Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Leiri, Kesärinne 18.-22.4.2019

edited April 2019 in Yhdistysasiat
Seuraava yhdistyksen leiri järjestetään 18.-22.4.2019 Kesärinteen leirikeskuksessa. Leiri alkaa torstaina klo 17.00 ja loppuu maanantaina klo 14.00.

Leirille osallistuvilta peritään leirimaksu 15 euroa jos leirillä on 1-2 päivää ja 30 euroa jos leirillä on 3 päivää tai enemmän, poislukien nuorisojäsenet, joilta leirimaksua ei peritä.

Leirivastaavina Mikko Mustajärvi (18.-20.4.) ja Jussi Kenkkilä (20.4.-22.4.)

Leiriohjeet

Leirikeskuksessa on yöpymismahdollisuudet 62 hengelle 2-8 hengen huoneissa. Salissa on takka, ulkona suojassa on toinen takka, keittiö täysin varusteltu isoine kylmäkoneineen, sauna lämpiää joka ilta (vuorot sekä miehille että naisille). Iso sali, missä on paljon tilaa pelata lauta- ja figupelejä. Lukuisia pienempiä tiloja, missä pelata mm. roolipelejä tai mitä tahansa pelejä. TV/AV-laitteet löytyvät.

Tämän parempaa paikkaa rooli-, lauta- ja figupeleille ei löydy mistään!

Tagged:

Comments

  • Mukaan tulee ainankin yksi seikkailu Planescape-saagaan.

    Wikiä https://www.kurry.fi/viki/index.php/Planescape_(Dungeons_%26_Dragons_5th_edition) on myös täydennetty Civic desthall:n, Great Gymnasiumin, Society of Sensation:n ja Transcendent Order:n osalta.

  • Leirillä on tarjolla omalta puoleltani mahd. muk. scifi-tarinaa, alustavasti Æon Trinityn (White Wolf, 1997) merkeissä. Lisätietoja on tulossa vielä lähempänä ajankohtaa.
  • Peleistä mukaan tulevat:
    Traveller: Bootstrap
    Stars Without Number -oneshot
    3:16
  • Planescapen osalta luvassa on joko Modronejen ihmettelyä Arcadiassa tai jalkatreeniä Loputtomassa Portaikossa, joko Place of Wind, The Silver War tai Unclimbable Mountain -ovien takaa.

    Johtuen skenaarioiden luonteesta 3-6 pelaajaa, isommalla porukalla menee liian vaikeaksi.
  • Mukaan tulee ainakin Sons of Sanguinius. Kampanjalle on myös luotu vikisivut, jotka voi käydä yytsimässä täältä:


    Tämän lisäksi tulee vielä muitakin pelejä joista ilmoittelen täällä lähempänä leiriä.
  • Planescape-kampanjan Sigil:iä käsittelevälle sivulle https://www.kurry.fi/viki/index.php/Sigil_(Planescape) on lisätty Sigilin kolmiportainen rangaistusjärjestelmä kaikessa yksinkertaisuudessaan.

    Don't do the crime if you can't do the time
  • Mukaan leirille tulee

    Instruments of Power and Revenge
    (Dune)

    Ecazin operaatio lähestyy taitekohtaansa. Viidakkoleirillä koulutettu heimomilitian kaaderiosasto teroittelee jo veitsiää Taivaskuninkaan syrjäyttämiseksi ja suunnitelmia salakuljettajien fregattien kaappaamiseksi hiotaan. D'Murjzinin suvun paikalla olleet juonet on selvitetty ja aloite on siirtymässä Varotalle, mutta taivaanrannassa odottaa uusi uhka. Onko Keisarillisella hovilla todella Ecazissa intressejä joita ei ole otettu riittävästi huomioon? Miten käy taistelussa salakuljetusaluksista? Pääseekö Varotan huone Ecazin huumekauppaan kiinni?


    One Step Away from the Deep
    (MechWarrior)

    Jokainen itsenäinen piraattikomppania tarvitsee ainakin yhden oman pudotusaluksen, joten Bad Moon  Company on päättänyt sijoittaa kaikki viimeisimmän keikan voiton ja merkittävän osan kassareservistä uhkayritykseen. Koko komppania on ostanut kuljetuksen Peratalladan hylätylle kaivossiirtokunnalle, jossa pienet paikallisten yhteisöt elävät satoja vuosia sitten hylättyjä raunioita purkamalla ja myymällä löytöjään toisista maailmoista tuleville romunkerääjille ja mainareille. Selviääkö komppania neljä kuukautta kunnes seuraava pudotusalus tulee heidät hakemaan? Asuuko syvissä kaivostunneleissa todella albiinokannibaaleja? Onnistuuko romunkerääjien pudotusaluksen kaappaaminen?
  • Tulossa leirille lauantaina, näillä näkymin joskus viiden maissa jos kone on ajoissa.
  • edited April 2019
    Tarkat tarjoamani tarinamahdollisuudet ovat:

    Torstai-iltaan matka loputtoman portaikon kautta astraalitasolle ihmettelemään mikä tämä vaara, josta Lillendit puhuivat ovat, 3-4 pelaajaa, ei uusia hahmoja jotta päästään aloittamaan nopeasti

    Muina päivinä mahdollista jompi kumpi suuntaus:

    Loputon portaikko, yksi tai molemmat eri päivinä:
    • Place of Wind, 3-6 pelaajaa
    • Unclimbable mountain, 3-6 pelaajaa

    TAI

    Mitkä ihmeen Modronit? yksi tai kaksi eri päivinä pelattavaa tarinaa, 3-6 pelaajaa per tarina

    D&D 5e, monella jo hahmo valmiina, uusia tehdään tarvittaessa pois lukien torstai.
  • Leirille tulossa To-La
  • Lisää pelejä tulossa:

    SKITTER SHOT, Starfinder, valmishahmot, 4 pelaajaa. Suht lyhyt, sopii esim. torstai-illan ratoksi.
  • Vielä lisää:

    BAND OF BARDS. Pelaajahahmot ovat bardeja, saman bändin jäseniä. Pelissä seurataan bändin toilailuja Waterdeepin metropolissa. Pelaajilta toivotaan eläytymistä, heittäytymistä ja improvisointia. D&D 5e, valmishahmokonseptit, hahmot tehdään loppuun ennen pelin alkua, 3-5 pelaajaa.
  • edited April 2019
    Hei!

    Olen tulossa leirille alustavasti aikavälille la-su ja hieman muista tarinoista riippuen omalta puoleltani on tarjolla 1-2 peliä, jos kiinnostuneita ja vapaita pelaajia löytyy.

    Tarinoiden kuvaukset ja lisätiedot löytyvät alta, Spoiler-painikkeiden takaa.


    Operaatio: Yhteydenpalautus [Æon/Trinity]


    TIEDOTE MAHDOLLISUUDESTA PALAUTTAA YHTEYS JA TOIVO SIIRTOKUNTIIN

    TERVEHDYS, KOLLEGAT —

    Kuten tiedätte, Orgotekin Leviathan-luokan loikkalaivat ovat jättämässä Sol-järjestelmän taakseen avatakseen uudelleen yhteydet siirtokuntiimme.

    Näistä puoliorgaanisista kantoaluksista Shaka hakee nyt tarkoin valikoituja yksilöitä tutkimaan ja arvioimaan Karroo-kaivossiirtokunnan [re: Karroo-siirtokunta/Ravun tähtisumu] tilanteen ja vakuuttamaan sen väestölle koko Ihmiskunnan seisovan jälleen heidän rinnallaan. Lisäksi, Shakan toisena tavoitteena on tarjota sotilaallista tukea, jos Kromaattiset muukalaisolennot yhä uhkaavat kanssaihmisiämme.

    Viimeaikaisten saavutustenne ja palvelustaustanne perusteella uskomme juuri teidän olevan sopivia tähän poikkeuksellisen uljaaseen tehtävään.

    Tarjoamme teille:
    • asema- ja turvaluokituksenne päivittämisen seuraavaan asteeseen
    • turvallisuusosaamisen ja Maan ulkopuolisten asiain kattavan täydennyskoulutuksen
    • mahdollisuuden tuoda valoa ja toivoa niille, jotka ovat viettäneet pitkään kadotuksen veitsenkärjellä

    Tehtävänaikainen toimintanne tapahtuisi Legioonien järjestön [Re: Legioonat] suojauksen alaisena, minkä johdosta henkilökohtainen riskiarviotaso on luokkaa "medium" - "medium +".

    Jos tunnette Ravun tähtisumussa kuuden vuoden ajan eristyksissä olleiden 85 000 ihmisen hyvinvoinnin omaksenne, järjestetään Shakan tehtävämiehistön ensimmäinen tiedonanto Pääsiäisen Kesän Rinne -koulutuskeskuksessa.

    Kuten aina, valinta on yksin teidän.

    Ad Astra
    Neville Archer
    Johtaja, Neptunus-jaos
    Æon Trinity
    Toivo * Uhraus * Yhtenäisyys

    - - -

    Operaatio: Yhteydenpalautus
    Tarina Æon Trinityn universumissa

    Pelaajia: 2 - 5 psionia, psyykkisesti lahjakasta ihmistä

    Peliaika: Joko la 20.4. n. klo 14.35, tai su 21.4., n. klo 14.35 alkaen

    Kesto: Noin 6,5 - 7 h, minkä lisäksi halutut pelitauot

    Muut huomiot:
    - Tarinalla on K-18 ikäraja mahdollisesti käsiteltyjen aiheiden johdosta

    Elokuun 2017 leirin "1,3 s" -pelikerralle osallistuneilla on niin halutessaan etuasema tähän tarinaan osallistumiselle. Osallistujat ja heidän hahmonsa olivat Ines Diana (Æsculapian, Tanja), Inez Maria Luiza Chavez (Norça, Chisantha), Abigail Samec (ISRA, Malfean), Charles Wong (The Ministry, PPP).

    - Tarinassa käytetään joko Trinity Quickstart -pelijärjestelmää tai Trinityn (myös nimellä: Æon) 1. laitosta (White Wolf, 1997)

    - Aiempi tuntemus Trinityn (tai sitä ajallisesti edeltävän Aberrantin) maailmasta on eduksi, muttei edellytyksenä tarinaan osallistumiselle. Pelikerran aluksi kerrataan maailmankuva ja säännöstö.

    - Trinityn taustatarinaa ja -juonta tunteville mainittakoon, että tarina ajoittuu alkuvuoteen 2120, aikaan ennen Darkness Revealed- ja Alien Encounter -valmisseikkailuiden sekä Stellar Frontier -lähdeteoksen tapahtumia, samanaikaisesti Field Report: Extrasolar Colonies -maailmanpäivitysvihkosen kanssa.

    Tervetuloa tulevaisuuden alkuun!


    Veins of Toronto
    : "No Turning Back From This Party" [Vampire: The Masquerade, 5th Edition]

    Kanadalainen suurkaupunki lähestyy vuosikymmenen vaihdosta. Se sulkee sisäänsä kirjavaa väestöä, mikä koostuu niin paikallisista, kuin vierailijoista.

    Metropolin lämpimät illat kutsuvat istumaan ravintoloiden patioille, osallistumaan quebeciläisille kulttuurikiertueille ja kuuntelemaan sataman ilmaiskonsertteja. Sama kaupunki saa toiset vaeltamaan sen kaduilla laittomia aineita myyden, kommentoimaan yössä syleileviä pariskuntia ja uinumaan pankkiautomattien aulatiloihin käpertyneinä.

    Kenenkään aavistamatta huikea lämpöaalto on vasta matkalla. Valitettavasti te ette tule sitä kokemaan, sillä kaupungin naamioverhon pitelijät sulkevat teidät otteeseensa, eivätkä aio päästää irti.

    Milloinkaan.

    Joskus vangitsijoiden huomio voi kuitenkin ajautua muualle. Tällöin jopa verirautainen ote voi löystyä...

    - - -

    Veins of Toronto: "No Turning Back From This Party"
    Tarina Vampire: The Masquerade 5. laitoksen maailmassa

    Pelaajia: 3 - 5 täysi-ikäistä pelaajaa

    Peliaika: Joko la 20.4. n. klo 14.35, tai su 21.4., n. klo 14.35 alkaen

    Kesto: Noin 7,5 - 8,5 h, minkä lisäksi halutut pelitauot

    Muut huomiot:
    - Tarinalla on ehdoton K-18 ikäraja käsiteltyjen teemojen, aihealueiden ja tapahtumien johdosta

    - Tarinassa käytetään mukautettua Vampire: The Masqueraden 5. laitosta, minkä säännöt ovat muuttuneet useilta osin edeltäviin laitoksiin verrattuna. Lisäksi, mukaan saatetaan ottaa Helsinki House Rule -lisäys (V5:sä tunteville: Liki kaikki Discipline-käytöt edellyttävät Rouse Check -heittoa, useimmat jopa niistä joiden kuvauksissa on merkintänä "Duration: Passive" ja/tai "Cost: Free")

    - Vampire: The Masqueraden maailmankuvan ja vuoden 2008 Toronton kaupungin tuntemus voivat olla eduksi, mutteivat ole edellytyksenä tarinaan osallistumiselle


    MUISTOISSA HYVÄ SÄÄ: "Mansikoita maidolla tai ilman!" [Tales from the Loop]

    Vietetään ikuiselta vaikuttavaa kesää vuonna 1985 ja on koittanut riemuisan touhuleirin aika!

    Te, pojankoltiaiset ja tytöntylleröt, olette saaneet leirin tarjoavalta energiayhtiöltä samanväriset lippalakit ja avaimenperä-kaulanauhat! Ympärillänne avautuvan saaristolaismaiseman kruunaa ohjatun tekemisen ja kesäseikkailujen täyttämä miljöö!

    Yhtiön tunnuslauluja tavaillen voi kerrankin juoda sekamehua yllin kyllin, kerätä suurjännitekaappien sekä käyttökieltoon asetettujen tuotantolaitosten läheisistä metsiköistä marjoja ja nauttia löydöksistä, tai niiden kanssa, maidolla tai ilman!

    - - -

    MUISTOISSA HYVÄ SÄÄ: Mansikoita maidolla tai ilman!
    Tarinoita vinksahtaneella 1980-luvulla, jota ei koskaan ollut

    Pelaajia: 2 - 4 täysi-ikäistä pelaajaa

    Peliaika: Joko la 20.4. n. klo 14.05, tai su 21.4., n. klo 13.05 alkaen

    Kesto: Noin 4,5 - 5,5 h + 1 h tarvittaessa hahmonluontiin, minkä lisäksi halutut pelitauot

    Muita huomioita:
    - MUISTOISSA HYVÄ SÄÄ kattaa seikkailuita ruotsalaissaaristossa vinksahtaneella 1980-luvulla, Simon Stålenhagin taiteen inspiroimina

    - Tarinassa käytetään Tales From the Loopin (Fria Ligan, 2017) pelijärjestelmää ja metasääntöjä, jotka käydään läpi ennen pelitarinan alkua

    - Tämän seikkailun sankareina on 2 - 4 samaa peruskoulua käyvää noin 11-vuotiasta koululaista. He kaikki asuvat ja viettävät aikaansa Tukholman läheisyydessä sijaitsevien Mälarenin saarten yhteisöissä, sen villissä luonnossa ja varsin omituisilla voimalaitoksilla.

    - Omista 1980-luvun kokemuksista ja muistoista (mm. He-Man-ukkelit, pajupillit, otsaan jälkiä jättävät lippalakit) on merkittävää etua, mutteivat kuitenkaan ole edellytyksenä tarinaan osallistumiselle

    - Edeltäville pelikerroille osallistuneilla on mahdollista jatkaa samoilla hahmoilla

    Lopuksi, kiinnostuneita pelaajia pyydetään kohteliaimmin tuomaan mukanaan tarvitsemansa muistiinpanovälineet ja joko nopat...

    - Æon/Trinity Quickstart: 5+ kpl D6, Æon/Trinity peruspeli: 8+ kpl D10
    - Vampire: The Masquerade: 8+ kpl D10 ja 5 kpl muista erottuvaa D10:tä
    - Tales from the Loop: 8+ kpl D6

    ... tai pelijärjestelmiin soveltuvat elektroniset noppageneraattorit. Kiitos!
  • No vampiren uusi edikka kyllä kiinnostaa, en muista milloin olisin pelaajan ominaisuudessa päässyt vampirea pelaamaan viimeksi missään edikassa.
  • Scifi kiinnostaa, oli se sitten enemmän tai vähemmän 80-lukua
  • Aeon ja Vampire kiinnostaa.
  • Otan vielä vaihtoehdoiksi nämä kaksi peliä mukaan:

    Trouble in Waterdeep. Waterdeepin kuparialueella on sairautta liikkeellä ja vähän kaikkea muutakin. D&D 5e one-shot, hahmot tehdään ensin, 4 pelaajaa.

    Sellswords. Sota pohjoisessa Damaran ja Narfellin välillä uhkaa. Damaran pohjoisosat ovat ilman kuninkaan suojelusta. Hahmot ovat palkkasotilaita, jotka ovat ottaneet tämän seikan huomioon yrittäessään lyödä tilanteen rahaksi. D&D 5e Gritty Realistic one-shot, hahmot tehdään ensin, 4 pelaajaa.
  • joskus voisi myös olla kiva jatkaa Hilsfarin vapaan ja tasa-arvoisen yhdyskunnan ihailua.
  • depili said:
    joskus voisi myös olla kiva jatkaa Hilsfarin vapaan ja tasa-arvoisen yhdyskunnan ihailua.
    Voin ottaa senkin mukaan, tosin valmistelut jäävät vähän vähäiseksi.
  • edited April 2019
    Jos menet, mene, mutta jos haluat tulla, niin tule tänä iltana Yawning Portalin majataloon!

    Ympäri Sword Coastia bannattu Caress for Sharess -kiertue on saapunut Waterdeepin ja nyt uskaliailla sieluilla on ainutkertainen mahdollisuus kokea ensimmäistä ja mahdollisesti myös viimeistä kertaa spektaakkeli vailla vertaa: COITUS!

    Tule ja näe kaikki! Gospelia Sharessin nimeen!

    Yawning Portal, tänä iltana!

    Kiitos erinomaisesta setistä kaikille, en muista koska olenkaan viimeksi nauranut jossain pelissä tähän malliin vedet silmissä ja vatsa kipeänä!
  • Planescapen suunnalla päästiin ihmettelemään sekä majoituksen keskelle ilmestynyttä isoa marmorikirvestä, unien maailmaa astraalitasolla että liian aikaisin liikkeelle lähtenyttä Modronejen marssia.

    Loputon portaikko johti ensin pienen joukkion astraalitasolla olleeseen Githyankien etuvartioasemaan joka oli joutunut Psurlonejen yllättämäksi ja tuhoamaksi. Koska ovi takaisin portaikkoon sortui piakkoin paikalle saapumisen jälkeen joutuivat seikkailijat hakemaan apua Unien kaivosta.

    Modroneiden osalta Arcadiaan suuntautunut turistimatka sai yllättävän käänteen kun enkeli esitti nöyrän pyynnön marssin reitille jäävän Heart's Faith:n kaupungin suojelemisesta. Tilannetta hankaloitti se, että itse enkeleitä oli kielletty olemasta suorassa yhteydessä modroneiden kanssa ettei heitä riivaava kaaoksen tahra pääsisi tarttumaan.

    Vaikka Heart's Faith saatiin jo tuleen ennen marssin saapumista paikalle, onnistuivat sankarimme rajaamaan tuhot pelkkiin rakennuksiin ja säästämään lähes kaikkien kaupungin asukkaiden hengen.

    Kaupungin raunioiden keskellä tuhoa ihmetelleet seikkailijamme eivät kuitenkaan päässeet lepäämään, sillä läheisen Excelciorin porttikaupungin johtaja, paladiiniherra Sir Vaimish etsi asemiehiä turvaamaan marssin seuraavaa osuutta Excelciorin porttikaupungista Outlandsin halki Trader's gaten porttikaupunkiin.

    Marssia uhkasi Tachirimin ritarikunnan juoni, jossa modroneista irroitettiin osia ja niitä liitettiin muihin olentoihin loitsujen ja alkemian avulla läheisessä tukikohdassa. Paikan vyöryttämisen jälkeen sankarimme saivat sieltä vapautettua yhden vangin ja mukaansa varsin arvokasta ryöstösaalista sekä tiedustelumateriaalia.
  • edited April 2019
    Torstaina Mechwarriorissa siirryttiin Peratalladan planeetalle, tiedusteltiin ympäristöä, todettiin se helvetilliseksi ja yritettiin saada pystyyn jonkinlainen tukikohdan korvike. Ainakin katto saatiin pään päälle erottelemaan ihmiset oranssista taivaasta, jonka poikki sinertävinä loistavat elohopeapilvet kirmaavat, kuin mutanttilampaat pahassa tripissä. Mahdollisista albiinomutanttikannibaaleista ei nähty jälkiä.

    Perjantaina aloiteltiin uutta Kulttia, siis tarkemmin sanottuna Dark Waters kampanjan toista kautta. Alku oli vahva. Mississippin osavaltion huumepoliisin ja Mississippi Bureau of Investigationsin kietoutuivat kummallisella tasolla yhteen ja tutkintaryhmä sai pöydälleen yhden vuorokauden aikana tusinan henkirikosta selviteltäväksi.

    Lauantaina tutustuttiin uusimpaan Vampiren edikkaan Toronton kronikan hahmojenluonti- ja prelude-pelikerralla. Kronikka lähti heti kulkemaan omaa polkuaan, kun luoja-vampyyrimme "mikä-sen-nimi-nyt-sitten-on" kätyri Leelandista tuli nälkäisen vampyyrikatraan ensiateria. Ehdottomasti jatkoon tämäkin peli.

    Sunnuntaina jatkui jo vanha tuttu Changeling. Tällä kertaa tutkittiin meren pohjassa olevaa porttia, joka vuoti pahaa unta jostain uneksunnan epämääräiseltä painajaistasolta. "Hello darkness, my old friend..." lauloi Simon & Garfunkel kun sukellettiin syvemmälle. Hienoa meininkiä, kuten keijupelissä yleensä.

    Kiitokset pelaajille ja pelinjohtajille!
  • edited April 2019
    Torstaina ajettiin 'Mechit hylättyyn siiloon ja perjantaina Sons of Sanguiniuksen iskuryhmä tunkeutui planeetalle, joka oli Hive Fleet Leviathanin viimeisimpien tendrilien kurimuksessa. Mystinen astropaattinen signaali paljastui planeetan magmakerroksessa kelluvaksi Mechanicuksen kerettiläisfaktion tarkkailubunkkeriksi, joka tarkasteli paikan päällä miten tyranidit tuhoavat kokonaisen planeetan. Taisteluveljet veivät Magoksen kehittelemän geenipommin suoraan viimeiseen ruoansulatusaltaaseen, jolla toivottavasti saatiin aikaan viimeisen tendrilin tuho. Taitavalla hiippailulla ja hyvällä tuurilla koko operaatiosta päästiin yhdellä ainoalla lyhyellä taistelulla. Valitettavasti marsilaisten kerettiläisyys tuli ilmi liian myöhään ja Mechanicuksen väki ehti teleportata planeetan pinnalta pois.

    Lauantaina saatiin Bootstrap siihen pisteeseen, että jäljellä on enää läksiäisten järjestäminen ja viimeisen kvartaalin läpivieminen. Myös tiedustelupäällikön kuulustelutilanteessa vangin kanssa töhöilty nenän murtuma saatiin korjattua uutta paremmaksi. Nyt henki kulkee vapaammin.

    Sunnuntaina pelattiin bardipeli mistä tuli sitten yksi oman pelihistorian hulvattomimmista pelikokemuksista ikinä. Moffin yllä selostama spektaakkeli aiheutti loppumatonta naurunremakkaa, kipeitä vatsalihaksia ja miltei oksennuksia kun henkeä ei saanut ja ruokaa meni väärään kurkkuun. Luulin olevani sekaisin, mutta pelaajat ne vasta sekaisinkin olivatkin. K21-luokitus pelisisällön suhteen oli ansaittu ja onneksi pelistä ei jäänyt tallenteita.
  • Kiitokset myös omasta puolestani kaikille Veins of Torontoon osallistuneille! Tarina vei tarkoin valitut yksilöt, joihin nyt ja ikuisesti kuuluvat ...

    - Baptiste Arsene
    - Gordon Chan / James Kim
    - Desire
    - Jack Eskridge
    - Martin Roskop

    ... vuoden 2008 kesästä helmikuuhun 2014. Samalla tapahtumasarja virtasi kohti uusia, jopa hieman odottamattomia uomia ns. erilaisen ensikohtaamisen myötä!

    Tiedoksi vielä osallistuneille, että Veins of Torontolle on aukaistu oma sivustonsa Karrivikin puolella. Hahmokohtaisten otsikoiden alle on mahdollista liittää haluamianne tietoja ja muuta mielestänne sopivaa materiaalia.
  • GrandMoff said:
    Jos menet, mene, mutta jos haluat tulla, niin tule tänä iltana Yawning Portalin majataloon!
    No, niin. No. Niin. :) Olipahan koetus!
  • Rami_L said:
    GrandMoff said:
    Jos menet, mene, mutta jos haluat tulla, niin tule tänä iltana Yawning Portalin majataloon!
    No, niin. No. Niin. :) Olipahan koetus!
    Ja lopulta koettiin myös koetus interruptus...
  • Wikiin on lisätty lisää materiaalia Planescape -kampanjasta, kuten tietoa Sign of One:n historiasta ja heidän päämajastaan, Hall of Speakeristä.

    Samoin Excelsiorin porttikaupungista sekä lyhykäisesti Heart's Faithin kaupungista.
Sign In or Register to comment.