Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Mitäs pelaat tietokoneella...?

245

Comments

  • Ai katos, nyt se Zelda on sitten tekeillä...
  • ENTÄS POKEMON?!
  • No Mario sentään tulossa, huhuh... Vähän rauhoittaa...
  • Pokémon DS (tuloillaan, ja kuulemma oikeilla uudistuksilla tällä kertaa) himottaa kyllä. Tulee varmaan joku noista GBA-versioista ostettua ensihätään. Uusi Super Mario Bros innostaa sekin, vaikka tuloillaan vastan.

    Tänään ostin Advance Wars DS:n. Olen Advance Warseja pelaillut tietsikalla GBA-emulla, mutta ne ovat kyllä nimenomaan matka/sohvapelaamista.

    Muuten kiinnostaa mm. Animal Crossing Wild World, Trauma Center: Under The Knife (leikkauspeli, COME ON) ja sit ne puzzleilut.

    Kampin Konsolinetissä oli muuten eri hyvä palvelu. Ainoa paikka josta sain sinisen DS:n hyllystä.


  • Kampin Konsolinetissä oli muuten eri hyvä palvelu. Ainoa paikka josta sain sinisen DS:n hyllystä.

    Kauhanen on siellä Kampin bussiterminaalin lähettyvillä EB Gamesissa varamyymäläpäällikkönä (muistaakseni). Siltä vois saada alennuksia peleistä. Kandee kysyä ainakin.


  • Kauhanen on siellä Kampin bussiterminaalin lähettyvillä EB Gamesissa varamyymäläpäällikkönä (muistaakseni).

    Sielläkin on kyllä hyvä palvelu.

    Kivaa kun kaupungissa on taas pelikauppoja.
  • Juu, oishan se kivaa jos pelaisi.
  • Viime viikonloppu meni pitkälti DS:n Advance Warsia pelaillessa. Mään, onpa hyvä peli. Siitä on aikaa kun japanilainen strategiapeli on vaatinut ajattelua. Menee noi kaikki tehtävät hinkkaamalla jotenkin läpi, mutta huonoilla arvosanoilla.

    Ja sit on tullut tietty Animal Crossingia pelattua, mut ei niin paljoa, kun sen parissa on toi ihastusvaihe eletty jo Gamecubellla.
  • Toi Advance Wars on kiinnostanu itteänikin, onko lisää kerrottavaa?

    Ite taistelin läpi Knights of the Old Republic kakkosen tässä just eilen, oikein hyvä peli vaikka ihan loppu oli ehkä vähän litteä...


  • Toi Advance Wars on kiinnostanu itteänikin, onko lisää kerrottavaa?

    Ei muuta kuin että se on rok. Menee duunimatkat huomaamatta. Kokeiltiin eilen Ramin kanssa kaksinpeliä samalla koneella, ajauduttiin pattitilanteeseen.

    Ei tossa kovin olennaisia muutoksia ole verrattuna aiempiin versioihin, mitä olen GBA:lla testaillut, mutta nimenomaan oikea haaste miellyttää.


    Ite taistelin läpi Knights of the Old Republic kakkosen tässä just eilen, oikein hyvä peli vaikka ihan loppu oli ehkä vähän litteä...

    Aloitin ton vajaa viikko sitten. Ihan alku rokkasi, mutta sitten jämähdettiin ihme tunneliramppaukseen turhan pitkäksi toviksi. Silti jaksaa vielä kiinnostaa. Vähänkö hienoa kun mun jedi hajottaa droideja yhdellä potkulla.
  • Se käy kyllä vähän helpoksi loppu kohti, ainakin jos laittaa featit, powerit sun muut oikein (eli jotenkin samaan tyyliin kun mulla oli).

    Avaat oven, näet 6 vihollista, ryntäät keskelle ja valosapeli viuhuu, 6 vihollista kuolee 15sec, painat heal, painat heal, avaat seuraavan oven, näet 5 vihollista lisää, ryntäät keskelle ja valosapeli viuhuu, 5 vihollista kuolee, force pointit onkin sopivasti täynnä taas, painat heal, painat heal, avaat seuraavan oven...

    Tai näin ainakin normaalilla diffillä, ois ehkä pitäny suosiolla laittaa vaikeempi... Vaikka aika hauskaahan sekin on kun omistaa 6-0...
  • Ja siinä lopussa sitten onkin paljon sellasta monotonista viholliset rikki ja seuraavaan huoneeseen meinkinkiä... Oikeesti... Mutta ei se oikeastaan haittaa koska siinä vaiheessa on se hahmo siis niin kova että ei paljoa haittaa ne viholliset niin ainakin mulla se loppu meni niin että juoksin vaan läpi niistä ja tuhosin kaiken jotta pääsis eteenpäin juonessa. Ei tarttenu enää pysähtyä pohtimaan stategioita että miten putsaa minkäkin huoneen... Eteenpäin ja menoks.


  • Vaikka aika hauskaahan sekin on kun omistaa 6-0...

    Peleissä sais olla enemmän sellasia kohtia joissa omistaa 6-0. Siis ei silleen et kokoajan olis helppoa, mut etenkin noissa sotapeleissä olen kaivannut sellasia kohtia jossa joku juttu olis ihan like shooting fish in the barrel koska sellasta välillä on oikeassakin sodassa. Itseasiassa sehän olis just parasta kun olis muuten vitun vaikea peli, ja sit oliskin joku kenttä joka olis sellanen et lahtaat vaan kk:lla jostain asemasta pellon yli pakenevaa jengiä joilla ei oo oikein mitään mahdollisuutta puolustautua, ja sit taas seuravaa tehtävä onkin joku et vallatkaas tosta sillanpääasema.
  • Pelailen taas Diablo 2:sta silloin kun on aikaa.
  • Nintedo DS:llä pelasin eilen Advance Wars DS:ää jotain 5 tuntia. Turpiin tulee niin että meinaa päästä itkuraivari. Ihanaa! Siitä on aikaa kun tämän sortin pelissä on ollut jotain haastettakin. Varsinainen kampanja on sopivan haastava, mutta erilliset "War Room" -tehtävät vaativat tosissaan miettimistä.
  • WoW:ia ei ole tullut pelattua moneen kuukauteen mikä on ihan hyvä, nyt on tullut pelattua aika paljon Elders Scrolls: Oblivionia ja se on imaissut aika hyvin mukaansa, sitten konsolilla on tullut pelattua Dragon Quest: The Journey of the Cursed Kingiä ja se on taattua japski"rope" kamaa. Myös piti asentaa Vampire: Masquarade - Bloodlines uudestaan kun leirillä pisti Vampire innostamaan taas jälleen :lol:" alt=":lol:" height="20" />
  • Operation Flashpoint: the cold war crisis. Vittu rulettaa!!!
    Half life: hyvä
    Vanha UFO the enemy unknown. ROKEN ROLL FOR EVER. erinomainen.

    sitten Diablo1: voi perse!
  • Siivousnatsi jos Flashpointista pidät niin kannattaa tsekata sellainen peli kun Armed Assault jonka pitäisi tulla jossain vaiheessa, suunnittelijana on ollut sama heebo joka suunnitteli tehtäviä Flashpointtiin :D....Niin ja tietenkin Opertation Flashpoint 2 kannattaa pitää mielessä :lol:" alt=":lol:" height="20" />
  • Call of Duty 2 läpi just minuutti sitten. Hyvä peli. Aika tiukkaa taistelun tuntua välillä kun sakuja punkee joka suunnasta ja luoteja viuhuu ja tomu pöllyää. Ehkä vähän helppo, kannattanee varmaan alottaa suoraan jommalla kummalla niistä vaikeammista difficulteista jos joku tota kokeilee.
    Melko lyhyt peli

    Nyt sitten voi palata Far Cryn pariin, joka puolestaan on usein jopa harmillisen vaikea.
    Melko pitkä ehkä?
  • Vaikuttaiskohan tohon pituuden tuntuun se että Far Cryssä se eteneminen on paljon hitaampaa, kierretään ja ryömitään pusikoissa. COD2 ei paljon voi jäädä paikoilleen seisoskelemaan, koko ajan juostava eteenpäin tai tulee lyijyä...
  • Far Cry hoidettu. Aika rasittavan vaikea välillä...

    Parhaita osuuksi oli kun ammuskeli porukkaa jotka oli jossain tuhannen metrin päässä... Ehkä itseasiassa koko peli vois olla paljon hauskempi jos vaan heti alussa huijais itelleen sen kiikarikiväärin ja helvetisti ammuksia.

    Tästä syystä koetan seuraavaksi peliä nimeltä Sniper Elite... Vähän ollu niin ja näin sen vaikutelman kanssa jonka olen saanut niistä arvosteluista mitkä olen lukenut...
  • Rome: Total War

    Aika nami strategiapeli. Gallit ja germaanit ovat saaneet jo tuta sivistystä roomalaisen teräksen muodossa ja uhitteleviin britteihinkin on isketty herran pelon siemen. Bonuksena voi pelatessaankin heilata roomalaistervehdyksiä niin paljon kuin huvittaa, jos haluaa oikein eläytyä.
  • 360: Oblivion. Se peli, joka Morrowindin olisi pitänyt olla. Parin tunnin pelaamisen jälkeen ei voi paljon muuta sanoa kuin "wow".

    360: Geometry Wars - Retro Evolved (demo). Holy shit, että vanhasta Robotron-kaavasta voi saada näin intensiivisen paketin. Pitää ostaa täysversio ensitilassa.

    360: Ghost Recon Advanced Warfighter (mp-demo). Kuolin 40 kertaa ja sain 3 killiä. Amerikkalaiset spawncamperhorot veke linjoilta! 7 vs3 -tiimit oli kans nannaa. Siis vastaanottavalla osapuolella.
  • Ostin tänään mustan DS liten ja parit pelit, helvetti että on hieno! Kiiltävä!
  • Advanced Wars: Dual Strike

    Joo, hauska on... Melko alussa ja sain taistella aika hengestäni kun tuli ensimmäinen missä oli kaksi vastusta samaan aikaan.

    Onkohan mulla vaan heikot strategiat vai oliko toi oikeesti noin vaikea, meni varmaan pari tuntia melkein siihen..


  • Onkohan mulla vaan heikot strategiat vai oliko toi oikeesti noin vaikea, meni varmaan pari tuntia melkein siihen..

    Se helpottuu kyllä kun alat hahmottaa yksiköiden ominaisuuksia. Mulla oli ehkä joku puolen tusinaa tehtävää, joissa oli oikeesti vääntämistä. Kampanja on jo läpi, nyt pelaan niitä War Roomin yksittäisiä karttoja. On tarpeeksi haastetta.

    Musta DS Lite on kyllä vähän helvetin hienon näköinen. Tosin itse harkitsen sitä valkoista, se on vaan niin ihkun näköinen. En mä kyllä oikeastaan tiedä, mihin me kahta DS:ää tarvittaisiin, mutta kuitenkin.
  • Muuten hyvä mut miten joku journalisti osaa vapaapainiliikkeitä?


  • Muuten hyvä mut miten joku journalisti osaa vapaapainiliikkeitä?

    Mitä väliiiii. Kaveri sentään pukeutuu pelissä mm. Megamaniksi. Ja saa healthia kuvaamalla kaula-aukkoja. Ts. ei kovin vakavasti itsensä ottava peli.

    Pelissä lasketaan mm. keilaamalla tapettujen zombejen määrää ja zombejen päähän pistettyjen novelty hatien määrää.
  • Pelasin tuossa huvin ja urheilun vuoksi Brothers In Arms II - Earned In Bloodin taas läpi. Peli joka päättyy sanoihin: "I like whisky" ei voi olla huono.
  • Tän luulis olevan monen kurryläisen mieleen, syö jä kahity:
    http://intihuatani.usc.edu/cloud/flowing/

    Yllättävän kiva.
  • This week I've been mostly playing - nothing!
  • Mulla lähti nousuun Hearts of Iron 2: Doomsday.
    Hemetti että on kyllä vähän hakusessa, pelasin tutorialit läpi ja kokeilin sitten yhtä skenua, talvisotaa luonnollisesti ensimmäisenä.
    Very easy asetus, kun vaan testaan, ja silti sai taistella ihan hengestään... Hemmetti että toi vaikuttaa näin alkuun monimutkaselta.

    No marginal victory, mutta inhottavat stalinistit saivat vallattua ihan pirusti suomen alueita. Eivät vaan niitä tärkeitä. Mutta pohjois suomi menetettiin, samoin suuri osa idästä. Mutta karjala saatiin pidettyä, perkele!

    Juuri kun alkoi vähän tajuamaan että miten toi toimii ja aloin valtaamaan alueita takas ja katkomaan venäläisten suply linjoja niin loppuikin jo.

    Ihan hauskaa kyllä, vaikka ehkä välillä odottelua, kun en vielä uskaltanut säätää aikaa nopeamlle.
  • 360:llä alkuperäinen Doom (episodit 1-4, siis). Kylläpä maittaa! Meni heittämällä läpi miljoonaan kertaan pelattu Knee-Deep In The Dead, mutta jo ekan kentän viimeistä salaisuutta sai kyllä pähkäillä, että mites se nyt menikään. Nyt menossa Shores Of Hell, jossa vähän jämähdin neljännessä kentässä, puusilmä kun olen.

    Tuntuu hyvältä, että olen lopulta maksanut Idille jotain pelistä, jota olen kuitenkin pelannut ilmaiseksi kaikilla PC-koneillani sekä puhelimella. (Maksamani 800 Microsoft pointsia on about 9 euroa.)

    Globaalit leaderboardit suoraan peliin integroituna on kyllä pelimotivaatiota kohottava tekijä. Olen ekassa kentässä maailman 1300 parhaan joukossa, jee!
  • Guild Wars: Factions
    Sotataidon Maailma (Palavaa Ristiretkeä odotellessa (Tiltin liikkeistä saa tuollaisella paidalla varustettuna kun tilaa ennakkoon :)))

    Defcon ilmestyi ja jos jollekin ei se sano mitään niin ostakaa... verkosta 10 puntaa ja ideana on siis "Wargames" eli näkyy ennakoivia hyökkäyslinjoja ja ohjusten lentoratoja ... eikä muuta :) Loistavan näköinen kun kaverilla katselin. Lisäksi "ääninä" on köhimistä, röökin sytyttelyä ja kahvikupin kilinää. Sama posse on tehnyt esim. Darwinia -pelin.

    Sain ilmaiseksi Xboxin kun taloyhtiön kierrätyshuoneeseen joku oli hylännyt kun lukupää on likainen (on ylimääräinen asema + modi joten saa tuonkin käyttöön).

    Melkein jo parhautta.


  • Lisäksi "ääninä" on köhimistä, röökin sytyttelyä ja kahvikupin kilinää.

    HA HA HA! Paras idea ikinä!


    Sama posse on tehnyt esim. Darwinia -pelin.

    Ja siis etenkin ja varsinkin ylihyvän hakkeripeli Uplinkin. Damn, pitääkin asentaa Uplink taas, luulen.




  • Lisäksi "ääninä" on köhimistä, röökin sytyttelyä ja kahvikupin kilinää.

    HA HA HA! Paras idea ikinä!

    Mä en kyllä kuule noita? Nyyhkimistä kyllä. Voi tietysti olla demon puutteita tai jotain.

    Demoa olen nyt pari erää hakannut, molemmilla kerroilla häviten tietsikalle. En saanut yhtään nukea perille Hong Kongiin Afrikasta. Damnit!

    Ja pyörii ihanan hyvin alle gigaisella nuhapumpullakin.
  • Medal of Honor: European Assault

    Xboxilla siis, Tikkurilan Prismasta lähti hintaan 7.90e. Ärsyttää kyllä ihan megana se että tossa kun esitellään noita eri operaatioita, niin niissä on mukana vanhaa mustavalkofilmifootagea, ja esim. St. Nazairen kohdalla on footagea jenkkimarineista maahanlaskualuksessa, ja desert rateistä kertovassa jutussa on kans leikattu väliin footageia jenkkisotilaista autiomaassa. Niinku WHAT THE FUCK!?!! Molemmat on ihan puhtaasti BRITTIkommandojen juttuja, ja Jenkit ei liittynyt noihin mitenkään!!! Jenkeillä ei todellakaan ollu tossa vaiheessa viel yhtään mitään joukkoja taistelemassa täällä päinkään maailmaa. Pelin juonihan on, et pelaaja on OSS:n jenkkisotilas joka kulkee brittikommandojen mukana. Ok, vitun unlikely story, mut menköön, mut se ei oikeuta leikkaamaan jotain historiallista mustavalkomatskua uusiksi silleen et niille jotka ei paremmin tiedä jää kuva et Jenkit olis muka oikeesti ollu jotenkin laajemmin mukana St. Nazairen tai desert ratsien operaatioissa.

    Perkule et oikein pistääkin vihaksi. Ja miksi se ukko heiluu tuolla jenkkiunivormussa? Vaikka onkin jenkkisotilas, niin jos se on assignattu jonkun brittikommandojen osaksi, niin kaipa sillä kenties olisi silloin brittikommandojen univormu ja varusteetkin?

    Ei voi hyväksyä!!!
  • Tunnistaisko "normaali" ihminen ne jenkki kuviksi?
    Eli onko sielä jotain nostetaan stars and stripes kukkulalle liehumaan samalla kun lukija selittää että then the proud american marines... Vai onks tää "tuo kypärä on selkeästi amerikkalaisten! Brittien mallissa ei ollut ollenkaan tuollaista takahihnaa!"
  • Pidän itseäni normaalina ihmisenä.
  • Olet epänormaali WW2 Mr Man. Mutta sanotaan sitten että tunnistaisinko esim minä ne jenkeiksi?
  • Uskoisin että tunnistaisit. Ja vaikka et tunnistaisikaan, ei silti ole hyväksyttävä juttu.
  • Tällä hetkellä on monta "rautaa tulessa":

    PS2:lla tullu pelattua Suikoden 5 läpi (aivan mahtava, tulee 1 ja 2 osa mieleen) ja nyt sitten Kingdom Hearts 2 menossa.

    PC:llä tullut pelattua Faces of Waria sekä Company of Heroes.

    Ja Neverwinter Nights 2 limited edition pistetty ennakkotilaukseen, se on pakko saada :lol:" alt=":lol:" height="20" />
  • Splinter Cell Chaos Theory lähti vihdoin selvitykseen.
    Demon pelasin läpi jonkun miljoon kertaa, ja siinä tosissaan on vain yksi kenttä... No nyt kun satuin näkemään käytettynä parilla eurolla niin tarttu saman tien mukaan.

    Hemmetin hyvä, taattua Splinter Cell laatua. Ihan älyttömän siistiä hiippailla ympäriinsä varjoissa, kolkkailla jengiä, ampua tainnuttimilla, hajotella generaattoreita niin että valot sammuu, snaippailla kaukaa, kuulustella puukko kaulalla, liukua vaijereitä pitkin ja muuta salainen agentti meininkiä! Hienoa kun aina lähitaistelussa voi valita, että käyttääkö puukkoa vai vaan kyynärpäätä. Plus noi Splinter Cell kikat! Voi roikkua väärinpäin jostain putkesta ja murtaa alla kävelevien niskoja tai sitten vaan kolkata ne. Ovet voi avata murtamalla tai sitten ne voi tiirikoida, oikeesti pitää väännellä niitä lukon jotain osia oikeisiin asentoihin! Ja noi kaikki eri näkölaitteet, lämpökamerat ja optiset kaapelit ovien alta kurkkimiseen jne! Kunnon secret agent gadget man!
    Ai että!

    Hemmetin hienon näkönen, niinkuin kaikki Splinter Cellit.
    Juonesta ei tässä vaiheessa vielä osaa sanoa, oon vasta kolmannessa tehtävässä.
    Vähän ehkä hämää toi mahottoman hävyttömän selkee product placement. Ei tuu oikeestaan ees mieleen missä muualla ois tällästä ollu? Jossain urheilu peleissä sielä sivustoilla on mainoksia, mutta ne kuuluu sinne, sellasia lätkämatseissa ja formulakisoissa on. Mut miks pitää kattoa kun Sam Fisher on lentämässä helikopterilla suorittamaan salaista tehtävää ja kuva zoomaa Airwaves purkka pakettiin, josta Sam ottaa palan ja hyvä ettei käänny kameraan päin hymyilemään! Nokian mainoksia tietokone ruuduilla on myös ollut, se nyt oli jotenkin vähän vähemmän häiritsevää. Mut toi purkka alko oikeesti kalvamaan kun myöhemmin tuli demo missä siivooja moppaa lattiaa ja kuuntelee radiota. Kuvattu sillä tavalla että kamera on radion takana pöydällä ja siivooja tavallaan sielä taustalla. Ja selvästi radion vieressä purkkaa... OK! YMMÄRSIN JO! EI ENÄÄ TÄTÄ MUN DEMOIHIN!'

    Mutta ei se oikeastaan haittaa kun ei ite pelissä ole ollut mitään kauhean häiritsevää... Ja mitäpä väliä tuolla, ei vaan ole tottunut.
    Erittäin hauskaa ja viihdyttävää. Splinter Cellien parissa on ollut todella hienoja hetkiä sekä kohtauksia ja vaikuttaa siltä, että tässä saa lisää.
  • Jännitän Nintendo Wiitä ja pelaan tupakkatakki päällä Guild Warsia.

    Muita pelejä ei ole Wowin kera tullut pc:llä pelailtua pitkään aikaan, joten voisi koneenkin vaihtaa Maciksi :)
  • Wii tulee myyntiin seuraavana päivänä veronpalautuksista! JEE! Wii on varattu loppuun joka paikasta ja erät mitä tulee suomeen on puolet siitä mitä niiden piti olla! FUCK! No ehkä sen joskus saa...
  • Hearts of Iron 2: Doomsday
    Hitto, uus yritys talvisotaa ja vieläkin meni vähän heikosti... No Viipuri ja Sortavala saatiin pidettyä, mutta itänaapuri vei Petsamon ja Kajaanista käytiin todella verisiä taisteluita melkein pari kuukautta, mutta loppu oli huono.
    No tajusin siinä sitten pelatessani että tein aika pahoja virheitä mutta sitten huomasin myös että peli oli vieläkin very easyllä viime kerran jälkeen... Argh, silti veivät Kajaanin! No marginal victory silti meille! Huraa!

    Lisäksi alotettiin hyvä multiplayer setti Nygrenin ja Tapsan kaa, saas nähä mitä tulee...
  • Jee, tänään ilmestyy Nintendo Wii.... tosin ei valitettavasti ilmesty meikäläiselle, loppuunmyyty ennakoilla jo ja en vaivautunut tilaamaan ennalta.
  • TOTAL WAR: MEDIEVAL 2

    Makea ja _sairaan_ hyvän näköinen keskiaikastrategiapeli. Strategiaosuudet hoidetaan vuoropohjaisena Euroopan kartalla, ostellaan juttuja ja liikutellaan armeijoita paikasta toiseen ja itse taistelut käydään puolestaan tosiaikaisina ja niissä menoa ja näkyä kuin Braveheartissa.

    Pelaan tällä hetkellä engelsmanneina, kunkku on jo saanut metodeistaan liikanimen the Killer, kun assassiinit paiskii ylitöitä, vallatut kaupungit ryövätään ja taisteluissa saadut vangit lahdataan ransomin pyytämisen sijaan. Jostain syystä paavikin diggaa meininkiäni, on hyvät suhteet Papal Statesiin, vaikken edes lähtenyt mukaan ristiretkelle. Ei tosin olisi kauaa, jos kuulisi, että murhasin yhden heidän inkvisiittoreistaan (mitä paskasakkia!) ja että head honcho piippahattukin on listalla. Vittu jos saan oman kardinaalin Paaviksi, niin alkaa Euroopassa sellaiset puhdistukset, että olis Aatukin innoissaan. GOD WILLS IT!
  • Joo toi Medieval/2 on nyt kyllä tutustumislistalla kun mullakin on taas peli-PC. Shogunia mätin enemmän kuin innoissani joskus menneisyydessä.

    Nyt on mennyt ihan vaan Far Cryn paratiisisaarella. Aika vahvasti Lost-meininki.


  • Jee, tänään ilmestyy Nintendo Wii.... tosin ei valitettavasti ilmesty meikäläiselle, loppuunmyyty ennakoilla jo ja en vaivautunut tilaamaan ennalta.

    Joo, tää on perseestä!
  • Medieval 2 lähtee mulla varmaan siinä vaiheessa kun tulee se realism total war päivitys siihen... Lähinnä sen takia että ennen sitä on muita pelejä niin paljon työn alla...

    Ja NWN2 lähtee sitten kun päivitän koneen..,
  • Hitto, taas lisää pelejä pelattavaksi vaikka vanhoja riittäis.
    The Burning Crusade asennettu tänään, ostin jo viikko sitten.
    Ostin myös boksin missä tuli Baldur's Gate 1 ja 2, Icewind Dale 1 ja 2, ja Neverwinter Nights, sekä kaikki lisäosat noihin.
  • Baldur's Gatet kyllä kolisi kovaa. Kummatkin Baldurit kaikkine lisäosineen tuli pelattua läpi, samoin Icewind Dalet. Neverwinter Nights ei jostain syystä koskaan iskenyt.
  • Baldur's Gate 2 + lisä-osa Throne of Bhaal on kovimpia tietsikkaropeja KOSKAAN. Ihan helevetin hyvä, oon pelannut useamman kerran läpi - loistavia hahmoja, mainio juoni ja muutenkin hyvää menoa.


  • Hitto, taas lisää pelejä pelattavaksi vaikka vanhoja riittäis.
    The Burning Crusade asennettu tänään, ostin jo viikko sitten.

    FBC jälleen hyvillä voimin liikkeellä, kaikki vanhat tutut ovat myös kaivaneet pelin naftaliinistä ja porukkaa on jo tasolla 70 (ja epic mountin kera... 5000+x kultaa). Hauskaa on ollut koluta uusia paikkoja vaikka en millään eläimen raivolla itse ole noita suorittanutkaan.
  • Pelasin Neverwinter Nightsia aluksi joku 5-6 tuntia ja ajattelin "kun on nyt näin pitkällä niin pelaan tämän läpikin"... hitto, loput 5-6 tuntia olivat ihan hirveää paskaa kun samoja paikkoja kolutaan jatkuvasti ja "nyt sinun pitää tuhota 3 lohikäärmettä eikä 1 kuten tunti sitten" ja hahmot ovat tasoa "klikkaa klikkaa klikkaa". En jaksanut edes varusteita vaihdella ja hyvin meni läpi... tai siis vikalle "pääotukselle" joka olisi pitänyt lahdata ja valtakunta olisi ollut klaara. Kännissä jaksoin katella videoita ja klikkailla tuota mutta kun ei kolmannella kerralla mennyt mobi läpi niin dellin pois koko pelin.

    Tulos: yksinpelinä hirveää kuraa (kuten D&D Heroes) mutta pelinjohtajan vetämänä (kuulemma) bueno.
  • Baldur's Gate 1 läpi just ja heti lähti kakkonen työn alle.


  • Baldur's Gate 1 läpi just ja heti lähti kakkonen työn alle.

    Tuli itsekin pelattua 1 ja 2 aikoinaan läpi. Mutta myös kaikki lisäosat. Kai sulla oli 1:sen lisäosakin asennettuna?
  • Joo, on. Ostin boksin missä oli Neverwinter 1, BG 1 ja 2 ja Icewind Dale 1 ja 2 ja kaikki kaikkine lisäosineen. Erittäin hyvä diili siihen hintaan.
  • Onkos kukaan pelannut Lord of the Rings Onlinea? Mielenkiintoinen peli pakko sanoa ja hyvin tehty "pää"tarina MMORPG:si
  • Kavereista melkoinen läjä kokeillut... kuulemma parhautta tuo Uruk-hain pelaaminen... on kuulemma "hivenen" hankalampia tuollaiset tehtävät jossa tusinaörkin sijasta vastassa on immeisen pelaama hahmo (vaikka ne ovat siis erikseen "otuksia" eikä mitään vastapuolta jota pelataan).
  • Ite en ole vielä kokeillut testata urukilla tai muulla möröllä, kyllähän tuota on hauska pelata kun tulee tuttuja hahmoja kirjoista vastaan, tällä hetkellä paras on Tom Bombadil :D, Hauska hyppivä ukkeli...


  • Tom Bombadil , Hauska hyppivä ukkeli...

    Mitenköhän ovat käsitelleet puolijumalan statistiikkaa pelissä?




  • Tom Bombadil , Hauska hyppivä ukkeli...

    Mitenköhän ovat käsitelleet puolijumalan statistiikkaa pelissä?

    No ainakin näin mitä olen pelaillut niin yhdessä "päätehtävässä" se pisti aika mukavasti poikki ja pinoon hetkessä sellaisen ryhmiä tappavan barrow wightin jota ei saatu hengiltä edes 6 hengen ryhmällä, että kyllä sillä melkoisi voimia onkin vaikka huvittava ukkeli on. Ainakin minusta ovat saaneet hyvin aikaseksi Bombadilin persoonan peliin
  • Mmmm... BG2... Aina vaan niin hyvä.
  • Kun joskus saan uuden koneen niin hankin Rainbow 6 Vegas kakkosen.


  • Kun joskus saan uuden koneen niin hankin Rainbow 6 Vegas kakkosen.

    Nasta oli, Ramin kanssa räimittiin läpi 360:llä.
  • Pitäis alkaa pelaa jotain hyvää räiskintää tai autopeliä nyt kun on state-of-the-art-tietokone. Kun vain tietäis mitä. Crysis vois hotsittaa, mutta se toki kyykyttää mun masiinan polvilleen kun ei ole SLI-näytönohjaimia sun muita härpäkkeitä eikä ole prossua ylikellotettu pellemiljoonaan. Noh, tipauttaa resoa ja detaileja niin eiköhän sekin pyöri ihan ok.


  • Pitäis alkaa pelaa jotain hyvää räiskintää tai autopeliä nyt kun on state-of-the-art-tietokone. Kun vain tietäis mitä. Crysis vois hotsittaa, mutta se toki kyykyttää mun masiinan polvilleen kun ei

    Commando ja Out Run.
  • Ihan varmaan pyörii, kun se rankasti karsittuna pyörii mun yli vuoden vanhalla med-spec PC:kin. Ei se loppujen lopuksi vaadi niin hirveitä tehoja, vaikka syö siis ihan kaiken tehon mitä sille vaan antaa. Näyttää kyllä ihan saatanan rumalta verrattuna vaikka Far Cryhin, siis kun pitää pudottaa laatua.
  • Niin joo, suosituksia PC-pelipuolelle: Bioshock on viime vuoden paras peli ja muutenkin kovin juttu pitkään aikaan. Pelasin itse konsolilla, mutta ihan sama setti se on.
  • Sitä kyllä hehkutettiin kun se tuli. En tiedä miksi en ite loppujen lopuksi ees oikein tutustunu että mistä siinä on kyse.
  • Ens kuussahan tullee scifi-rope Mass Effect PC:llekin. Pitäis olla too hot shit to handle!
  • Mass Effect on kyllä hyvä, mutta selvästi vähän keskeneräinen. Olen tykännyt, ehkä vielä kolmasosa pelaamatta.

    Bioshock on niinku steampunk - art deco - FPS - rope. Tai jos ihan rehellisiä ollaan, niin graffapäivitys System Shock 2:n. Pelasin läpi ihan täpinöissä, parhautta alusta loppuun.
  • System Shock 2 oli/on kyllä IHAN SAATANAN KOVA.

    http://www.youtube.com/watch?v=oMiSSlwioM0




  • Pitäis alkaa pelaa jotain hyvää räiskintää tai autopeliä nyt kun on state-of-the-art-tietokone. Kun vain tietäis mitä. Crysis vois hotsittaa, mutta se toki kyykyttää mun masiinan polvilleen kun ei

    Commando ja Out Run.

    Commando Libya ja Chase HQ.


  • System Shock 2 oli/on kyllä IHAN SAATANAN KOVA.

    Totuus.
  • Track Mania
    Ihan hauska, hyvin yksinkertanen autopeli. Ei realistinen, vauhdikas, aika hyvän näköinen ollakseen ilmainen.
    Yleensä en niin autopeleistä välitä, mutta tuo on ihan jees koska suurin osa radoista kestää alle minuutin pelata läpi. Sitten on "endurace" kilpailuja, hurjat 3 min! Tuota voi jopa pelata onlinenä kavereiden kanssa.

    http://www.trackmania.com/

    Paketti on tosin aika iso, jotain 500 megaa...

    Fun fact: Tuohon saa 3D ilmeisesti lasit maksullisen version mukana :!: :?:
  • WiiFit ... kyllä tasapainolauta on viihdyttänyt jo kolmisen viikkoa KOKO perhettä :)
  • SPORE! SWEET!
  • Wall-E the Videogame PC:llä. Poika hakannut sitä itkuun asti. Aina kun tulee vaikea paikka, isipapan pitää käydä selvittämässä tilanne, muuten 5-vuotias parkuu vuolaasti. Ja parkuu se myös kun on pelannut riittävästi ja pakotetaan pois koneen äärestä.
  • Tän päivän aikana jo avaruus vaiheeseen, lieköhän toi ihan saatanan lyhyt? Ensin pelasin toisella ötökällä itteni heimovaiheeseen ja sitten alotin uuden ja vedin ihan rauhassa keräillen kaikki, ja nyt avaruusvaihe ollu päällä jo pari tuntia. Tosin toi kyllä vaikuttaa et saattais kestää vähän pitempään kun muissa vaiheissa...

    No yhtä kaikki saakelin siisti toi on ollu, kuhan ei nyt vaan parissa päivässä sais pelattua läpi.
  • Ootko tehnyt mitään kunnon penismonstereita tai kullisauruksia?
  • Ja taidan ottaa Sporen myös iPodille, siinä pääsee pelaamaan bakteerista eteenpäin itsenäisenä pelinä, aika hauskaa oli.


  • Ootko tehnyt mitään kunnon penismonstereita tai kullisauruksia?

    En ole vielä, mutta veikkaampa että kohta kun alkaa vähän enemmän suunnittelemaan eikä koeta koko ajan pelata vakavana niin saattaa tulla melkosia otuksia... Ja autoja... Ja taloja... Ja avaruusaluksia...




  • Ootko tehnyt mitään kunnon penismonstereita tai kullisauruksia?

    En ole vielä, mutta veikkaampa että kohta kun alkaa vähän enemmän suunnittelemaan eikä koeta koko ajan pelata vakavana niin saattaa tulla melkosia otuksia... Ja autoja... Ja taloja... Ja avaruusaluksia...

    Niitä odotellessa...

    Ja ihan kuin Tuoppi olis jo päässyt tekemään jotain:

    http://www.youtube.com/watch?v=-3gRID7_ ... re=related






  • Ootko tehnyt mitään kunnon penismonstereita tai kullisauruksia?

    En ole vielä, mutta veikkaampa että kohta kun alkaa vähän enemmän suunnittelemaan eikä koeta koko ajan pelata vakavana niin saattaa tulla melkosia otuksia... Ja autoja... Ja taloja... Ja avaruusaluksia...

    Niitä odotellessa...

    Ja ihan kuin Tuoppi olis jo päässyt tekemään jotain:

    http://www.youtube.com/watch?v=-3gRID7_ ... re=related

    KIITOS!!! :D :D :D :D :D
  • Warhammer Age of Reckoningia päivittelen ja odottelen josko viikonloppuna pääsisi pelailemaan.
  • Star Wars Force Unleashed meni just läpi Wiille.

    Sijoittuu ajallisesti kolmosen ja nelosen väliin.

    Melko siisti kyllä oli ja todella hyvät kontrollit. Mutta kesti vähän yli 7 tuntia, eli aivan vitun lyhyt. Lisäksi se ehkä vähän rupes silti toistamaan itteään loppua kohti, vaikka olikin melko innovatiivinen paketti taas. Ensin planeetta 1, sitten 2, sitten taas 1 jonka jälkeen 3 ja taas 2 jonka jälkeen käydään vielä planeetalla 1, huoh. Lisäks kamera ongelmia vähän. Wiillä ainakaan graffat ei ollu mitenkään erityisen hehkeät, jos ois tarkempi noiden suhteen niin vois jopa sanoa että huonot.


    Nyt vaan odotellaan että millon tulis FU2 (hah! :D ) missä olis saatu noi lapsenkenkä ongelmat pois kun niillä kerta on nyt suunniteltuna toimiva pohja. Se vois oikeasti olla jo pirun kova platformeri.
  • Just lähti Alone in the dark Wiille. Ja näyttää hyvältä!
  • Taas on kontrollit onnistuneet, vaikkakin ovat pikkasen vaikeat. Tai kaipaa opettelua tai jotain, mutta pirun siistit!
  • Sai aika abysmaalisen huonoja arvosteluja tuo AiTD, kaikilla alustoilla.
  • No mistään stoorista jne en osaa vielä sanoa, onko tämä peli vähän pitempi kuin 7 tuntia, muuttuuko alun jälkeen räsikinnäksi, alkaako toistaa itseään miten pian, jne.

    Mutta alku on ainakin pirun siisti kun fiilistelee noita kaikkia eri kikkailuja mitä tosaa on ja ihmettelee että mitä tapahtuu.
  • Ja lisäksi tossa on nappi mistä voi sulkea silmät!
Sign In or Register to comment.