Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Around The World

pppppp
edited January 1970 in Yleinen keskustelu
http://www.world66.com/myworld66/visitedCountries

Eurosentristä meininkiä mulla (tai no, lasketaanko Kypros osaksi Aasiaa?):

post-3-15291-untitled.gif

Comments

• Argh, palvelu on jumissa ja kun yrittää pistää maat niin sen jälkeen jumittaa ei kuvaa saa aikaan. Hirveän vaivan jo näin noiden maiden pläräämisen kanssa. Mutta sen siitä saa.
  • Kosmopoliittinen ukki?
  • Joo, kiitos vanhempien jotka vähintään 2-3 kertaa vuodessa raahasivat pikkupiltit ulkomaille. Ja kiitos Intouristille joka puski Neuvostoliiton (ja satelliittien) matkoja... ja siitä syystä tuli Mustanmeren rannoilta bongattua niin Bulgaria, Georgia, Venäjä ja tietty Ukraina ja Valko-Venäjä. Muuten nuo etelän maatkin on tullut koettua, joskin aika Eurooppa keskeistä on ollut. Ainoa ei eurooppalainen on Marokko.
  • Olen ollut kerran Ruotsissa joskus pienenä.

Olen vähän tynnyri-ihminen. En minä ole käynyt Turussakaan kuin kerran, Itä-Suomessa en ikinä.

• Olen ollut kerran Ruotsissa joskus pienenä.

Olen vähän tynnyri-ihminen. En minä ole käynyt Turussakaan kuin kerran, Itä-Suomessa en ikinä.

Ja nyt lähössä rovaniemelle? WHAT THE FUCK MAN?? Sä et tule selviytymään sielä!! Vielä on mahdollista unohtaa se!

• En minä ole käynyt Turussakaan kuin kerran

No siinäkin on jo kerta liikaa.
  • Niin, mekin Tainan kanssa teimme 2002 joulukuussa yhdessä ulkomaan matkan Suomen Turkuun. Oli kauhiata. Ei muuten mutta kun junaliput maksoivat 54 euroa per kärsä. Täynnä venakkoja muuten, ainakin joulusena.

• Eurosentristä meininkiä mulla (tai no, lasketaanko Kypros osaksi Aasiaa?):

Ei taideta laskea, eikös Kypros ole ehdolla EU:n jäseneksi (tai ainakin niillä on kovat siteet Kreikkaan joka on jäsen (ja vielä Turkkiin joka taitaa kanssa olla ehdolla))?
  • Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Unkari , Kreikka, Italia, Iso-Britannia Espanja, Kypros, Kiina, Japani, Tansania sekä parin päivän päästä Marokko.

• Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Unkari , Kreikka, Italia, Iso-Britannia Espanja, Kypros, Kiina, Japani, Tansania sekä parin päivän päästä Marokko.

Uuh, matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan.

Ihme kosmopoliitteja kaikki, miksei mulla ole ikinä varaa mennä mihinkään?
  • Hitto, kun en muista missä kaikkialla olen käynyt. Sillon ollessani ihan pieni olin porukeittan kanssa vaikka missä. Niin pienenä että muistan vaan jotain satunnaisia juttuja ja välähdyksiä. Vanhempana tehdyt matkat muistan kyllä ok.
  • Turkki kylläkin on Aasiaa, vaikka onkin ehdolla EU:hun. Kyllähän Israelkin pelaa Euroopan-liigassa futista. Kaikki haluavat olla osa "Eurooppaa".
  • Onko Euroopassa sitten niin paljon parempaa "äksöniä"?
  • Kerran olen pääni ulos tyynyristä työntänyt ja silloinkin päädyin moneksi kuukaudeksi työleirille siperiaan.Yksi matka on jonka joku päivä toteutan kun olen rikas vaan en vielä vanha.Autolla suomesta japaniin.Perkele siinä on semmonen keikka että oksat pois oskarin hirsipuusta.
  • Se matka muuttuu jännittäväksi viimeistään Vladivostokin kohdalla. :lol:" alt=":lol:" height="20" />

• Onko Euroopassa sitten niin paljon parempaa "äksöniä"?

No kova talousalue, osa "länsimaita" ja "demokratiaa" ja tuleva Yhdysvaltojenkin uhkaaja (Kiinan ohella).
  • No kun sen noin laittaa niin onneksi olen täältä mistä olen enkä vaikka Afgaaniasta...
  • Luulen kyllä että Pohjoismaat/Kanada on aika ässä mesta mistä olla kotoisin noin niinkuin maailmanlaajuisesti katsottuna.
  • Totta.
    Pitää varmaan tehä Pohjoismaista/Kanadasta kotoisin oleminen parin pointin meriitiksi jos hahmoa tekee. :)
  • Hmm...juuri tänään saatoin siskon kiinankoneeseen. Menee sinne neljäksi kuukaudeksi opiskelemaan, toivottavasti pärjää.
  • Mun mutsi lähti kahdeksi kuukaudeksi Iraniin, Bamiin, maanjäristysalueelle spr systeemittämään.
    En saattanut koneeseen koska olin leirillä sillon. :wink:" alt=":wink:" height="20" />
  • Mut ne on kiinalaisia! Ne osaa kungfuu ja kaikkee!!!
  • Humm... tulin 80-luvulla kiertaneeksi melkein koko Ita-Blokin. Siis Neuvostoliitto satelliitteineen. Ja kylla, myos Georgia, Ukraina jne.
  • Viime vuosina en ole matkustellut kuin "lähialueille" (Viro, Norja, Hollanti ja Saksa), mutta kaikki tämä valtion rahoilla! Parilla reissulla sai vielä ilmaista keittoa ja joka kerta ilmaisen lounaan!

-Koistinen
  • Kaukaisin paikka mihin meikä on päässyt on familyn messissä Madeiran saarelle Atlantille. Aika jylhä paikka. Oli alunperin parin kolmen tähden hotelli varattu, mutta se oli buukattu mystisesti täyteen, joten jouduttiin samaan hintaan kituuttamaan sitten viiden tähden mestassa. Aamupalaksi oli sampanjaa ja sitä rataa, piti vaan yrittää kestää.

Siellä törmäs EU:n ihmeellisyyksiin, sillä EU oli ilmeisesti just tehnyt jotkut säädökset banaanin koolle ja paikallinen banaanityyppi oli liian pieni. Tiedä mitä ne sitten siihen keksi, rupesivatko kutsumaan paikallista banaania vaikka bannaaniksi vai jotain muuta...
  • Koskas lähdetään kurry-porukalla esim. valtaamaan Viro?

• Koskas lähdetään kurry-porukalla esim. valtaamaan Viro?

Miksei mieluummin vaikka Ruotsi, ei Virossa ole mitään paitsi halpoja sikareita.
  • Halpoja sikareita ja halpaa viinaa. Mutta mennään vaan Haparandaan ostamaan voita, kun kerran kohta asut siinä melkolailla vieressä.
  • Eikös sitä jo pohdittu mahdollisuuksia käyttää Kurryn suurta vaikutusvaltaa järjestääksemme erillaisia retkiä, esim juuri sinne Ruotsiin, kauhutaloon josta Kenkkilä kertoi? :)
    Olihan siinä jo kourallinen lähtijöitä... Kaikki ne jotka ideasta kuuli.
  • Kesällä EU-Viroon hakemaan lastikaupalla viinaa? Ja juoda puolet siinä matkalla (riippumatta tietenkään siitä paljon sitä ostaa).

Heh, yöpyminen oli esim. Olde Housessa tosiaan ainoastaan 20 enskaa yö ja se sentään on siinä Wanhan Kaupungin ytimessä. Joskin röökiä ei huoneissa saanut vetää (kyllä ne helvetin saksalaiset ja vetelehtijä-englantilaiset yritti... oli muutenkin HYYYYYYVIN lähellä ettei tullut tappelua yhden enkkukusipään kanssa... Kerava-style).
  • AGH EI VIroon tai no voin sinne risteilylle lähteä mutta maihin en tule, jo kuusi tallinnan risteilyä takana ja kertaakaan en ole maissa käynyt MINÄ EN XPLOITTAA KEHITYS MAITA!!!
  • Mitäs vittua? (Tuopilla on aina parhaat jutut, mutta suurin osa niistä pitäis tietää ilmeisesti etukäteen)
  • No Tuoppi ei halua hyväksikäyttää kehitysmaita, niin siksi se ei koskaan käy esim. Virossa.
  • Ah, jahas... :D
    Missäs kaikkialla Tuoppi sitten on käynyt?

• Ah, jahas... :D
    Missäs kaikkialla Tuoppi sitten on käynyt?

Mie olen Lähiaikoina käynyt Kalliossa, (ja pörränny stadissa enemmän näiden kahden uuden kuukauden aikana kuin pariin viime vuoteen yhteensä.)
    mutta maita missä olen käynyt:
    Kypros 15 kertaa
    ruotsi, samos, Öllölä (ei kerrottu ennen kun oltiin siellä muuten oisin protestoinu), ja Neuvvostoliitto pari kertaa skidinä hämäriä muisti kuvia joutsenista ja jostain torista. niin ja tunisiassa kävin kans siellä pari arabi poikaa tuli huutamaan Että Whites go home ja pakeni lennokkaasti paikalta mopolla joka tosin sammu kahden metrin paon jälkeen ja sitten toisen pojista piti työntää mopo pois, ehkä surkeinta pakenemista ever. Samalla reisulla sain mm: viedä nyrkki puukon lento koneeseen, sen jälkeen tosin ku tunisialaiset tuli miehet olivat sillä leikkineet ja antaneet hyväksyntänsä kyseiselle tappokalulle, niin ja mun teräskärkiset maiharit sai kanssa kys.viranomaisten hyväksynnän. Ei taitais enää olla ihan yhtä hauska kohtaaminen. :twisted:
  • No nyt hämmentää, eikös Neuvostoliitti ja Tunisia ole kehitysmaita jos Virokin on?

Minullakin on lentokone (tavallaan) kertomus, mutta olen senkin varmaan kertonut jo kaikille, mutta toistanpa itseäni.
    Oltiin joskus kauan sitten Menossa Jordaniaan, oli mukana kummitäti jolla oli pieni tyttövauva. Tullissa tuli joku tullivirkailija silittelemään vauvaa ohimennen ja sitten mentiin eteenpäin... Se kun on fiksu maa, niin sielä on naisille (tai ainakin oli silloin) nais-tulli-virkailija-henkilöt, ja miehille miehet. Näin ei miehet joudu koskettelemaan naisia, mikä nyt olisikin aivan sopimatonta. Mutta kuitenkin mentiin tullista läpi ja porukkaa juoksee takaata meidät kiinni ja huutta... Oli se silittelijä ukko laittanut aseen sinne vauvan selän taakse rattaisiin, ihan noin testiksi että tekeekö se nais virkailija työnsä kunnolla... Eipä tehnyt ja läpi päästiin, naiselle tuli huutoa ja kummi itki silmät päästään että mitäs vittua tapahtuu, kun ei meille oltu mitään kerrottu...
  • Ihme kummi.
  • Niin muuten, kun Janne oli lentokentällä tullivahtina, niin tekiköhän se samanlaisia jipposia? Voisin kuvitella.

• "J&quot wrote:

No nyt hämmentää, eikös Neuvostoliitti ja Tunisia ole kehitysmaita jos Virokin on?

EI ole siis suuri ja mahtava neuvvostoliitto jne jne no se on nyt kierrätys tilasssa, ja tunisiassa on aina kytenyt viha ranskaa vastaan (siirtomaa isääntää) eli no way Jose. mutta nyt olen niin humalas duuni paikalla että hu hu..ja ttas pitää lähetä maakunta matkailemaan helsinkiin se on kuulkaa keravalaiselle koiralle iso juttu :twisted:

• Niin muuten, kun Janne oli lentokentällä tullivahtina, niin tekiköhän se samanlaisia jipposia? Voisin kuvitella.

Pari kaveria on tällä hetkellä töissä lentokentän turvatarkastuksessa. Siellä tulee NIIN ihmeellisiä esineitä vastaan, että huhhuh! Joku "Ai, enx mä saa ottaa moraa käsimatkatavaroihin?!?" ei enää niitä yllätä...

• Kerran olen pääni ulos tyynyristä työntänyt ja silloinkin päädyin moneksi kuukaudeksi työleirille siperiaan.Yksi matka on jonka joku päivä toteutan kun olen rikas vaan en vielä vanha.Autolla suomesta japaniin.Perkele siinä on semmonen keikka että oksat pois oskarin hirsipuusta.

Heh, Pösöllä Japaniin!
Sign In or Register to comment.