Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Pääsiäisleirillä Exaltedia

edited January 1970 in Roolipelit
Aina kannattaa kokeilla: infoan tässä etukäteen, että nästa veckan perjantaina olisi Exaltedia tarjolla pääsiäisleirillä.

Luvassa meteoriitinmetsästystä. About valmiit hahmot, koska E:n hahmonluonti kestää pitkään elleivät pelaajat satu tietämään mitä haluavat. (Ja kestää se silti.)

Comments

  • Mistä Exaltedissa on kyse? Onks se jotain supapowa-anime-meininkiä?


  • Mistä Exaltedissa on kyse? Onks se jotain supapowa-anime-meininkiä?

    Miten sen nyt ottaa. Visuaalisesti messissä on animemeininkiä kuin myös voimissa, mutta on se ihan fantasiapeli.

    Pelaajat ovat reinkarnoituneita menneen ajan jannuja, joita heidän entiset palvelijansa nyt listivät ennenkuin tulokkaat muistavat keitä olevat ja alkavat riehumaan.
  • No hitto, I'm in!


  • No hitto, I'm in!

    Duly noted. Paikkoja on viisi (5).
  • Lisää puffia: pelaajahahmoina on orjakauppias, kurkunleikkaaja, panssariseppä, henkien kanssa diileja tekevä pakoileva pappi ja pahisarmeijan upseeri.

    --
    Viitatakseni toisaalla käytyyn keskusteluun mm. White Wolfin luonnesysteemeistä: Exaltedissa käytetään naturea ja virtueista conviction/compassion ja temperance/valor -pareja.


  • Lisää puffia: pelaajahahmoina on orjakauppias, kurkunleikkaaja, panssariseppä, henkien kanssa diileja tekevä pakoileva pappi ja pahisarmeijan upseeri.

    --
    Viitatakseni toisaalla käytyyn keskusteluun mm. White Wolfin luonnesysteemeistä: Exaltedissa käytetään naturea ja virtueista conviction/compassion ja temperance/valor -pareja.

    Wanna be a cutthroat...


  • Wanna be a cutthroat...

    Järjestyy.
  • Pelillä oli yllättävä lopputulos: kaikki PC:t ovat combatmonstereita ja tilaisuuksia miehiseen painimiseen piisasi, mutta ei sitten otettu sekuntiakaan erää 10-tuntisen pelin aikana. Pelaajat (Moff, Jata, Tapio, Hanne, Jarkko) vielä voittivat, eikä raukkamaisuudestakaan voi syyttää.
  • Oli hyvä peli! Kukaan ei tosiaan oikein uskaltanut ottaa myllyä, kun kaikki halusivat pitää liekkinsä vakan alla, ettei vaan paljastuttaisi. Tosin vihollisiakin oli sitten niin maan helvetisti joko ihan vieressä tai välittömässä läheisyydessä, ettei senkään takia usonnut riehaantua...

    Seuraavalla leirillä jatkoa?


  • Tosin vihollisiakin oli sitten niin maan helvetisti joko ihan vieressä tai välittömässä läheisyydessä, ettei senkään takia usonnut riehaantua...

    Ääh, ne about 20 hengen jengit olisitte pyyhkineet miten päin vaan... siitä lopun yhteensä noin 800:sta en sitten tiedä.


    Seuraavalla leirillä jatkoa?

    Näin olen vähän kaavaillut, katellaan nyt.


  • Näin olen vähän kaavaillut, katellaan nyt.

    Tarkemmin ottaen suunnittelin peliä tänään ja avoimia juttuja jäi niin paljon, että ellei nyt tule estettä päästä leirille ensi kuun 7.-9. vai koska se nyt oli, niin jatko on aika selviö.
  • Mutta, ne viholliset olivat jo kerran kuolleita eikä tiedytty kuinka ne voi tappaa uudestaan, mutta ei siihen tarvittu taistelua jotta vihollinen voitettiin ja päästiin haluttuun lopputulokseen ja ehkä vielä hieman pidemmällekkin.

    Peli oli kyllä loistava ja hahmo valinnatkin sattui aika nappiin. Olisi varmaan hyvä laittaa postituslistalle kans tietoa koska jatketaan tätä loistavaa kampanajaa.

    Kiitoksia loistavasta pelistä, toivottavasti saadaan piakkoin jatkoa.

    Seuraavalla leirillä olen lauantain töissä 06.00-14.00. Olisi mukava saada tietää hieman etukäteen mikä päivä pelattaisiin.

    Jarkko


  • Seuraavalla leirillä olen lauantain töissä 06.00-14.00. Olisi mukava saada tietää hieman etukäteen mikä päivä pelattaisiin.

    Joo, yritän sopia enemmistölle sopivaa settiä postituslistalla, kun täällä ei taida kaikki pyöriä.
  • Ai Exalted siis todellakin jatkuu ens leirillä? Now that's cool and by cool I mean totally sweet!
  • Kuten jo listallakin toivottavasti mainitsin (ei tule mulle jostain syystä listamailit), niin toukokuun alun leirillä, lauantaina 8.5. about klo 15:stä eteenpäin jatketaan.

    Jos kaikki vanhat eivät pääse messiin, niin voisi mahtua uuttakin jengiä ja muutenkin olisi ehkä yhdelle uudelle tilaa. Tosin pitäisi saada tietoa mieluummin etukäteen, että voin valmistautua.
  • Minä ainakin olen mukana.


  • Minä ainakin olen mukana.

    Son hyvä, koska ajankohta sorvattiin työaikasi ehdoilla ;)
  • Son hyvä, koska ajankohta sorvattiin työaikasi ehdoilla ;)[/quote]

    Se on hyvä. Toivottavasti noi muut pelaajat tietävät olla paikalla, kannattaa laittaa listalle ilmoitus pelistä kun kaikki ei taida niin ahkerasti näitä lueskella.


  • Se on hyvä. Toivottavasti noi muut pelaajat tietävät olla paikalla, kannattaa laittaa listalle ilmoitus pelistä kun kaikki ei taida niin ahkerasti näitä lueskella.

    Tässäpä hassu ongelma. Olen jo kertaalleen sinne postannut, mutta ainakaan itse en ole sitä listalta saanut. Ei sen puoleen, en ole kyllä muutakaan listapostia nähnyt viikkokausiin... pitää tutkia.


  • Ainakin jake puhui jotain siihen suuntaan. jos näin on, vapaaehtoistuisin mieluusti.

    Yhden paikan mainostin olevan vapaana, se on sinun.

    Väännän sullekin hahmon etukäteen valmiiksi, mutta meidän kannattaa silti nähdä silloin leiri-lauantaina skidisti aikaisemmin (tyyliin klo 14 tjsp), kun taustajuttujen läpikäyntiin menee oma aikansa.

    Jos on mitään toiveita hahmon suhteen, jätä viestiä. Tuskin väännän sitä ennen kuin ehkä viikkoa ennen leiriä.
  • En minäkään ole saanut kuin yhden viestin listalta joka oli tämä jälkimmäinen. Kummallista mutta yahoo on ennekin hukkaillut viestejä :evil:
  • Asiasta kiinnostuneille vähän muistutusta edellisestä pelistä sekä kevyttä previkkaa tulevan pelin hahmoista. Ei mikään pakko katsoa, mutta kun otetaan huomioon, ettei allekirjoittaneella ole nykyään mahdollisuutta tulostaa kuvia, niin tämä on ainoa saumanne nähdä peliin tarkoitettua kuvamatskua ;)

    http://koti.mbnet.fi/meadow/fall_03/exalted_kurry.html

    (Pistän saman viestin Kurryn listalle.)
  • Sessio kaksi takana. Pelistä löytyy writeup saitiltani - jälleen valitettavasti in English.

    Jatkoa katellaan mahdollisesti ns. siviilissä, leirien ulkopuolella, mutta saas nähdä nyt. Tilanne jäi hyvin vahvasti kesken.

    http://koti.mbnet.fi/meadow/fall_03/exa ... _home.html
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!