkit ei osaa edes kirjasta tehdä leffaa... kattokaa American Psyko, itse joutui kelailemaan (olen kirjan lukenut joku 40-50 kertaa, se on ruokaluettavaa eli lukee pieniä pätkiä kun syö jne.) ja itketti KUN KOKO IDEA OLI UNOHDETTU. Siis mitään alkuperäisestä ideasta ei ollut jäljellä (toki ideasta voi olla montaa mieltä ja niin pitääkin ja lisäksi se verellä mässäily saa uudet raamit jos olisi hivenen taustaa selittänyt). Tai "Peloista pahin"... jossa Arabit jysäyttävät stadionin... vaihdettu uusnatseihin leffassa? Ja Tom Clancyn kirja jossa ramboillaan Ryanin toimesta? Get lost...
  • The Football Factory.

    Hyvä leffa! En ehkä yleensä tykkää tän tyylisistä mutta tästä tykkäsin! Varmaan kahesta syystä, a) koska on siisti britti meno ja hyvää britti dialogia, joka on siistiä, ja b) joukkotappeluita, nice!

    Mut karuu kamaa kyllä. Jengit vetää kamaa ja haluamalla haluu tapella...

    Pystyy suosittelemaan!
  • Joo, ja toi on myös "truein" hoolie-leffa mitä löytyy, eli kamat mitä casuaaleilla on päällä on aitoja, ja muutenkin homma on tehty ihan eri asteella aidosti kuin vaikka Green Street Hooligaanissa. Itseasiassa Football Factoryn ja Green Street Hooligansin vertaaminen on vähän niinkuin vertaisi leffaa U-571 Band of Brothersiin.

    (en tosin ole itseasiassa U-571:tä nähnyt, koska en ole halunnut nähdä sitä, olisi pitänyt tehdä sama valinta GSH:n kanssa)
  • Joo, nappiverkkareita ja kunnon chav meininkiä. Sekin oli ihan hyvä!
  • Chav on eri ku casual.
  • Joo, mutta oli siinä välillä selkeetä chav porukkaakin mukana... Ei kyllä ne päähenkilöt.
  • Uusi Bond täytyy käydä katsomassa.


  • Uusi Bond täytyy käydä katsomassa.

    Mä vähän luulen kans. Kriitikot ovat aika myytyjä.
  • Katoin sen Serenity elokuvan muuten eilen, Sitä joka jatkaa sitä Fireflyn stooria, kun loppui kesken.
    Hyvin viimeistellään tärkeimmät jutut, pidetään luonnollisesti vielä mahollisuus jatkaa ja erittäin samaa linjaa kun sarjassakin. Kun kattoo deleted scenet, niin niissä on jopa vielä enemmän samaa linjaa. Jos tykkäs sarjasta, tykkää leffasta, jos ei tykänny niin ei tykkää leffastakaan.
    Ei siitä muuta.
  • Tatu kuulemma tykkäs sarjasta mutta ei pitänyt leffasta. Mun mielestä leffa olisi voinut olla parempi, mutta pisti silti aika hyvin sarjan juonen pakettiin. Tästä näkee miten sarjoissa venytetään sitä taustalla juoksevaa pääjuonta.
  • En ole nähnyt leffaa, mutta sarja oli kyllä ihan scheissea omasta mielestäni.
  • Mikä, Serendipity?
  • No se Serenity justiinsa, vittu mitä space cowboy -spedeilyä.
  • Mutta kyllä putosin kun näin Avaruusaluksen ulkokuoren ensi kertaa... siis että HEVOSEN muotoinenkin...

    Muuten ok kauraa mutta se tohtorin systerin "oih, oon ihan kauheen ihq" oli jo sellaista irc-gallerian tasoista ... sontaa.
  • Oikeastaan kaikista "taisteluista" tuli mieleen Galactican "sotilaat" tai Stormtrooperien "hyökkäykset" tms.

    Seistään pystyssä ja suihkitaan ja heitetään läppää samalla.
  • Elikkä siis parhautta.


  • Oikeastaan kaikista "taisteluista" tuli mieleen Galactican "sotilaat" tai Stormtrooperien "hyökkäykset" tms.

    Seistään pystyssä ja suihkitaan ja heitetään läppää samalla.

    Realistinen skifitaistelu olisi sitä että ollaan jossain kiertoradalla ja painetaan nappia... boredom maximus.
  • Wanha Kunnon Warhead -peli kyllä sanoo vahvasti toisin. Siinähän kontrolloitiin 8 eri moottoria joilla aluksen kulmaa muuteltiin ja aseina oli kivipyssyjä (ampuu kiviä mukavaa tahtia, hivenen kuin konekivääri) ja muutamia hyviä oivalluksia. Taistelu oli ohi lentämistä ja samalla yritettiin paukuttaa toiseen reikiä etc. Silti erittäin siistiä paitsi pelata myös katsella.

    Mutta planeettapommitus oli siistiä myös Galacticassa, sarja sai pisteet kun heti pilotti-minisarjassa pommia jytisee.
  • Uusi Bond.
    Tykkäsin. Alussa hyvää toimintaa ja kunnon tylytystä kun Bond vaan tappaa jonkun jätkän ihan leffan alkuun. Eikä mitenkään siististi ammu syystä vaan kuristaa ja hukuttaa kun ensin on hakannu sen. Hienoa toimintaa aika paljon, trendikästä parkouria saatu tietenkin mukaan, mutta sekin näytti hyvältä. Bond on astetta tylympi tällä kertaa ja hakee vaan rikollisia turvapaikoistaan ihan vaan, että vittu nyt loppu terrori ja potkii ja ampuu hengiltä ja räjäyttää!
    Jossain vaiheessa alkaa vähän tylsempi meno ja sitten meneekin ihan neiteilyksi vähäksi aikaa, mutta sitten onneksi taas toimitaan ja porukkaa kuolee sopivasti.
    Lopussa ehkä vähän hölmö koska niin selkeästi jätetty tilaa seuraavalle osalle... Tai siis sellanen, että näättekös! Bond vaan jatkaa, ei lopeta vaikka meinas käydä heikosti ja rikollisetkin saatto paeta!
    Myös tavattoman selkeä product placement pisti minua silmään, mutta totahan se taitaa nykyään olla.

    Hauskana lisänä oli se alku tunnari, mikä kaikissa Bondeissa on. Jotain outoja kuvia ja kyseisen leffan tunnari soi, ne uivat naiset jne mitä noissa nyt on ollut. Tällä kertaa oli sellainen piirretty pätkä, JA SIINÄKIN BOND VAAN TAPPAA JENGIÄ IHAN VITUSTI!

    Overall: support!
  • PAN'S LABYRINTH

    Olihan tylyin fantasialeffa leffa jonka olen nähnyt - ei suffelia paljon jaettu, mutta sikaa ja summittaisia teloituksia sitäkin enemmän. Leffan main villain, espanjalainen fascistikapteeni, oli harvinaisen karski jopa pahikseksi. Kun eka maajussien kuulustelukohtaus oli ohi, niin meikä oli ihan että DAMN, this movie ain't pulling no punches!

    Väkivallan rujoutta lukuunottamatta muutoin oikein kaunis ja taianomainen leffa, tykkäsin.
  • Toi olis tarkotus käydä kattoon. Harmittaa vaan et vaikka Cinema Mondo levittää tota, ne ei näytä sitä omissa teattereissaan (ainakaan vielä, sisko sano et mahdollisesti tulee jonnekin Engeliin sit kun on aikansa pyörinyt noissa megapalatseissa).
  • Jeah, lähdettiin katsomaan fantsuleffaa...

    ... jonka päätteeksi todettiin, ettei ehkä hankita siskontytölle synttärilahjaksi tätä pätkää dvd:llä.

    Oli aika Cygaxmainen meininki sikäli, että kun joku hahmo mokaa, niin takaisinmaksua ja 'tikkua silmään' riittää kyllä lopputeksteille asti.

    Niin, ja Bondhan oli tosi rautaa , eilisiltaista Tohtori No:ta oli kiva katsoa ja todeta että aika hyvin juurille on palattu Bond-tuotannossa.


  • Jeah, lähdettiin katsomaan fantsuleffaa...

    ... jonka päätteeksi todettiin, ettei ehkä hankita siskontytölle synttärilahjaksi tätä pätkää dvd:llä.

    Kannattaa hommata sille mieluummin vaikka "Mirrormask". Hyvää fantsua samankaltaisilla jutuilla, mutta vähemmän tyly.


  • Jeah, lähdettiin katsomaan fantsuleffaa...

    ... jonka päätteeksi todettiin, ettei ehkä hankita siskontytölle synttärilahjaksi tätä pätkää dvd:llä.

    Jos etsii lapsille soveltuvaa fantsuleffaa, eiköhän tuo uusin Chronicles of Narnia: The Witch, the Lion and the Wardrobe ole kuitenkin hyvin sopiva.


  • Jos etsii lapsille soveltuvaa fantsuleffaa...

    Hercules In New York?




  • Jos etsii lapsille soveltuvaa fantsuleffaa...

    Hercules In New York?

    PPP todistaa taas väkevästi! Ja sehän on opettavainenkin: parempi vaan totella vanhempiaan, kuten Herkuleskin sai todeta. Toisaalta leffa olisi ehkä parempi siskonpojalle kuin -tytölle...


  • Toisaalta leffa olisi ehkä parempi siskonpojalle kuin -tytölle...

    Totta, it's a gu(a)y movie.
  • Pitänee mennä kattomaan 300. Se on todennäkösesti loistava, koska:

    Director Zack Snyder says that fighting styles and formations (particularly the Spartan's phalanx) were purposefully changed - making them historically inaccurate - so they'd "look cool"

    OIKEIN!
  • 300 ON helvetin hyvä leffa. Graafisesti verta, taktiikoita ja suolenpätkiä sekä vitunmoinen asenne.
    Ja ei ne muutokset haittaa kun kuitenkin tappelut tehdään sixpackien vilkkuessa ja hikiset, öljytyt miehet jotka on koulutettu 7 vuotiaasta lähtien tappelemaan piiskaavat pahoja persialaisia kuin talvisodassa ikään.
  • Letters From Iwo Jima (2006)

    Eli Clint Eastwoodin ohjaama Iwo Jima-leffa "japanilaisten näkökulmasta".

    SPOILERS:

    Eipä paljoo lämmittäny tämä. Vitusti puisevaa vetistelyä, kokoajan leffan päähenkilöt vinkumassa, kelailemassa miten järjetöntä sota on ja antautumassa jenkeille, vaikka oikeesti noissa taisteluissa siis kuoli 20000 japanilaista ja antautui vain 200 (eli todellakaan siel ei oo jengi kelaillu ääneen et tää on perseestä mennääks antautumaan). Lisäks vaik tän piti olla "neutraali puolueeton kuvaus" niin hyviksiä oli ne japsit jotka olivat olleet Jenkeissä koulussa ja puhuivat englantia, ja pahiksia sit kempeitait ja militaristiupseerit (no kempeitait nyt olivat oikeastikin melko pahiksia, mut se koiranampumisjuttu oli vaan niiiiin nolo). Kaikenkaikkeaan melko puisevaa kamaa, japanilaisten kelailut kuvattu aika epäuskottavasti, ihme jeesustelua ja vollotusta joka välissä ja itse taistelukuvauksetkin noudattaa kokoajan samaa kaavaa ja jää melko epäselväksi et mitä tapahtuu ja missä kun jengi vaan juoksee ympäri samannäköisiä luolia ja välillä konekivääripesäke ampuu jenkkejä jotka vastaa tuleen liekinheittimillä. Kaks ja puol tähteä.
  • Pistän kuitenkin melkein tähden lisää siitä että puhutaan pääosin japskia ja käytetään rangaistuksia (tosin mihin jäi ruoskinnat sun muut...).

    Tai kuten yhdellä saarten taisteluissa: "Jos et ole kunnolla, lähetän sinusta huonon sanan kylänne päällikölle" (mikä se termi sille "suojelupäällikölle" olikaan). Auttoi kuulemma paremmin kuin koppi ja keppi.
  • Varmaan taas paras leffa vähään aikaan:
    http://www.imdb.com/title/tt0448134/


  • Varmaan taas paras leffa vähään aikaan:
    http://www.imdb.com/title/tt0448134/

    Tuliko täydet viisi tähteä (tissit ja räjähdys)?
  • 24 hour party people. HUH HUH vittu että oli hyvä elokuva.
  • Andrei Tarkovski: Zerkalo aka Peili (1975)

    Viiden tähden leffa.
  • PLANET TERROR

    Mielestäni vuoden parhaimpia leffoja - posketonta actionia 80-luvun malliin, tuli huutonaurettua muutamassakin kohdassa. 5 tähteä (tissejä SEKÄ räjähdyksiä).


  • Andrei Tarkovski: Zerkalo aka Peili (1975)
    Viiden tähden leffa.

    Mua vitutti liikaa kuvauksen sekavuus. Ei oikein tajunnut siinä kolmen huoneen kämpässä missä ne olivat ja miten huone avautuu. Sama tietty ongelmana lähes kaikissa venakkoleffoissa, zoomia kun eivät käyttäneet ja lähinnä yhdellä kameralla kuvattua.


  • PLANET TERROR
    Mielestäni vuoden parhaimpia leffoja - posketonta actionia 80-luvun malliin, tuli huutonaurettua muutamassakin kohdassa. 5 tähteä (tissejä SEKÄ räjähdyksiä).

    Ja Gimmickejä! Ja katsokaa IHMEESSÄ ne Suomessa unohdetut trailerit (vain osa näytettiin Deathproofissa ja Terrorissa), ovat melkein parempia kuin itse leffat (toisaalta, leffat ovatkin "vain pidennettyjä trailereita" :))




  • Andrei Tarkovski: Zerkalo aka Peili (1975)
    Viiden tähden leffa.

    Mua vitutti liikaa kuvauksen sekavuus. Ei oikein tajunnut siinä kolmen huoneen kämpässä missä ne olivat ja miten huone avautuu. Sama tietty ongelmana lähes kaikissa venakkoleffoissa, zoomia kun eivät käyttäneet ja lähinnä yhdellä kameralla kuvattua.

    No mut silti tissit ja räjähdys, eli viiden tähden leffa.
  • Tulikärpästen hauta/ Hotaru no haka
    http://www.imdb.com/title/tt0095327/

    Elokuva löytyi Makuunin lastenleffojen hyllystä, jossa se oli tietysti ihan väärässä paikassa...


  • Elokuva löytyi Makuunin lastenleffojen hyllystä, jossa se oli tietysti ihan väärässä paikassa...

    Kaikki piirretyt ovat lastenleffoja. Etenkin Urotsukidôji.
  • En tiedä kuinka moni tiesi, mutta Dragonlancesta on tulossa leffa. Nimittäin nyt syksyllä sopivasti ja pohjautuu kirjaan Dragons of Autumn Twilight, eli DL:n ekaan kirjaan. Ja piirretystähän on nyt kyse.

    Ääninäyttelijoinä:

    -Tanis Half-Elven: Michael Rosenbaum (mm. Smallvillessä näytellyt Lex Luthoria)
    -Raistlin Majere: Kiefer Sutherland (24!)
    -Goldmoon: Lucy Lawless (Xena)
    -Flint Fireforge / Fewmaster Toede: Fred Tatasciore
    -Tika Waylan: Michelle Trachtenberg (Buffystä Dawn Summers)
    -Caramon Majere: Rino Romano
    -Tasslehoff Burrfoot: Jason Marsden
    -Fizban The Fabulous: Neil Ross
    -Sturm Brightblade: Marc Worden
    -Riverwind & Giltahans: Phil Lamarr
    -Bupu: Jentle Phoenix
    -Laurana: Caroline Gelabert
    -Takhisis: Nikka Futterman
    -The Forestmaster: Mari Weiss
    -Elistan: Ben McCain
    -Pyros: Dee Bradley Baker
    -Flamestrike: Susan Silo
    -Onyx: Juliette Cohen

    Suurin osa näyttelijöistä ihan tuntemattomia ja tehneet todella paljon ääninäyttelytyötä videopeleihin ja piirrettyihin. Oikeastaan ainoat nimet ovat Kiefer Sutherland ja Lucy Lawless. Hoping for the best, fearing for the worst.

    Linkki: http://www.dragonlance-movie.com


  • En tiedä kuinka moni tiesi, mutta Dragonlancesta on tulossa leffa. Nimittäin nyt syksyllä sopivasti ja pohjautuu kirjaan Dragons of Autumn Twilight, eli DL:n ekaan kirjaan. Ja piirretystähän on nyt kyse.

    Hei täähän kuulostaa hyvältä. Siitä tulee varmaan hyvä. Oonkin jo pitkään oottanut et roolipelien pohjalta tehtäis lisää leffoja, koska ne on yleensä olleet aika onnistuneita.


  • Hei täähän kuulostaa hyvältä. Siitä tulee varmaan hyvä. Oonkin jo pitkään oottanut et roolipelien pohjalta tehtäis lisää leffoja, koska ne on yleensä olleet aika onnistuneita.

    Totta, etenkin D&D 1 ja 2 olivat säkenöiviä.
  • Njoo, tolla castilla kyllä kuulostaa paremmalta kuin dnd:t.

    Tosin pienenä pidin erittäin kovasti dragonlancen taiteesta, ja se
    oikeastaan houkutteli sitten lukemaan muutamia noista kirjoista.


  • Tosin pienenä pidin erittäin kovasti dragonlancen taiteesta, ja se
    oikeastaan houkutteli sitten lukemaan muutamia noista kirjoista.

    Tuolla saitilla sanottiin, että piirrostyyli on pyritty pitämään lähellä alkuperäistä DL-taidetta. Toivottavasti olisi hyvä leffa, mutta ainahan sitä toivoa saa.




  • Hei täähän kuulostaa hyvältä. Siitä tulee varmaan hyvä. Oonkin jo pitkään oottanut et roolipelien pohjalta tehtäis lisää leffoja, koska ne on yleensä olleet aika onnistuneita.

    Totta, etenkin D&D 1 ja 2 olivat säkenöiviä.

    Saisivat tehdä RIFTS:istä elokuvan.
  • "Ammu vaan mun haarniskaa, kun etsä vahinkoa kuitenkaan voi
    tehdä kun sulla on vaan sdc-ase ja nämä kestävät on mega-damagea"


  • "Ammu vaan mun haarniskaa, kun etsä vahinkoa kuitenkaan voi
    tehdä kun sulla on vaan sdc-ase ja nämä kestävät on mega-damagea"

    Juuri tätä haluaisin leffassa nähdä.
  • Uusi Alien vs Predator leffa tulossa kait joulukuussa?
    Traileri näyttää ihan hyvältä, ei mitään muuta kuin Alienit ja Predatorit paukuttamassa toisiaan, ja ohi mennen ihmisiä, turpaan. Kuhan leffakin ois vaan samanlainen.

    http://www.youtube.com/watch?v=FClmtowd6XE

    Vähän epäilyttää kyllä taas.
  • ^ Hitto kun näistä sais NIIIN hyviä, jos tekis kunnolla, mut kun ei.
  • http://www.yle.fi/uutiset/pop/oikea/id69695.html

    Eli pari leffaa Joy Divisionista tänä syksynä.

    -Control
    -Joy Division
  • ^--- CHEESE AND RICE!
  • Manaaja: Alku tuli eilen telkkarista... Hitto että oli HYVÄ leffa! :evil:
  • Gaimanin ystäville sarjikselle uskollinen hyväfiiliksinen fantasialeffa. Mukana brittikoomikoita, Robert De Nirokin pääsee vähän revittelemään.

    Ja siisti saitti: http://www.stardustmovie.com/
  • Transporter 2

    Viisi tähteä. 'Splosion and chicks!

    Aivan loistava leffa! Autot vaan lentelee ihan ilman mitään syytä, paikat räjähtelee, lippaat ei lopu, paitsi jos se on coolia... Jossain välissä iso lauma pahiksia käy Kuskin kimppuun ja joutuu ottamaan improvisoituja aseita. Pari rikkoo sellasen lasin jonka takaa saa palokirveitä ihan vitusti (familysize palokirves kaappi? Wtf?!), joku löytää machete telineen, ja en tiedä mistä mutta jostain joku saa vielä katanan! Luonnollisesti!
    Kaikki matsit AIVAN TÄYSIN tarpeetonta kikkailua!

    Helikopteria ei vissiin ollu varaa räjäyttää joten siinä on aika paska efekti... Mut en tiedä, sekin on ehkä vaan hyvä juttu.
  • Huonot erikoisefektit ovat paljon parempia kuin hyvät. Fact.


  • Huonot erikoisefektit ovat paljon parempia kuin hyvät. Fact.

    Homma menee näin: ei efektejä lainkaan > huonot erikoisefektit > hyvät erikoisefektit > tietokone-efektit.
  • Tolkienin Hobitista tulee kaksi leffaa ulos vuosina 2010 ja 2011. Jackson taustapiruna tietenkin. Jag tycker!

    http://www.aintitcool.com/node/35108

    http://www.thehobbitblog.com/

    http://community.thehobbitsite.com/
  • Vaikka kirja onkin Tolkienin kirjoista suosikkini, I remain skeptical.
  • http://uk.youtube.com/watch?v=PT7B4RhG_Bw

    puolalainen fantasia elokuva ei voi olla huono?


  • http://uk.youtube.com/watch?v=PT7B4RhG_Bw

    puolalainen fantasia elokuva ei voi olla huono?

    No ei toi varmaan ole hirveesti Jadesoturia huonompi. Onkohan Gravelandin tyypit olleet technical advisoreina?

    graveland.jpg



  • Meni kyllä positiivisessa mielessä kylmiä väreitä selkäpiitä pitkin. PAKKO tuo on käydä katsomassa.
  • Johnny Mnemonic on... No ei se paska oo kun on kyber niin tulee pakosti hyvät fiilikset siitä mutta... Ei se kovin mestarillinen elokuva silti. Ihan viihdyttävä. Kyllä se oikeestaan antaa täysin sen mitä lupaa, nyt kun mietin. Ysäri B toiminta/seikkailu leffa, kun siltä sitä odottaa niin sen saa.


  • Johnny Mnemonic on... No ei se paska oo kun on kyber niin tulee pakosti hyvät fiilikset siitä mutta... Ei se kovin mestarillinen elokuva silti. Ihan viihdyttävä. Kyllä se oikeestaan antaa täysin sen mitä lupaa, nyt kun mietin. Ysäri B toiminta/seikkailu leffa, kun siltä sitä odottaa niin sen saa.

    Onhan se aika kauhee. Omistan kyllä sen, harvassa on kuitenkin Gibson-leffat. Ja onhan siinä paljon hyviä näyttelijöitä. Kuitenkin kokonaisuus on holtiton ja löysästi ohjattu...
  • Onhan se nyt ihan vitun paska.
  • This Is England

    Arvio: Meh...
  • Saw III: Meh...

    Ykkösessä oli ovelat juonet, kakkosessa onnistuttiin vielä yllättämään, tää oli jo paljon heikompi vaikka ihan lopussa hyvin hyvin vähän yllätty. Mitenköhän nelonen ja vitonen jota just ollaan tekemässä?


  • This Is England

    Arvio: Meh...

    Pidin kyllä.
  • Arvasin, ja tästä just puhuttiin Tupsun kanssa. Eli varmasti sellanen leffa mistä esim. PPP pitää. Ite haluan viihteeni nopeana ja yksikertasena (menestys respeti: Tissit + Räjähdys = Awesome Cool). Tollaset draamat, vaikka on sitä hyviä draamojakin nähty (tosin just nyt ei tuu heti mieleen, mutta on niita pakko olla) niin harvemmin on mun juttu.

    Esim. Transformers, jonka katsoin pari päivää sitten, oli musta paljon viihdyttävämpi. Vaikka se vähän ulostikin mun lapsuuden päälle.
  • Ja btw, Transformers 2 tulee 2009, obviously.
  • FUUUUUUCK!!!! PARAS JUTTU OIS IKINÄ! UUS MAC LEFFA!
  • SE OIS HYVÄ MYÖS SIKSI ETTÄ SITTEN VARMAAN TULIS MYYNTIIN NE VANHAT TV LEFFAT! MUN MIELESTÄ NIITÄ EI OLE AINAKAAN SUOMESTA SAANUT! TOTAL COPS!
  • PARAS UUTINEN IKINÄ!
  • http://en.wikipedia.org/wiki/MacGyver

    Lee David Zlotoff, creator of the series, announced on May 3, 2008, that a MacGyver film is in the works. It is unknown at this time whether Richard Dean Anderson will return to play the role, or someone new will take his place.
  • Wong Kar Wai : 2046

    http://www.imdb.com/title/tt0212712/

    Olen kuullut tästä pelkkää hyvää. Ja tänään sitten katsoin. Olin silleen ekan tunnin jälkeen että aika hitaasti rakentuu, mutta kohta varmaan rupee tapahtumaan. JA VITUT! 2 tuntia ja 9 minuuttia tylsintä paskaa ikinä. Näyttelijät sen verran asialla että joutuu ehkä antaa 2 tähteä muuten olisi ollut 1.

    Sergio Martino : Mannaja

    http://www.imdb.com/title/tt0076360/

    Tää tohon perään pelasti illan. Helvetin hauska. (Tai ainakin tuntui siltä ton 2046 pitkäveteisyyden jälkeen)
Sign In or Register to comment.