Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Mitäs pelaat tietokoneella...?

edited January 1970 in Muut pelit
Jaaha, aika kertoa mihin kaikkeen sitä aikaansa kuluttaa. Mulla on lähiaikoina mennyt lähes kaikki kotona viettämäni aika Civ3:n pelaamiseen. Muita aikaavieviä pelejä on viimeaikoina ollut Fallout 2 ja Baldur's Gate 2. Mikään ei kyllä tähän mennessä ole voittanut tuota Civ3:sta, se vain on loistava! Sitä ei kyllä jaksa pelata kuin ~1 kerran vuodessa, sillä se on niin julmetun aikaavievää ja psyykkisesti raskasta puuhaa...
«13456716

Comments

• Minulla on pyörinyt Rome: Total War (Total Realism Mod) sekä CIV2 itsetekemilläni skenaarioilla. Ovat paikoitellen tehokkaastikin sabotoineet mm. tenttiinlukua.
  • Mä en ole pelannut yli vuoteen mitään muuta kuin Winkun pasianssia ja sitäkin äärettömän vähän, ehkä pari kertaa.
  • Viimeisen puolenvuoden aikana: ensiksi Half-Life 2 (vaikka epäilin etten siitä olisi pitänytkään niin on ollut ainoa räiskintä-putkijuoksu pitkään aikaan jonka pelasin läpi), sitten joulun alla Pirates! (kaikilla neljällä maalla läpi tietty, vanhojen aikojen muistoksi) ja sitten alkoikin tammikuussa World of Warcraft... aluksi Europe Final Beta... sitten 11.2 alkoi Retail ja sitä on tullut paukutettua jokusen sata tuntia :) Hieno peli ja hyvät porukat. Kavereita siellä on ihan kiitettävästi paikalla myös.
  • Hearts of iron 2

• Hearts of iron 2

Onks minkälainen verrattuna ykköseen? Meikä on tullut hakattua ekaa osaa aikoinaan aika ahkerasti. Saksaa ei koskaan saarreta!
  • Tiukkaa parannusta ykköseen verrattuna. Partisaanit, joukkojen pikkuhiljaa päivittyminen (verrattuna siihen ykkösen heti teknologian tultua päivittymiseen) ja lentokoneiden ja laivojen tehtävä moodi (hyvästi vanhat klikkaa sata kertaa pommituskäsky vittumaisuudet) ja tietty paljon muuta. Kyseessä on kuitenkin paradoxin peli niin AI on aika kehno, eiköhän se kuitenkin patcheillä tule kuntoon viimeistään ensi vuodeksi :wink:" alt=":wink:" height="20" /> että HOI 1: sen AI oli ainakin 1.06c päivityksellä ovelampi kuin toi hoi 2:sen nykyinen.
  • Jos jotain koneella pelaan, tapahtuu se yleensä jonkin emulaattorin kautta. Mitkään ihan kovin uudet pelit eivät nyt muutenkaan 466:n prossulla ja 192 megan muistilla pyöri.

Konsolipuolella on tullut kavereilla pelattua mm. Halo 1 ja 2 läpi co-oppina sekä Rainbow Sixin X-Box -versiota ja Baldur's Gate: Dark Alliance 2:sta samalla metodilla.

Jahka uuden koneen pöydälle tulevaisuudessa asetan, odotan pääseväni pelaamaan Alien vs. Predator 2:sta, Knights of the Old Republicia ja muita vastaavia, jotka eivät vie ihan kaikkea muutoinkin vähää vapaa-aikaa.
  • Championship Manager on ainoa nykypeli jota jaksaa pelata. Tietokonepeleistä siis, konsoleille löytyy kaikkea kivaa.
  • Lähiaikoina läpi kulutettuja: Half-life 2, Fable, Tony Hawk Underground 2, Pirates! ja World of Warcraft (beta ja nyt retail jo pitkän aikaa).

• ja nyt retail jo pitkän aikaa.

FUCK YOU TOO!
  • Collectors setin mukana tuli kyllä ylimääräinen 10 päivän trial-key. Että pääsee kärvistelemään jos haluaa.

• Jos jotain koneella pelaan, tapahtuu se yleensä jonkin emulaattorin kautta.

Niin joo, olinkin unohtanut että kaivoin netistä vanhan tutun One Must Fall 2097:n ja hakkasin sitä pienessä nostalgiahuumassa! Jiiiiiihaaaa!! :D

• Collectors setin mukana tuli kyllä ylimääräinen 10 päivän trial-key. Että pääsee kärvistelemään jos haluaa.

Voi kulli, onko toi ainut mitä voi saada?!? Tulee sellanen olo niinkun ois neekerinä isännän pöydän vieressä odottamassa että ruokaa putoaa pöydältä, pahinta että olen vielä onnellinen kun jotain murustelee...
  • No kyllä tollakin johonkin 15-18 tasoille kerkiää pelata ja saa saman hahmon sitten siirrettyä paketin joskus tulevaisuudessa ostettua oikeallekin tilille. Mutta persiistä on kyllä tuon pelin saatavuus.

• Voi kulli, onko toi ainut mitä voi saada?!? Tulee sellanen olo niinkun ois neekerinä isännän pöydän vieressä odottamassa että ruokaa putoaa pöydältä, pahinta että olen vielä onnellinen kun jotain murustelee...

Unohdit, että hattu pois päästä ja sitä pidetään rinnalla kaksin käsin nöyränä.

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

Ton tiedon mukaan peli tulee uudelleen myyntiin 15.4.2005.
  • Disciples II on PC-peli, joka on ekaa kertaa vuoteen, pariin koukuttanut minut terveydelle haitallisen pitkiin sessioihin koneella. Fantsustrategiaa tehtynä Oikein ja Hyvin ja ihan omalla, kauhean nätillä tyylillään. Suositellaan.
  • pasianssi rules!
  • Jos kännykkä lasketaan tietokoneeksi niin viime aikoina olen pelannut aika paljon Chessmasteria.

Hävettää tosin kun häviän shakissa jollekin hemmetin puhelimelle.

• pasianssi rules!

Hear hear!
  • Nintendo DS:llä Zookeeperiä. Testasin kaverilla ko. konetta ja heti seuraavana arkipäivänä kauppaan ostamaan oma. Ajattelin sen tupla/kosketusnäytön, ohjainkynän ja muun olevan vain turhia gimmickejä mutta ainakin Zookeperissä tuo toimii n. miljoona kertaa paremmin kuin mikään ohjain voisi koskaan toimia. Hyvästit yöunille.
  • Tota zookeeperiä tulee kyllä pelattua flash-versiona melkoisella syötöllä. Tai siis aina välillä "otan tosta erän" ja sitten menee aikaa. Yyh.
  • Minä hankin DS:n varmaan sitten kun sille tulee uusi Final Fantasy Tactics tai muu peli mitä erityisesti odotan...
  • Minä odotan että poika kasvaa jokusen vuoden vielä niin on hyvä tekosyy hankkia pelikonsoli. Nyt ei ole oikein aikaa eikä haluakaan pelata mitään tietokone/pelikonsolipelejä, mutta sitten kun pelaaminen liittyy lastenhoitoon, oh boy, game on! =) Toivottavasti innostuu lätkä- ja autopeleistä. Niistä mää tykkään.
  • Kentille käy kuin mulle, vaikkei lasta olekaan: tulee kerättyä kaikki konsolit. Tai ei ps2 mut muut. Ps1, Dreamcast, GameCube, Xbox. Kerää koko sarja!
    Pelejä on aina ne pari jokaiselle, Xboxille tietty enemmän ja se pyörii mediakeskuksena muutenkin.
  • SilentHunter III

Paras II maailmansotaan sijoittuva sukellusvenepeli ja tietenkin saksalaisten puolella. Ei voi sanoa muuta kuin että "JAWOHL, HERR KALEUN!"
  • Ja taustalla päässä alkaa hymistä Das Bootin tunnarin...
  • Itse pelailen melko paljon World of Warcraftiä, kyllä se on nannaa kun käppänäni kirves iskeytyy lihaan :lol:" alt=":lol:" height="20" />. Mutta odottelen tässä kuitenkin ensi kuussa tulevaa GTA: San Andreasta PC:lle ja Xboxille StarCraft: Ghostia
  • Joo, tuli katsottua vihdoin Das Bootin directors cut... loistavaa työtä.

World of Warcraft on pääosin vieläkin (4 kuukauden jälkeen) ihan jees.

GTA:ta odottelen, joskin taidan piiskata sitä xboxilla ennemmin.
  • Meinasin tulla pöksyihini kun taas vähän kattelin mitä kaikkea hienoa on tulossa... PC:lle ja konsoleille.
  • Vähäks muuten parasta että voi ostaa vaan kaikki pelit mitä haluaa... Life is sweet!
Sign In or Register to comment.