Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Comments
...mutta vain sellaisella miehekkäällä latino tavalla.
Todellakin, hyvin meni. Ja kerrankin oli riittävästi koheesiota! Ultramarsut ovat kovia pätemään myös ryhmän koheesion kannalta.
Ja lopuksi: NOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!
Veli Novak ansaitsee tarkk'ampujamitalin.
No tätähän taas ei tiedä kuin me.
Mutta bonuksena vahtilinnake Erioch sai uuden hyvän harjoitteen: ei ainoastaan kuinka rakentaa, vaan myös kuinka murtaa vanha kunnon panssarimurskaamon verikirnu!
Rohkenen olla erimielinen. >:(
Loppuratkaisun loppuratkaisu olisi kiva tietää. Onko jossain petturi? Toimiiko paikallinen deathwatch oikeasti niin tehokkaasti että lähettää aluksen tuhoamaan planeettaa ja lähettää killteamin estämään alusta tuhoamasta planeettaa?
Joskus näiden uhkien vaarallisuuden arvioiminen on aika vaikeaa. Assaultmarinen singahtaminen reijästä aiheutti välittömän tappavan tulimyrskun ja sankarillinen hyppääminen hurricane bolttereiden eteen ei. No ihan kiva ettei ryhmänjohtajamme ottanut luoteja enemmän kuin koko muussa seikkailussa yhteensä vaikka ajattelikin selviävänsä siitä.
Loppuratkaisun loppuratkaisuun palataan myöhemmin.
Keisari suojelee kotona ja puutarhassa jos vaan uskoo tarpeeksi.
Ja veikkaan että servitorit odottivat huulia lipoen Assaultmarinen reijästä singahtamista kun taas hurricanet eivät osanneet odottaa mitään.
ja seinän lähestyessä.
Mikä ettei. Pe vai rikkonainen jouluruoka-la?
Depends a whole lot on a whole lot of other people.
Eli nyt ette voi vahingossa itseänne spoilata sen suhteen...
Necronien kanssa on ollut niin kivaa Inkvisition askartelukerhossa, että on hyvä päästä kokeeksi ammattilaisilla kokkaamaan.
Ilmoitelkaahan oletteko paikalla pikkujoululeirillä ja jos kyllä, niin minä päivinä, niin voitaisiin mahdollisesti sopia aloitusaika jo hyvissä ajoin ennen leiriä.
Paikalla pe-la.
Poissa
Ensi kerralla luvassa onkin siis muutamia paljastuksia Imperiumista ja Deathwatchista, sekä ratkaisuja koko kauden ajan käynnissä olleeseen Castobelin piiritystilanteeseen...
Ilmoitelkaahan jos teillä on rajoituksia leirille osallistumiseen, niin pyritään katsomaan onko perjantai vai lauantai kokonaisvaltaisesti sopivampi päivä.
Mulle käy kumpi päivä vaan. Lauantaina voi kyllä olla virkeämpänä.
Väki vähenee, pidot paranee. Eli nyt tippuneet Petsku ja anry ja ehkä GMoff. Eli enää 6 pelaajaa jäljellä, tulloo loppuryhmälle hivenen haastavampi skenaario.
Jos Petskun ja Anryn lisäksi jää ketään muita pois, niin peli siirtyy seuraavaan leiriin. En rupea tota skenaa pelauttamaan kovin vajaalla miehityksellä.
Wise men live to fight another day. Maneateria siis ensi leirillä. Paranemisiin.
So far so good!
Bolter lourd est prêt! Pour l'Empereur!
Eli joo, pääsen.
Tää on kuin Tapsan bändin setit: viisi kertaa keikka osunut leirin kanssa pääletysten (tosin jouluna sitten mentiin väkisin leiriltä katsomaan setti).
Peisalla oli kyllä oikea johtamisen meininki siinä Broodlordin metsästyksessä. ;D
Todellakin oli! Huomaa kyllä, että mies on siviilissä yläasteen opettaja. There's no nonsense bullshit!
Hyvä!
Ja nyt voin todeta, että voi kun ne oppilaat kuuntelisi ja tottelisi yhtä tarkasti kuin Kill Team Maneater.
Topikki vaihtaa taistelukenttää kuin Kill Team Maneater ikään.
http://www.kurry.fi/viki/index.php?title=The_Maneater
FFG:n sivuilla oleva kampanjaloki, jota ei ole vähään aikaan päivitetty on osoitteessa:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_foros_discusion.asp?efid=214&efcid=46&efidt=459495
Päivitin nuo myös tämän topikin ekaan postiin. Alkuperäiset file-linkit eivät enää Googlen sekoilujen jälkeen toimi, sillä Google muutti avoimen ja kaikilla koneilla toimivan docs-palvelunsa näkymään vain mikäli koneelle on asennettu k.o softa, mikä pitkälti vesitti koko avoimen tiedostonjakopalvelun tarkoituksen... ::)
Nykyisin siis kaikki olennainen materiaali tulee Karrivikiin.
Ilmoitelkaahan paikalla/poissaolonne, niin yritetään sovittaa hyvä päivä.
Kuten myös. Hail, hail, hail and kill!
Perjantai on hyvä, näyttää siltä, etten pääsekään vielä torstaina leirille.
Mulle on sunnuntai myös mahdollinen, ainakin tällä hetkellä. Ja näyttää siltä, että pääsen kuin pääsenkin jo torstaina leirille.
Sunnuntai mulle kaikista hankalin päivä. Eli la on vanhan kung fu-porukan tapaaminen (edellinen ollut joskus 5 - 10 vuotta sitten), ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä olen menossa sinne. Ja jos sinne menen, siellä ei varmaankaan olla ihan kuivin suin. Ja jos siellä ei olla kuivin suin, olen ajokunnossa joko en lainkaan sunnuntaina, tai sitten vasta illalla. Ja jos olen illalla ajokunnossa, niin olen kuitenkin varmaan aika puolinaisessa pelikunnossa.
Eli pidetään nyt tuo perjantai.
Joo, tämän tiedon perusteella perjantai se siis olkoon.
Luetaan sitä topikkia. Toi sen jälkeen myöhemmin lisätty "meikälläkin olisi la menoa" tarkoittaa, että meikällä olisi la menoa, josta seuraa myös vähän hankalasti takaisin leirille sunnuntaina pääseminen. Mutta toisaalta nyt olen tulossa leirille jo torstaina, eli voin aloittaa pe pelaamisen heti kun minut herätetään.
No worries, häröily pois ja paskanjauhanta minimiin (yeah, right) ja peliä aamuun asti niin saadaan feittarit poltettua ja kampanja pakettiin.