Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

[Deathwatch] Maneater

124»

Comments

• The user and all related content has been deleted.

• on 1347000954:

on 1346960691:

manwatch

laughing_smiley.gif

...mutta vain sellaisella miehekkäällä latino tavalla.
  • Heyyyy, veljellistä rakkautta!
  • Toivottavasti ei nytten ole flunssa puskemassa päälle, vähän paska olo ollut koko illan ja tuntuu että kohta nousee kuume.
  • ^ Hyvinhän se meni, jätkä pääsi oikeen Kill Team Leaderiksi!

• on 1347158538:

^ Hyvinhän se meni, jätkä pääsi oikeen Kill Team Leaderiksi!

Todellakin, hyvin meni. Ja kerrankin oli riittävästi koheesiota! Ultramarsut ovat kovia pätemään myös ryhmän koheesion kannalta.

Ja lopuksi: NOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!

• on 1347182188:

on 1347158538:

^ Hyvinhän se meni, jätkä pääsi oikeen Kill Team Leaderiksi!

Todellakin, hyvin meni. Ja kerrankin oli riittävästi koheesiota! Ultramarsut ovat kovia pätemään myös ryhmän koheesion kannalta.

Ja lopuksi: NOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!

Veli Novak ansaitsee tarkk'ampujamitalin.
  • Ultramarsu ultramarsutti aika kovasti. Siinähän oli välillä ihan johtamisen meininkiä. Tarkka-ampujan suoritukset saattavat jäädä palkitsematta, ellei ampuja itse tule ilmoittautumaan. Loppupeleissä te kun ette itse asiassa koskaan nähneet ampujaa ja ainoa väite siitä, että henkilö oli veli Novak perustuu teknokerettiläisen noidan lausuntoon...  ;)

• on 1347204612:

Ultramarsu ultramarsutti aika kovasti. Siinähän oli välillä ihan johtamisen meininkiä. Tarkka-ampujan suoritukset saattavat jäädä palkitsematta, ellei ampuja itse tule ilmoittautumaan. Loppupeleissä te kun ette itse asiassa koskaan nähneet ampujaa ja ainoa väite siitä, että henkilö oli veli Novak perustuu teknokerettiläisen noidan lausuntoon...  ;)

No tätähän taas ei tiedä kuin me.  ;)
  • Pelkäsin jo etukäteen että nyt tulee kyllä melkoisen vittumainen tehtävä, mutta kun paskaa tungettiin tuulettimeen ennen kuin jengi oli ehtinyt edes rynnäkköaluksen valjaista irrottautua ja servitorien kokoontumisajoilta ei meinannut saada mitään rauhaa, niin meinasi usko välillä loppua kesken. Sitten vielä tarkka-ampuja huohottamaan niskaan vihamielinen alus kaverinaan, niin suoranainen ihme ettei kukaan päässyt hengestään.

Mutta bonuksena vahtilinnake Erioch sai uuden hyvän harjoitteen: ei ainoastaan kuinka rakentaa, vaan myös kuinka murtaa vanha kunnon panssarimurskaamon verikirnu!
  • Hauskana yksityiskohtana: Se kesken jäänyt barrikaadin rakentaminen hämäsi tarkka-ampujaa sen verran paljon, että se luuli teidän Techmarinen keksineen jonkun patenttiratkaisun laukaisun perumiseksi. Sille kun ei tullu mieleenkään, että te hajoitatte aluksen rakenteita jostain muusta syystä. No sitten se ajatteli, että paras tapa pyäsyttää teidät on ampua Techmarinea... Joka periaatteessa teidän kannalta saattoi olla se parempi vaihtoehto, koska jos se ei olisi varta vasten ryöminyt ulos tykistä ampumaan teitä, niin se olisi todennäköisesti ampunut teitä siinä vaiheessa kun ootte näpräämässä sitä paneelia tai juuri menossa sinne.

• on 1347212140:

No sitten se ajatteli, että paras tapa pyäsyttää teidät on ampua Techmarinea... Joka periaatteessa teidän kannalta saattoi olla se parempi vaihtoehto, koska...

Rohkenen olla erimielinen.  >:(

Loppuratkaisun loppuratkaisu olisi kiva tietää. Onko jossain petturi? Toimiiko paikallinen deathwatch oikeasti niin tehokkaasti että lähettää aluksen tuhoamaan planeettaa ja lähettää killteamin estämään alusta tuhoamasta planeettaa?

Joskus näiden uhkien vaarallisuuden arvioiminen on aika vaikeaa. Assaultmarinen singahtaminen reijästä aiheutti välittömän tappavan tulimyrskun ja sankarillinen hyppääminen hurricane bolttereiden eteen ei. No ihan kiva ettei ryhmänjohtajamme ottanut luoteja enemmän kuin koko muussa seikkailussa yhteensä vaikka ajattelikin selviävänsä siitä.
  • Jos Kohfelin eka laukaus ei olisi osunut siihen overload suojaan, niin erittäin suurella todennäköisyydellä ei pelkästään Cassius, vaan myös ne kaksi muuta kaveria, jotka tulivat ampumaan niitä hurricane boltereita olisivat ottaneet ns. "täyslaidallisen", eli mitä tahansa kolmesta yhdeksään osumaa per henkilö. Hirveellä riskillähän siinä mentiin, kun luotettiin nopeuteen, mutta tällä kertaa riskin otto kannatti.

Loppuratkaisun loppuratkaisuun palataan myöhemmin.

• on 1347221175:

Joskus näiden uhkien vaarallisuuden arvioiminen on aika vaikeaa. Assaultmarinen singahtaminen reijästä aiheutti välittömän tappavan tulimyrskun ja sankarillinen hyppääminen hurricane bolttereiden eteen ei. No ihan kiva ettei ryhmänjohtajamme ottanut luoteja enemmän kuin koko muussa seikkailussa yhteensä vaikka ajattelikin selviävänsä siitä.

Keisari suojelee kotona ja puutarhassa jos vaan uskoo tarpeeksi.
    Ja veikkaan että servitorit odottivat huulia lipoen Assaultmarinen reijästä singahtamista kun taas hurricanet eivät osanneet odottaa mitään.
  • Ei ollut Mariuksella kivaa kun ensin näkee, sitten kuulee ja viimein tuntee laukausmyrskyn ja hudi alkaa syytämään jumppack error merkkejä vauhdin kiihtyessä, ohjauksen kadotessa
    ja seinän lähestyessä.
  • Olette vain väärän keisarin palveluksessa siksi teidät lähetetään estämään oikean keisarin planeettapommituksia.
  • Brother Marius, welcome to the Lodge of Burnt Fate Points! May I see your token?
  • Sain juuri tässä tänään kirjoitettua Season Finalin valmiiksi, joten jos saadaan marsut ja marsunkaltaiset pikkujoululeirille kasaan, niin luvassa olisi ns. "Eeppinen Loppumatsi".

• on 1352978616:

Sain juuri tässä tänään kirjoitettua Season Finalin valmiiksi, joten jos saadaan marsut ja marsunkaltaiset pikkujoululeirille kasaan, niin luvassa olisi ns. "Eeppinen Loppumatsi".

Mikä ettei. Pe vai rikkonainen jouluruoka-la?

• on 1352992540:

on 1352978616:

Sain juuri tässä tänään kirjoitettua Season Finalin valmiiksi, joten jos saadaan marsut ja marsunkaltaiset pikkujoululeirille kasaan, niin luvassa olisi ns. "Eeppinen Loppumatsi".

Mikä ettei. Pe vai rikkonainen jouluruoka-la?

Depends a whole lot on a whole lot of other people.
  • Hähää, empäs tulekkaan leirille, vaan makoilen playa de lohtajaln hiekkarannoilla 6.12.-9.12.12. Näppärää. Fidun länsimaiset ilotulitusraketit kun eivät pärjää ilman "wanhan ja hyvän" kalustotukea :P
  • Ai niin... Samalla kun Deathwatchin Season 1 - The Maneater lähestyy tiukasti loppuaan, niin varoitan jo ennakolta, että Season 2 - Hollow Men tulee perustumaan voimakkaasti tähän lähdekirjaan:

DW13-OuterReach-3Dbook.png

Eli nyt ette voi vahingossa itseänne spoilata sen suhteen...

• on 1353058562:

Ai niin... Samalla kun Deathwatchin Season 1 - The Maneater lähestyy tiukasti loppuaan, niin varoitan jo ennakolta, että Season 2 - Hollow Men tulee perustumaan voimakkaasti tähän lähdekirjaan:

Eli nyt ette voi vahingossa itseänne spoilata sen suhteen...

Necronien kanssa on ollut niin kivaa Inkvisition askartelukerhossa, että on hyvä päästä kokeeksi ammattilaisilla kokkaamaan.
  • Ei pelkoa... Kaukaisista maailmoista löytyy muutakin kivaa, kuin vain Necronien raunioita. Esimerkiksi Hive Fleet Dagonin häntä...pää ja muinaisia xenolajeja, joille Imperium ei ole edes keksinyt nimiä vielä. ;)
  • Varokaa söpöjä avaruusponeja!
  • Huomio kaikki marsut ja marsun kaltaiset!

Ilmoitelkaahan oletteko paikalla pikkujoululeirillä ja jos kyllä, niin minä päivinä, niin voitaisiin mahdollisesti sopia aloitusaika jo hyvissä ajoin ennen leiriä.

• on 1354021745:

Huomio kaikki marsut ja marsun kaltaiset!

Ilmoitelkaahan oletteko paikalla pikkujoululeirillä ja jos kyllä, niin minä päivinä, niin voitaisiin mahdollisesti sopia aloitusaika jo hyvissä ajoin ennen leiriä.

Paikalla pe-la.

• on 1354021745:

Huomio kaikki marsut ja marsun kaltaiset!

Poissa
  • Paikalla ainakin pe - la ja vaikka su jos niin vaaditaan.
  • Paikalla koko leirin.
  • Paikalla ainakin pe ja la.
  • Boltterit on valmiina kun käsky käy.
  • Näillä näkymin aloitellaan peliä siis lauantaina. Seuraava skenaario on luonteeltaan sen verran laaja, että sitä ei kuitenkaan saada yhdessä pelikerrassa läpi. Siis se, että aloitus on melko myöhään ei varsinaisesti haittaa.

Ensi kerralla luvassa onkin siis muutamia paljastuksia Imperiumista ja Deathwatchista, sekä ratkaisuja koko kauden ajan käynnissä olleeseen Castobelin piiritystilanteeseen...
  • Huomio: Kill Team Maneaterin Drop Pod pyritään laukaisemaan Castobelin pinnalle ensi leirillä.

Ilmoitelkaahan jos teillä on rajoituksia leirille osallistumiseen, niin pyritään katsomaan onko perjantai vai lauantai kokonaisvaltaisesti sopivampi päivä.

• on 1357896745:

Huomio: Kill Team Maneaterin Drop Pod pyritään laukaisemaan Castobelin pinnalle ensi leirillä.

Ilmoitelkaahan jos teillä on rajoituksia leirille osallistumiseen, niin pyritään katsomaan onko perjantai vai lauantai kokonaisvaltaisesti sopivampi päivä.

Mulle käy kumpi päivä vaan. Lauantaina voi kyllä olla virkeämpänä.
  • Lauantai olisi parempi koskapa vaellan paikalle vasta la klo 1500 tienoilla.
  • Raskas bolter on valmiina sekä perjantaina että lauantaina. Keisari paratkoon!
  • Tulen leirille todennäköisesti vasta lauantaina.
  • Molemmat käyvät.

• on 1357943328:

Molemmat käyvät.

• Molemmat käy.
  • Pitäis Ramin Cthulhuakin pelata leirillä (Rami kyselee, että pelataanko pe vai la), niin mielellään niin, ettei nämä mene päällekäin.
  • Joo, näyttää siltä, että joudun varaamaan lauantaipäivän Totuudelle. Eli siis pyritään pyöräyttämään erä Deathwatchia perjantai-iltana. Varauksena nyt se, että jos vielä enemmän putoaa pelaajia pois, niin sitten siirtyy ensi leiriin.
  • FUUUUUUUUUU, Nurgle rupes jotain kikkailemaan ja nyt flunssa ja kuumetta. Huominen onneks saikkua, mutta saas nähdä pystyykö tulemaan leirille - jos tälläinen olo vielä huomenna niin no way Jose.

images?q=tbn:ANd9GcQcwPotZZXV3Ws45DuyXVu_ZcHjglIW6DT567NacbwfgkF1p3ys

• on 1358443361:

FUUUUUUUUUU, Nurgle rupes jotain kikkailemaan ja nyt flunssa ja kuumetta. Huominen onneks saikkua, mutta saas nähdä pystyykö tulemaan leirille - jos tälläinen olo vielä huomenna niin no way Jose.

Väki vähenee, pidot paranee. Eli nyt tippuneet Petsku ja anry ja ehkä GMoff. Eli enää 6 pelaajaa jäljellä, tulloo loppuryhmälle hivenen haastavampi skenaario.

• on 1358446544:

on 1358443361:

FUUUUUUUUUU, Nurgle rupes jotain kikkailemaan ja nyt flunssa ja kuumetta. Huominen onneks saikkua, mutta saas nähdä pystyykö tulemaan leirille - jos tälläinen olo vielä huomenna niin no way Jose.

Väki vähenee, pidot paranee. Eli nyt tippuneet Petsku ja anry ja ehkä GMoff. Eli enää 6 pelaajaa jäljellä, tulloo loppuryhmälle hivenen haastavampi skenaario.

Kahtoo nyt pääseekö koko leirille. On sen mittaluokan alkoho.. eikun kapiaisten kokoontumisajot perjantain ja maanantain välisenä yönä että oksat pois oskarin joulukuusesta.

• on 1358446544:

on 1358443361:

Jos Petskun ja Anryn lisäksi jää ketään muita pois, niin peli siirtyy seuraavaan leiriin. En rupea tota skenaa pelauttamaan kovin vajaalla miehityksellä.
  • Pitää kyl jäädä himaan, kuumetta tällä hetkellä. On se nyt vittu.

• on 1358508934:

Pitää kyl jäädä himaan, kuumetta tällä hetkellä. On se nyt vittu.

Wise men live to fight another day. Maneateria siis ensi leirillä. Paranemisiin.
  • Tällainen syö miestä!  >:(
  • No siinäpä meni leiriohjelmat kaikki kertaheitolla, kaitpa sitä voisi saunassa tulla pyörähtämään tänään.
  • Noh, ensikerralla sitten kunnon turpasaunat. Ei pahoja tunteita täältä suuntaa.

74138_518572658174658_1761898593_n.jpg
  • Second take: Sopiiko seuraavan leirin Perjantai 8.2. kuinka monelle?

• on 1359370014:

Second take: Sopiiko seuraavan leirin Perjantai 8.2. kuinka monelle?

So far so good!

• on 1359370014:

Second take: Sopiiko seuraavan leirin Perjantai 8.2. kuinka monelle?

Bolter lourd est prêt! Pour l'Empereur!

Eli joo, pääsen.
  • Näillänäkymin sopii. Tosin onhan toi TAAS Amputoryn keikan kanssa päälekäin, mutta niin aina.
  • Eiköhän se sovi.

• on 1359376881:

Näillänäkymin sopii. Tosin onhan toi TAAS Amputoryn keikan kanssa päälekäin, mutta niin aina.

Tää on kuin Tapsan bändin setit: viisi kertaa keikka osunut leirin kanssa pääletysten (tosin jouluna sitten mentiin väkisin leiriltä katsomaan setti).
  • Viidessä sekunnissa kerkeää käskyttämään yllättävän paljon.

• on 1360468072:

Viidessä sekunnissa kerkeää käskyttämään yllättävän paljon.

Peisalla oli kyllä oikea johtamisen meininki siinä Broodlordin metsästyksessä. ;D

• on 1360529092:

on 1360468072:

Viidessä sekunnissa kerkeää käskyttämään yllättävän paljon.

Peisalla oli kyllä oikea johtamisen meininki siinä Broodlordin metsästyksessä. ;D

Todellakin oli! Huomaa kyllä, että mies on siviilissä yläasteen opettaja. There's no nonsense bullshit!
  • Siinä vaiheessa kun aletaan oiketa nimiä ja vielä heti perään ammatteja huutelemaan julkisilla foorumeilla, katson parhaaksi siirtää topikin ainoastaan rekisteröille käyttäjille näkyvälle alueelle.

• on 1360595395:

Siinä vaiheessa kun aletaan oiketa nimiä ja vielä heti perään ammatteja huutelemaan julkisilla foorumeilla, katson parhaaksi siirtää topikin ainoastaan rekisteröille käyttäjille näkyvälle alueelle.

Hyvä!
  • Ja nyt tän varmaan vois siirtää takaisin sinne minne kuuluukin.
  • Noin. Taitaa olla kurry-boardin historian eniten ympäri foorumia matkannut topic.

Ja nyt voin todeta, että voi kun ne oppilaat kuuntelisi ja tottelisi yhtä tarkasti kuin Kill Team Maneater.

• on 1360617692:

Noin. Taitaa olla kurry-boardin historian eniten ympäri foorumia matkannut topic.

Ja nyt voin todeta, että voi kun ne oppilaat kuuntelisi ja tottelisi yhtä tarkasti kuin Kill Team Maneater.

Topikki vaihtaa taistelukenttää kuin Kill Team Maneater ikään.
  • Laitas polaris se kampanjan sivujen linkki, kun en nyt onnistu sitä topikkia kahlaamalla löytämään.
  • Karrivikin sivut, joissa on yleistä kampanjatietoa ovat osoitteessa:

http://www.kurry.fi/viki/index.php?title=The_Maneater

FFG:n sivuilla oleva kampanjaloki, jota ei ole vähään aikaan päivitetty on osoitteessa:

http://www.fantasyflightgames.com/edge_foros_discusion.asp?efid=214&efcid=46&efidt=459495

Päivitin nuo myös tämän topikin ekaan postiin. Alkuperäiset file-linkit eivät enää Googlen sekoilujen jälkeen toimi, sillä Google muutti avoimen ja kaikilla koneilla toimivan docs-palvelunsa näkymään vain mikäli koneelle on asennettu k.o softa, mikä pitkälti vesitti koko avoimen tiedostonjakopalvelun tarkoituksen...  ::)

Nykyisin siis kaikki olennainen materiaali tulee Karrivikiin.
  • Jaahas, oiskohan Päästäisleirillä aikaa pyöräyttää Maneaterin kesken jäänyt skena loppuun... Itse olen paikalla koko leirin mutta mites muut?

Ilmoitelkaahan paikalla/poissaolonne, niin yritetään sovittaa hyvä päivä.
  • Näillä näkymin paikalla koko leirin. Lock and load!
  • Luultavasti jää väliin maksamattomien jäsenmaksujen takia.
  • Paikalla koko leirin.

• on 1363772289:

Näillä näkymin paikalla koko leirin. Lock and load!

Kuten myös. Hail, hail, hail and kill!
  • Olen paikalla ainakin pe - su, mutta luultavasti koko leirin.
  • Siltä varalta että leirillä käsiteltäisiin myös totuutta niin ilmoitan että itse olen paikalla koko leirin, paitsi perjantain.
  • Paikalla koko leirin.
  • Barcelonassa koko leirin ajan. :(
  • Näin alustavasti perjantaina lahdataan loput Tyranidit pinoon.

• on 1364061596:

Näin alustavasti perjantaina lahdataan loput Tyranidit pinoon.

Perjantai on hyvä, näyttää siltä, etten pääsekään vielä torstaina leirille.
  • Jep, meikälläkin olisi la menoa. Perkeleen hankala kun on keskellä leiriä, niin pitää nyt vielä katsoa, mutta siis Deathwatch mielellään perjantaina, ettei ainakaan sitä missaa.
  • Sählätäänpä vielä, kun keritään. Onko sunnuntai mahdollinen? Mietin tässä sitä, että jos porukat saapuu perjantaina milloin saapuu, niin se ei ehkä ole optimaalinen päivä tähän...

• on 1364305336:

Sählätäänpä vielä, kun keritään. Onko sunnuntai mahdollinen? Mietin tässä sitä, että jos porukat saapuu perjantaina milloin saapuu, niin se ei ehkä ole optimaalinen päivä tähän...

Mulle on sunnuntai myös mahdollinen, ainakin tällä hetkellä. Ja näyttää siltä, että pääsen kuin pääsenkin jo torstaina leirille.
  • Don't do that!

Sunnuntai mulle kaikista hankalin päivä. Eli la on vanhan kung fu-porukan tapaaminen (edellinen ollut joskus 5 - 10 vuotta sitten), ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä olen menossa sinne. Ja jos sinne menen, siellä ei varmaankaan olla ihan kuivin suin. Ja jos siellä ei olla kuivin suin, olen ajokunnossa joko en lainkaan sunnuntaina, tai sitten vasta illalla. Ja jos olen illalla ajokunnossa, niin olen kuitenkin varmaan aika puolinaisessa pelikunnossa.

Eli pidetään nyt tuo perjantai.
  • Eli toi sun "olen paikalla pe-su" tarkoittaa oikeasti "olen paikalla pe"? ;)

Joo, tämän tiedon perusteella perjantai se siis olkoon.

• on 1364320737:

Eli toi sun "olen paikalla pe-su" tarkoittaa oikeasti "olen paikalla pe"? ;)

Luetaan sitä topikkia. Toi sen jälkeen myöhemmin lisätty "meikälläkin olisi la menoa" tarkoittaa, että meikällä olisi la menoa, josta seuraa myös vähän hankalasti takaisin leirille sunnuntaina pääseminen. Mutta toisaalta nyt olen tulossa leirille jo torstaina, eli voin aloittaa pe pelaamisen heti kun minut herätetään.
  • Olen perjantaina päivällä liesussa, eli aloitusaika on sen mukaisesti iltapäivää - iltaa.

• on 1364324934:

Olen perjantaina päivällä liesussa, eli aloitusaika on sen mukaisesti iltapäivää - iltaa.

No worries, häröily pois ja paskanjauhanta minimiin (yeah, right) ja peliä aamuun asti niin saadaan feittarit poltettua ja kampanja pakettiin.
Sign In or Register to comment.