Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Mitä levyjä olet viimeksi ostanut?

1235789

Comments



  • In Cold Blood: Hell on Earth CD
    Trapped Under Ice: Secrets of the World CD

    Nyt alkaa kyl lokakuun black metal-linja rakoilla, kun tekis vähän vitun paljon mieli päästä näitä kuuntelemaan.

    Ei saatana kestä kestä! On jo 20. päivä!


  • Niin ja NYT SIT TOI TRAPPED UNDER ICEN LEVY VIIMEIN TULI!!! Ei mennytkään kuin "vähän" aikaa play.comilla se mulle toimittaa.

    Mun mielestä play on saanu taas hommansa kasaan, alkanu tulemaan jutut siinä viikossa missä ne ennenkin tuli.
    Ja lisäksi sain mun puuttuvan tilauksenkin, tosin piti soittaa sinne ja pitäs joku viddun kirje muka lähettää että ne saa selvitettyä ja bullshit, en lähetä.


  • Nyt alkaa kyl lokakuun black metal-linja rakoilla, kun tekis vähän vitun paljon mieli päästä näitä kuuntelemaan.

    Maximum Halloween 3009:n ohjelmassa on "Until the light takes us" La klo 21:00.
  • Kylesa: Static Tensions CD

    En pääse tätäkään kuuntelemaan viikkoon, kun ei oo black metallia. :?
  • Repulsion: Horrified

    Tää olikin tupla missä tokalla levyllä on 6 jotain demoa 84-91, hyvä diili.


  • Repulsion: Horrified

    Tää olikin tupla missä tokalla levyllä on 6 jotain demoa 84-91, hyvä diili.

    Joo, ne demot on kans rautaista tavaraa.




  • Nyt alkaa kyl lokakuun black metal-linja rakoilla, kun tekis vähän vitun paljon mieli päästä näitä kuuntelemaan.

    Maximum Halloween 3009:n ohjelmassa on "Until the light takes us" La klo 21:00.

    Tähänhän mulla huipentui black metal lokakuu. Tosin ärsyttävästi tossahan oli soundtrackinä lähinnä Ulverin trip-hop kamaa, Boards of Canadaa ja vitun Múmia (ei edes norjalainen bändi!).
  • Itsehän en päässyt sinnekään kun nainen pilas taas kaiken ja kutsu lääkisläisiä viettämään synttäreitään.
  • Muuten siis erittäin asia dokkari, äänessä lähinnä Fenriz ja Varg Vikernes, mutta mukana myös mm. Hellhammer, Frost, Faust, Garm, Bjarne Melgaard ja Harmony Korine.
  • Tapsa kehu kanssa, pitää koettaa joskus nähdä.


  • Tapsa kehu kanssa, pitää koettaa joskus nähdä.

    Oliksekin siellä? En nähny.
  • Oli, sai lapun sillon samalla kertaa kun meillekin annettiin sielä keikalla, jos muistat. Rupes jo sillon kyselemään lippua siltä lappujen jakajalta.


  • Oli, sai lapun sillon samalla kertaa kun meillekin annettiin sielä keikalla, jos muistat. Rupes jo sillon kyselemään lippua siltä lappujen jakajalta.

    Joo muistan, mutta en nähny sitä teatterissa, vaikka yritin kuikuilla tuttuja. Bad Vugumin Heikosen näin ja sitä moikkasin, ja Tapio Pajarin kans (who is a dead man to you) ja Tedin kanssahan me sinne mentiin, ja Tohkan Antti oli esittelemässä leffan, ja sit jotain random piffiläisiä siel oli kans (jumbu ja ja...en ees muista), mut Tasbaa en nähny.
  • Infected Mushroom - Legend of the Black Shawarma
    Leviathan - A Silhoutte In Splinters
    Pelican - What We All Come To Need
    Chimaira - Resurrection
    Mayhem - De Mesteriis Dom Sathanas
    Megadeath - Anthology Set the World Afire
    Bolt Thrower - ...For Victory
    Bolt Thrower - Honour Valour Pride
  • Terrorizer: World Downfall
    ja Amorphiksen Skyforger, koska autossa ei taaskaan toiminut radio. Luulis että mä oppisin pikkuhiljaa ottamaan jotain levyjä mukaan tonne matkoille koska ABCn valikoimat on kuitenkin vähän heikot.


  • Terrorizer: World Downfall

    Mites uppoo?
  • Iron Age: The Sleeping Eye CD


  • Harmony Korine.

    Oli muuten hiukka sekaisin.




  • Oli, sai lapun sillon samalla kertaa kun meillekin annettiin sielä keikalla, jos muistat. Rupes jo sillon kyselemään lippua siltä lappujen jakajalta.

    Joo muistan, mutta en nähny sitä teatterissa, vaikka yritin kuikuilla tuttuja. Bad Vugumin Heikosen näin ja sitä moikkasin, ja Tapio Pajarin kans (who is a dead man to you) ja Tedin kanssahan me sinne mentiin, ja Tohkan Antti oli esittelemässä leffan, ja sit jotain random piffiläisiä siel oli kans (jumbu ja ja...en ees muista), mut Tasbaa en nähny.

    Mä olin siellä ja näin Tapsan, mutten nähnyt teitä.
  • On muuten helppoa!

    Various - Electro Klash (mm. Chicks On Speed, Peaches, Miss Kittin & The Hacker, I-f hitti "Space Invaders Are Smoking Grass", Alden Tyrell,

    Ladytron, Crossover, Basement Jaxx)

    Miss Kittin And The Hacker* - Two

    Ken Ishii - X-Mix - Fast Forward & Rewind (mm. United Future Organization, Renegade Soundwave, Basement Jaxx, Strange Attractor, Jedi Knights, Coldcut, Squarepusher sekä tietty Ken Ishii)

    Various - Electric Ladyland IV (mm. Techno Animal, Slotek, DJ Spooky, Alec Empire, Panacea, Andre Gurov, Zulutronic)

    Yasunao Tone & Hecker - Palimpsest (glitchii ja found objectsia)

    Scanner + Tonne - Sound Polaroids

    DAT Politics - Are Oui Phony??

    bonuksena: Pilote - Pop Will Make Us Free (ei mitään hajuu, en oo ehtinyt kuunnella)
  • Twinz: Conversation CD

    Hivenenkö kovaa kamaa! Original Long Beach G-funkkia, Twinzhän feattaa mm. Warren G:n kahdella ekalla levyllä, ja veljekset olivat käsittääkseni jossain määrin vastuussa Warren G:n soundista. Tämä levy, eli Conversation, oli veljesten "sooloprojekti" Warren G:n levyjen välissä, julkaistu 1995. Musiikillisesti levy onkin hyvin lähellä Warren G:n soundia, mutta esim. biisissä 4 Eyes 2 Heads on mukana myös synkempiä elementtejä, voisi sanoakin, että tää on synkemmiltä osiltaan musiikillisesti vähän jossain Warren G:n Regulaten ja Cypress Hillin Temples of Boomin välissä.

    Vai mitä:

    http://www.youtube.com/watch?v=hnjChjQre2k
  • Damad: Rise And Fall CD
    Kylesa/Victims: Split-7"

    Olipa hyvä et menin tonne Kylesan keikalle, vaikka maksoikin 24 egee (kun Clutch oli pääesiintyjä), kun nyt sain kympillä Damadin tokan levyn. Ei ihan joka päivä Damadin levyjä myynnissä näekään.
  • Death with a Dagger: Dark Alleys LP

    Punk ei ole koskaan ollut näin heviä! Suurin osa biiseistä lähestulkoon puhdasta Judas Priestiä ja Iron Maidenia ja ZZ Toppia ja levyn kansikin helvetin makeeta old school meininkiä. Aiemmin en niin piitanu bändistä, kun ei ehkä viel taidot ihan riittäny tän tyylin kamaan, mut nythän näillä on alkanu homma skulaa oikeen kunnolla ja eilenen keikka oli kova ja toi uus levykin on varsin asiallista kamaa. Plus nää on helvetin asiallisia tyyppejä nää jätkät.

    http://www.youtube.com/watch?v=-xXy89Jnqv8
    http://www.youtube.com/watch?v=j3kKj-Rc7qA

    2919r.jpg


  • Death with a Dagger: Dark Alleys LP
    Punk ei ole koskaan ollut näin heviä! Suurin osa biiseistä lähestulkoon puhdasta Judas Priestiä ja Iron Maidenia ja ZZ Toppia ja levyn kansikin helvetin makeeta old school meininkiä. Aiemmin en niin piitanu bändistä, kun ei ehkä viel taidot ihan riittäny tän tyylin kamaan, mut nythän näillä on alkanu homma skulaa oikeen kunnolla ja eilenen keikka oli kova ja toi uus levykin on varsin asiallista kamaa. Plus nää on helvetin asiallisia tyyppejä nää jätkät.

    I told you! Joo, itsekin diggailin kun aluksi tosiaan heillä oli ne ekat tuotannot vähän ... heikkoja mutta näin pariin kertaan bändin Rauhiksella ja Mustassa Härässä (vai missä lie) ja tosiaan livenä heillä parantui vuodessa taidot ihmeellisesti (vai treenasivatko peräti...).

    Uusi lätty on jo tosiaan kovaa kamaa ja sinänsä kiva nähdä että potentiaalia on vielä enemmän eli seuraava levy voi sitten olla jo Se Julkaisu.


  • I told you! Joo, itsekin diggailin kun aluksi tosiaan heillä oli ne ekat tuotannot vähän ... heikkoja mutta näin pariin kertaan bändin Rauhiksella ja Mustassa Härässä (vai missä lie) ja tosiaan livenä heillä parantui vuodessa taidot ihmeellisesti (vai treenasivatko peräti...).

    Uusi lätty on jo tosiaan kovaa kamaa ja sinänsä kiva nähdä että potentiaalia on vielä enemmän eli seuraava levy voi sitten olla jo Se Julkaisu.

    Jep. Laulu tossa taitaa edelleen olla heikoin lenkki. Levyltä kyllä toimii ihan perus ok, mut keikoilla sais olla pikkasen lisää poweria ja showmeininkiä.
  • Antidote: Thou Shalt Not Kill CD
  • Adrenalin O.D.: Humungousfungusamongus original sealed vinyl LP

    Eihän tätä uskalla edes avata, kun on ollut muoveissa 23 vuotta.
  • Darkthronen blazen ja transilvanianin. Toiselle mulla on käyttöä mutta toiselle ei, kun molemmat mulla jo on. Perse.


  • Darkthronen blazen ja transilvanianin. Toiselle mulla on käyttöä mutta toiselle ei, kun molemmat mulla jo on. Perse.

    Miksi ostit? :D
  • Aavikko: History of muysic
    Team Yamaha: European top music collection (Aavikko, Apparat organ quartet, Frederik Schikowski, Jeans team, Pluxus)


  • Adrenalin O.D.: Humungousfungusamongus original sealed vinyl LP

    Eihän tätä uskalla edes avata, kun on ollut muoveissa 23 vuotta.

    Avaa, avaa!! Jos jätät ton muoveihin, johtaa se siihen, että jätkä alka keräilemään jotain UltRa rArE LImitEd eDiTioN kamaa, ja muhittelemaan niitä jossain komerossa, koska ne on niin arvokkaita, eikä siltä tieltä ole paluuta.




  • Darkthronen blazen ja transilvanianin. Toiselle mulla on käyttöä mutta toiselle ei, kun molemmat mulla jo on. Perse.

    Miksi ostit? :D

    Toisen meinasin antaa lahjaksi, vauvan eka levy. Tilasin playstä, mutta se jäi roikkumaan vaan ja oli että out of stock. Sitten kävin stadissa ja ostin toisen sieltä, tulin himaan ja rupesin peruuttamaan sitä tilausta. Mutta oli lähteny sitten kuitenkin samaan aikaan kun olin stadissa.






  • Darkthronen blazen ja transilvanianin. Toiselle mulla on käyttöä mutta toiselle ei, kun molemmat mulla jo on. Perse.

    Miksi ostit? :D

    Toisen meinasin antaa lahjaksi, vauvan eka levy. Tilasin playstä, mutta se jäi roikkumaan vaan ja oli että out of stock. Sitten kävin stadissa ja ostin toisen sieltä, tulin himaan ja rupesin peruuttamaan sitä tilausta. Mutta oli lähteny sitten kuitenkin samaan aikaan kun olin stadissa.

    WAAT? Vauva tulossa?
  • No ei mulle sentään...


  • No ei mulle sentään...

    Onneksi olkoon?




  • No ei mulle sentään...

    Onneksi olkoon?

    Kiitos, tämä oli toivottu, en voisi olla onnellisempi.


  • No ei mulle sentään...

    Miksi ei? Vauvaa uuniin vaan, ei se niin paha juttu ole.




  • No ei mulle sentään...

    Miksi ei? Vauvaa uuniin vaan, ei se niin paha juttu ole.

    Mutta kun mä en tykkää huolehtia edes itsestäni.


  • Mutta kun mä en tykkää huolehtia edes itsestäni.

    Jos saa vauvan ei ehdi huolehtimaan itsestään. Eli sinänsä mikään ei muutu.




  • Mutta kun mä en tykkää huolehtia edes itsestäni.

    Jos saa vauvan ei ehdi huolehtimaan itsestään. Eli sinänsä mikään ei muutu.

    nykyään kun tulee skidi jollekkin siitä tulee väistämättä kusipää Jaakkima mikaelDimmuborgir ja sitten kun se ehtii teini ikään niin sylkee päälle ja ei usko eikä arvosta.






  • Mutta kun mä en tykkää huolehtia edes itsestäni.

    Jos saa vauvan ei ehdi huolehtimaan itsestään. Eli sinänsä mikään ei muutu.

    nykyään kun tulee skidi jollekkin siitä tulee väistämättä kusipää Jaakkima mikaelDimmuborgir ja sitten kun se ehtii teini ikään niin sylkee päälle ja ei usko eikä arvosta.

    Onneksi olen keksinyt ainoan tavan välttää tämän eli Ninja Koulutus. "Isä osaa olla näkymätön." Silloin kun fyysinen väkivalta on kielletty kasvatusmenetelmänä, on turvauduttava henkiseen väkivaltaan. Marks that don't show but last for ever.
  • Agnostic Front: Victim in Pain (official) LP
    Cheap Tragedies: Volume I: Souvenirs & Evidence LP
    Conflict: It's Time to See Who's Who CD
    Crude: Attitude LP
    Exclaim: Critical Exploder LP
    Flipper: Sex Bomb Baby LP
    G.I.S.M.: Detestation LP
    Reign Supreme: Testing the Limits of Infinite LP
    Revolting Berbers: Ready to Die/Worthless 7"
  • D.R.I.: Dealing with It! CD
  • Broidille joululahjaksi Stonen kokoelman ja Behemottia.
  • 9 Shocks Terror: Zen and the Art of Beating Your Ass CD
  • Burzum: Filosofem
    Burzum: Hvis Lyset Tar Oss
    Nortt: Graven
    An: revelation I - world minus population
    Blasphemy: Gods of war + Blood upon the altar
    ja
    Mistres of the dead: Weeping silence of the dead
    joka vaikuttaa epäilyttävän kristityltä
  • Ai ja Sunn 0))): Flight if the behemoth
  • G.I.S.M.: Military Affairs Neurotic CD
    9 Shocks Terror: Paying Ohmage CD
  • Valium Kiharat/Seksihullut: Split-7"
  • Entombed: Left Hand Path
    Entombed: Clandestine
    Entombed: Morning Statr
    Haunted, the: One Kill Wonder
    Callisto: Noir
    Brutal Truth: Need to Control
    Brutal Truth: Extreme Conditions Demand Extreme Responses
    Dj Shadow: Outsider
    Hero Dishonest: When Shit Hits the Man
    Hero Dishonest: Let Your Poison Scream
    Massive Attack: Mezzanine
    Negative Approach: Total Recall
    VA: Kontula UG: Metroraide ja Huono Maine
    Autopsy: Acts of the Unspeakable
    Blaster Master: Rude Boy Life
    Valkyrians, the: High & Mighty
    Out Cold: Two Broken Hearts Are Better Than One
    Unkind: Mieliemme Tuhkasta
    Bathory: Hammerheart
    Anathema: Serenades
    Forca Macabra: Aqui o Infrerno
    Kakka-Hätä 77: Totaalinen Kakkahätä

    If societyssä oli ale niin tuli vähän osteltua levyjä. EDIT. Kakkis unohtui, kun formaatti oli eri.
  • ^ Monta hyvää levyä tossa. Vähän harmittaa kun itteltä toi meni ohi. Vieläkö ne myy niitä alehintaan, vai ovatko laittaneet jo lapun luukulle?


  • ^ Monta hyvää levyä tossa. Vähän harmittaa kun itteltä toi meni ohi. Vieläkö ne myy niitä alehintaan, vai ovatko laittaneet jo lapun luukulle?

    Kaikki loppu.
  • Adrenalin O.D.: Wacky Hi-Jinks of... 2xCD (ykkös CD:llä Wacky Hi-Jinks levy, kakkos CD sis. Let's Barbeque EP, live-sessioita & compilation tracks)
    Anthrax: State of Euphoria CD
    Anti Cimex: Anti Cimex CD (sis. Raped Ass EP, Victims of a Bombraid EP & Criminal Trap MLP)
    Anti Cimex: Scandinavian Jawbreaker/Made in Sweden CD
    Anti Cimex: Demos 81 - 85 CD
    Heresy: 20 Reasons to End It All CD (sis. Whose Generation EP, 13 Rocking Anthems MLP & Live at Leeds)
    Mellakka: R.I.P. Recordings 1984 - 1986 CD (sis. Ei EP, Itsenäisyyspäivä EP & 3 Song Demo)
  • Chicks On Speed - The Un-Releases
    DAT Politics - Plugs Plus
    Techno Animal - The Brotherhood Of The Bomb
    Bomb20 - Field Manual
    Kid606 - Down With The Scene
    Aphex Twin - 26 Mixes For Cash
    Twisted Science - Deep And Warm
    Otto Von Schirach - 8000 B.C.
    Khan - No Comprendo (feat. Jon spencer, Diamanda Galas, Kid Congo Powers, Hanin Elias)
  • Hei rankemmasta musasta diggaavat kurryläiset! Suosittelisin hankkimaan noi re-issue Anti Cimex levyt nyt vielä kun niitä jostain (esim. Fireboxilta, Levykauppa X:stä, yms.) saa. On meinaan yks oleellisimmista jyräpunkbändeistä sitten Dischargen jälkeen, ja kaikenmaailman Wolfbrigadet ja Skitsystemit ja Driller Killerit söi Bonaa silloin kun nää jo väänsi ihan hullua d-beattia, mut näiden levyjä on aina ollut IHAN HULLUN VAIKEA löytää yhtään mistään.
  • Integrity: Walpurgisnacht MCD
    Wolfpack: Allday Hell LP

    Molemmat 12 egee, aika tiukka hinta 11 minuutista Integrityä. Ja piti ostaa toi Allday Hell vinyylinä, kun en enää kestä kun tossa Crimes Against the Humanityn CD painoksessa on pätkitty ne biisit päin vittua. Toisaalta tolla CD:llä on pari bonusbiisiä, joita ei muualta löydy (tai ainakaan meikältä), niin en tiedä jaksaisko sitäkään laittaa myyntiin.
  • Amen: Grind the Bastards Down CD

    Sisältää Paranemia LP:n ja Amenen puolen Rytmihäiriö-splitistä. Nyt pitäs vielä jostain löytää Memento Mori LP ja Short Hate Temper- ja Damnable Excite Zombies-splitit. Gospelcore 7", Feikki 7" ja Don't Imitate Show Your Hate 7" mulla jo onkin. SCANDICRUST FTW!!!
  • Dismember: Like an Everflowing Stream CD
  • Grandmaster Flash & the Furious Five: The Message CD


  • Grandmaster Flash & the Furious Five: The Message CD

    It's like a jungle sometimes
    it makes me wonder
    how I keep from going under
  • Condemned 84: Battle Scarred CD
    Wolfpack: A New Dawn Fades CD
  • Anthrax: Fistful of Metal CD

    Hämmästyttävän vähälle huomiolle jäänyt levy (eli Anthraxin debyytti). Mennään jossain alkuaikojen Manowarin ja Judas Priestin Painkillerin välimaastossa, silti riffeissä ja menossa maistuu myös tuloillaan oleva omintakeinen Anthrax-soundi. Ehkä vähäiseen huomioon vaikuttaa, että tässä ei ole vielä Belladonna laulamassa, mut kyl tää Neil Turbin vetää kiitettävän kovaa ja korkealta, tulee itseasiassa hyvin paljon Manowarin Eric Adams mieleen.
  • Terveet kädet: Pissaa ja paskaa
    The Five Corners Quintet - Hot Corner
    Leonard Cohen - I'm Your Man (mulla on tää jo vinyylinä, mutta piti saada Cd:kin)


  • Terveet kädet: Pissaa ja paskaa

    Olikos tää joku livekokoelma?
  • No Security/Valvontakomissio: Split-LP




  • Terveet kädet: Pissaa ja paskaa

    Olikos tää joku livekokoelma?

    Joo. Mukavan rupinen soundi ja välispiikit.
  • The KLF: What Time Is Love? Live at Trancentral 3" CDS (sis. mm. Pure Trance Original version)
    The KLF: America: What Time Is Love? CDS
  • The KLF: Last Train to Trancentral (Live from the Lost Continent) CDS
    Blasphemy: Fallen Angel of Doom... (Wild Rags) CD
  • Cock Sparrer: Shock Troops (Deluxe Edition) CD
  • Run-DMC: Run-DMC CD
  • Tänään kolahti postiluukusta:

    Amen: Memento Mori LP
    Amen/Short Hate Temper: Split-7"
    Cock Sparrer: Two Monkeys 2009 CD
    Death Trip: s/t 7"
    Discordance Axis/Melt Banana: Split-7"
    Discordance Axis: Jouhou LP
    Discordance Axis: Necropolitan 7"
    Shitter Limited: Anna pillua Helena Pesola LP
    Shitter Limited: Saanko nuolla persettäsi Harri Holkeri? LP
    Shitter Limited: Nyt ammutaan ministeri Pertti Salolainen LP
  • No toli sitten kuitenkin, eikä mennyt kun kolme viikkoa vai miten paljon?


  • No toli sitten kuitenkin, eikä mennyt kun kolme viikkoa vai miten paljon?

    Yli kolme ja puol viikkoa, melkein kuukausi. Ja piffillä kun annoin sit palautetta, et aika vitum pitkään meni (kun tyyppi oli ollu jossain putkassa/sellissä/mielisairaalassa ja netti oli katkastu ku ei ollu maksanu laskuja tai jotain, ja senkin jälkeen kun oli yhteys jätkään saatu niin meni vielä 10 päivää et se sai ne levyt mulle toimitettua, ku normaalisti menee 2 - 3 päivää, mut en siis tätä piffillä selittäny, sanoin vaan, et 3 ja puol viikkoa meni ja kaverilla oli tosin kai aika paska tilanne) niin tyyppi sit alko siel foorumilla selittää, et joo tää viivästys johtu kattokaas siitä, kun hän odotteli, et meikä kertoo mikä mun osoite on (no olisit varmaan voinu jossain vitun vaiheessa kysyä sitä viel uudestaan, jos kerran samantien huomasit, että se puuttuu?).
  • Meitsi on piffin kaupoissa taas maksanut etukäteen ja heti. Ja unohtanut koko hoidon, vähän kuin lottoamisessa eli jos voitto tulee niin hyvä, jos ei niin eipä vitutakaan.


  • Meitsi on piffin kaupoissa taas maksanut etukäteen ja heti.

    No, niin minäkin (niinku kaikissa kaupoissa), ja siitä ongelmat johtuivatkin.
  • Antiseen: Eat More Possum CD
  • 013: Takaisin todellisuuteen LP
  • Ulverin keikalta vinyyliboksi, jossa älppäreinä Perdition City (tupla), Blood Inside ja Shadows of the Sun (eri kansitaiteet kuin CD.llä). Nyt menee jo vähän keräilyhomouden puolelle, koska mulla on noi kaikki jo CD:llä, mut perkele, 50 euroa koko kasasta! Damn good deal!
  • Cock Sparrer: The Decca Years CD
  • Uutuus: Everything's Shit EP 7"
  • Grind Madness at BBC.

    Lätty jossa 116 biisiä (4 levyä).
    Bolt Thrower, Napalm Death, Heresy, Extreme Noise Terror, Carcass, Unseen Terror, Godflesh, Intense Degree. Hinta iTunesissa kympin. Nice.
  • Antiseen: Honour among Thieves CD
    Antiseen: Southern Hostility CD
    Uutuus: Systeemin rattaissa EP 7"
  • Hellbastard: Ripper Crust LP
  • Sain synttärilahjaksi:

    Marlena Shaw: The Spice of Life LP
  • MANOWAR: LOUDER THAN HELL CD


  • MANOWAR: LOUDER THAN HELL CD

    Kerrankin joku ostanut levyn minkä tuntee.
  • Keskityn lähinnä netistä imutteluun.
  • Watch Your Back: Traditional CD


  • Grind Madness at BBC.

    Lätty jossa 116 biisiä (4 levyä).
    Bolt Thrower, Napalm Death, Heresy, Extreme Noise Terror, Carcass, Unseen Terror, Godflesh, Intense Degree. Hinta iTunesissa kympin. Nice.

    Onks tää se Peel Sessions homma vai joku toinen?
  • Kaikkien noiden Peel sessions. Bolt thrower ja Nd jo olikin mutta hyvää kamaa nuo muutkin.
  • MANOWAR: GODS OF WAR CD
  • Townes Van Zand: Texas Troubadour 4xCD

    (sisältää 7 studioalbumia vuosilta 1968 - 1978 ja yhden liven)

    Townes Van Zandt - Cocaine Blues

    Townes Van Zandt - Waitin' Around To Die

    Sometimes I don't know where this dirty road is taking me
    Sometimes I can't even see the reason why
    I guess I keep on gamblin', lots of booze and lots of ramblin'
    It's easier than just a-waitin' 'round to die

    One-time friends I had a ma, I even had a pa
    He beat her with a belt once cause she cried
    She told him to take care of me, she headed down to Tennessee
    It's easier than just a-waitin' 'round to die

    I came of age and found a girl in a Tuscaloosa bar
    She cleaned me out and hit it on the sly
    I tried to kill the pain, I bought some wine and hopped a train
    Seemed easier than just a-waitin' 'round to die

    A friend said he knew where some easy money was
    We robbed a man and brother did we fly
    The posse caught up with me, drug me back to Muskogee
    It's two long years, just a-waitin' 'round to die

    Now I'm out of prison, I got me a friend at last
    He don't steal or cheat or drink or lie
    His name's codeine, he's the nicest thing I've seen
    Together we're gonna wait around and die
  • Minä en edes muista milloin olen viimeksi ostanut levyn. Se taisi olla Laibachin Kunst der Fuge, ja sitä edellinen oli H.P. Lovecraft -joululaululevy. Sen sijaan maksan Spotify Premiumista kympin kuussa. Marraskuussa tein suuren urakan, ja digitoin koko levykokoelmani kovalevylle. Originaalit lahjoitin eräälle DJ:lle. En omista enää yhtäkään levyä fyysisessä olomuodossaan! Samalla pääsin eroon cd-torneista. 

    Luuletteko, että streaming- ja mp3-julkaisu korvaa cd-levyt, ainakin mainstreamissa?

  • on 1292862488:

    Luuletteko, että streaming- ja mp3-julkaisu korvaa cd-levyt, ainakin mainstreamissa?


    No CD-levy ei ole paras mahdollinen formaatti, mutta yhtä vähän fyysinen äänilevy on minnekään katoamassa kuin "CD tappaa vinyylin" aikoinaan. Itseasiassa luulen, että nää dataformaattilevyt tulevat lähinnä kallistamaan CD - vinyyli -vaakakuppia vinyylin voitoksi. Onhan toi jo nyt ollut nähtävissä.
  • Leatherface: Mush CD

    Olipahan vähän perkeleen hankala levy löytää.
  • Sain eilen Jarvalta The Black Leaguen uusimman, Ghost Brothel.

  • on 1292862488:


    Luuletteko, että streaming- ja mp3-julkaisu korvaa cd-levyt, ainakin mainstreamissa?


    Ainakin niillä DJ:llä jotka haluaa säästää selkäänsä.
  • Babylon Whores: Death Of The West, muita ei tunnu oikein olevan saatavilla, kirottua!
    Motörhead: Inferno
    Motörhead: The Wörld Is Yours
    Motörhead: No Sleep 'Til Hammersmith
  • Kylesa: Spiral Shadow CD+DVD

  • on 1293570841:


    Kylesa: Spiral Shadow CD+DVD


    vitun vammasta muuten että ainakaan meikän kopiossa ei ollut mitään kätevää koloä läpyskälle, varmasti hukkuu johonkin...
Sign In or Register to comment.