Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Comments
Olen vähän tynnyri-ihminen. En minä ole käynyt Turussakaan kuin kerran, Itä-Suomessa en ikinä.
Ihme kosmopoliitteja kaikki, miksei mulla ole ikinä varaa mennä mihinkään?
Pitää varmaan tehä Pohjoismaista/Kanadasta kotoisin oleminen parin pointin meriitiksi jos hahmoa tekee.
En saattanut koneeseen koska olin leirillä sillon.
-Koistinen
Siellä törmäs EU:n ihmeellisyyksiin, sillä EU oli ilmeisesti just tehnyt jotkut säädökset banaanin koolle ja paikallinen banaanityyppi oli liian pieni. Tiedä mitä ne sitten siihen keksi, rupesivatko kutsumaan paikallista banaania vaikka bannaaniksi vai jotain muuta...
Olihan siinä jo kourallinen lähtijöitä... Kaikki ne jotka ideasta kuuli.
Heh, yöpyminen oli esim. Olde Housessa tosiaan ainoastaan 20 enskaa yö ja se sentään on siinä Wanhan Kaupungin ytimessä. Joskin röökiä ei huoneissa saanut vetää (kyllä ne helvetin saksalaiset ja vetelehtijä-englantilaiset yritti... oli muutenkin HYYYYYYVIN lähellä ettei tullut tappelua yhden enkkukusipään kanssa... Kerava-style).
Missäs kaikkialla Tuoppi sitten on käynyt?
mutta maita missä olen käynyt:
Kypros 15 kertaa
ruotsi, samos, Öllölä (ei kerrottu ennen kun oltiin siellä muuten oisin protestoinu), ja Neuvvostoliitto pari kertaa skidinä hämäriä muisti kuvia joutsenista ja jostain torista. niin ja tunisiassa kävin kans siellä pari arabi poikaa tuli huutamaan Että Whites go home ja pakeni lennokkaasti paikalta mopolla joka tosin sammu kahden metrin paon jälkeen ja sitten toisen pojista piti työntää mopo pois, ehkä surkeinta pakenemista ever. Samalla reisulla sain mm: viedä nyrkki puukon lento koneeseen, sen jälkeen tosin ku tunisialaiset tuli miehet olivat sillä leikkineet ja antaneet hyväksyntänsä kyseiselle tappokalulle, niin ja mun teräskärkiset maiharit sai kanssa kys.viranomaisten hyväksynnän. Ei taitais enää olla ihan yhtä hauska kohtaaminen. :twisted:
Minullakin on lentokone (tavallaan) kertomus, mutta olen senkin varmaan kertonut jo kaikille, mutta toistanpa itseäni.
Oltiin joskus kauan sitten Menossa Jordaniaan, oli mukana kummitäti jolla oli pieni tyttövauva. Tullissa tuli joku tullivirkailija silittelemään vauvaa ohimennen ja sitten mentiin eteenpäin... Se kun on fiksu maa, niin sielä on naisille (tai ainakin oli silloin) nais-tulli-virkailija-henkilöt, ja miehille miehet. Näin ei miehet joudu koskettelemaan naisia, mikä nyt olisikin aivan sopimatonta. Mutta kuitenkin mentiin tullista läpi ja porukkaa juoksee takaata meidät kiinni ja huutta... Oli se silittelijä ukko laittanut aseen sinne vauvan selän taakse rattaisiin, ihan noin testiksi että tekeekö se nais virkailija työnsä kunnolla... Eipä tehnyt ja läpi päästiin, naiselle tuli huutoa ja kummi itki silmät päästään että mitäs vittua tapahtuu, kun ei meille oltu mitään kerrottu...