Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Pääsiäisleirillä Exaltedia
Aina kannattaa kokeilla: infoan tässä etukäteen, että nästa veckan perjantaina olisi Exaltedia tarjolla pääsiäisleirillä.
Luvassa meteoriitinmetsästystä. About valmiit hahmot, koska E:n hahmonluonti kestää pitkään elleivät pelaajat satu tietämään mitä haluavat. (Ja kestää se silti.)
Comments
Pelaajat ovat reinkarnoituneita menneen ajan jannuja, joita heidän entiset palvelijansa nyt listivät ennenkuin tulokkaat muistavat keitä olevat ja alkavat riehumaan.
--
Viitatakseni toisaalla käytyyn keskusteluun mm. White Wolfin luonnesysteemeistä: Exaltedissa käytetään naturea ja virtueista conviction/compassion ja temperance/valor -pareja.
Seuraavalla leirillä jatkoa?
Peli oli kyllä loistava ja hahmo valinnatkin sattui aika nappiin. Olisi varmaan hyvä laittaa postituslistalle kans tietoa koska jatketaan tätä loistavaa kampanajaa.
Kiitoksia loistavasta pelistä, toivottavasti saadaan piakkoin jatkoa.
Seuraavalla leirillä olen lauantain töissä 06.00-14.00. Olisi mukava saada tietää hieman etukäteen mikä päivä pelattaisiin.
Jarkko
Jos kaikki vanhat eivät pääse messiin, niin voisi mahtua uuttakin jengiä ja muutenkin olisi ehkä yhdelle uudelle tilaa. Tosin pitäisi saada tietoa mieluummin etukäteen, että voin valmistautua.
Se on hyvä. Toivottavasti noi muut pelaajat tietävät olla paikalla, kannattaa laittaa listalle ilmoitus pelistä kun kaikki ei taida niin ahkerasti näitä lueskella.
Väännän sullekin hahmon etukäteen valmiiksi, mutta meidän kannattaa silti nähdä silloin leiri-lauantaina skidisti aikaisemmin (tyyliin klo 14 tjsp), kun taustajuttujen läpikäyntiin menee oma aikansa.
Jos on mitään toiveita hahmon suhteen, jätä viestiä. Tuskin väännän sitä ennen kuin ehkä viikkoa ennen leiriä.
http://koti.mbnet.fi/meadow/fall_03/exalted_kurry.html
(Pistän saman viestin Kurryn listalle.)
Jatkoa katellaan mahdollisesti ns. siviilissä, leirien ulkopuolella, mutta saas nähdä nyt. Tilanne jäi hyvin vahvasti kesken.
http://koti.mbnet.fi/meadow/fall_03/exa ... _home.html