Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Elokuva

1235789

Comments

  • Siis kumpi näistä nyt on se hyvä leffa joka kannattaa katsoa ja kumpi turha?

    Battle of Los Angeles

    World Invasion: Battle Los Angeles

    Kummatkin samaa genree ja samana vuonna tehty. Ei yhtään samanlaisia nimiä ois voinu laittaa?
  • Red riding hood Ei oikein ollut edes katsomisen arvoinen

    Trust Vähintään kohtalaisen todellisen oloinen, monellakin tapaa hyvin tehty elokuva internetin pedofilian uhrista. Erityisen hyviä näyttelijäsuorituksia. En olisi uskonut ohjaajana toimineen David Schwimmerin pystyvän tähän.

    http://www.leffatykki.com/elokuva/trust

  • on 1318153148:


    Red riding hood Ei oikein ollut edes katsomisen arvoinen

    Noh kyll sen katto, oli se hiukan parempi ku Twilight :)

    Katsottiin myös Season of the Witch - Musta noita joka oli kyllä hieno ainakin puvustukseltaan.

  • Night Visionsin Maximum Halloween 3011:ssa on luvassa kiinnostavia leffoja:

    HPL Historical Societyn THE WHISPERER IN DARKNESS
    Suomi-blackmetal-dokkari LOPUTON GEHENNAN LIEKKI
    Grindhouse-trailerien HOBO WITH A SHOTGUN
    Kongon Arpinaama VIVA RIVA!
    Turkin Seagal/Stallone/Norris Polat Alemdar elokuvassa VALLEY OF THE WOLVES: PALESTINE
    Goblinin säestämä Dario Argenton Profondeo Rosso eli DEEP RED
    Italopost-apokalyptisen genren aloittaja BRONXIN ASFALTTISOTURIT
    Italokauhua Dunwichissa GATES OF HELL
    Italobarbaarigenreä ATOR - TAISTELEVA KOTKA
    Indonesialaista kasaritoimintaa LADY TERMINATOR

    Kannattaa tutustua ohjelmaan:
    http://www.nightvisions.info/elokuvat.html
  • images?q=tbn:ANd9GcTbor_mkJrxGtqXusmrRSHoLpP1mHcjkdQ6d3bNBLx6Oby2FQhf

    Chloe oli ihan katsottava pätkä

    http://www.imdb.com/title/tt1352824/


    Mothers-Day-2010-Dutch-Front-Cover-54361.jpg

    Mother's Day taas sopii ihan hyvin vaikka kalsarikännien sohvaviihdykkeeksi

    http://www.imdb.com/title/tt1434435/
  • Open house oli kökköä, älkää haaskatko aikaanne  ::)

    MV5BMTM0NjQ0ODYyMF5BMl5BanBnXkFtZTcwMzA0ODkwNQ@@._V1._SY317_CR6,0,214,317_.jpg

    http://www.imdb.com/title/tt1448762/
  • ^ INSTANT BONER!
  • Voi olla vaikeuksia niellä Martin Freeman Bilbona, mut katotaan.

  • on 1324461557:


    Voi olla vaikeuksia niellä Martin Freeman Bilbona, mut katotaan.


    Eiköhän se siitä suttaannu ja siihen tottuu. Kääpiöt vaikuttivat aika erilaisilta mitä olin kuvitellut. Ehkä kuvittelin että kaikki kääpät ovat Gimlin kaltaisia risupartaheppuja, mutta osallahan näytti olevan suht trimmit parrat eikä naamakarvoitusta ollut niin runsaasti kuin olin luullut.

  • on 1324468689:


    on 1324461557:


    Voi olla vaikeuksia niellä Martin Freeman Bilbona, mut katotaan.


    Eiköhän se siitä suttaannu ja siihen tottuu. Kääpiöt vaikuttivat aika erilaisilta mitä olin kuvitellut. Ehkä kuvittelin että kaikki kääpät ovat Gimlin kaltaisia risupartaheppuja, mutta osallahan näytti olevan suht trimmit parrat eikä naamakarvoitusta ollut niin runsaasti kuin olin luullut.


    Joo, kääpiöt oli kyllä huomattavasti kevytrakenteisempia ja vähemmän parrakkaita kuin Gimli, Gimli oli kyl enemmän classic dwarfin näköinen.
  • Ei, kyllä tämä oli niin kova juttu, että postaanpa poikkeuksellisesti toisenkin kerran.

    Siis,
    Prometheus - Official Trailer [TRUE HD]
  • ^ Piti nyt katsoa isolta ruudulta kun eilen katsoin poikaa nukuttaessa kännykän ruudulta tuon... Nerdgasm!

    Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Prometheus_(film)
  • Jahas, saadaan siis neljäskin Alien-leffa!
  • Ei hemmetti. Piti sitten katsoa toi traleri.
  • The user and all related content has been deleted.

  • on 1324643433:


    Jahas, saadaan siis neljäskin Alien-leffa!


    Ahhahhahhahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!! Resurrection! Never forget!

    on 1324646381:


    Nyt pitää huuhtoa kovat ennakko-odotukset pois viinalla.

    "Remember the Phantom Menace! Never forget, never forgive!"

    Mutta silti... ei hemmetti.


    POD-RACING IN ALIEN UNIVERSE!!!
  • Butt seriously, ensi vuosi näyttää oikein hyvältä leffojen kannalta. Huhtikuussa Iron Sky (WOO-HOO!), kesäkuussa Prometheus ja joulukuussa Hobitti. Nice. Kai niitä muitakin hyviä leffoja on tulossa, viime vuosina leffat, joita on odotannut todella paljon, ovat puuttuneet.
  • Joss Whedon puhuu Alien-leffasta minkä tuotantoyhtiö ryssi.

    http://www.bullz-eye.com/mguide/interviews/2005/joss_whedon.htm

    "BE: Okay, and I’ve got one final one, and I promise this is it, but my editor’s as big a geek as I am (You wish, Pop Boy – Ed.), and he wanted to know how different was the final version of “Alien Resurrection” when compared to your script? I mean, was it really dramatic...?

    JW: Uh...you know, it wasn’t a question of doing everything differently, although they changed the ending, it was mostly a matter of doing everything wrong. They said the lines...mostly...but they said them all wrong. And they cast it wrong. And they designed it wrong. And they scored it wrong. They did everything wrong that they could possibly do. There’s actually a fascinating lesson in filmmaking, because everything that they did reflects back to the script or looks like something from the script, and people assume that, if I hated it, then they’d changed the script...but it wasn’t so much that they’d changed the script; it’s that they just executed it in such a ghastly fashion as to render it almost unwatchable. (Pauses) Good times. (Pauses again) Well, I really must go..."
  • The user and all related content has been deleted.
  • Ender's Game tulossa leffaksi maaliskuussa 2013, mukana mm. Harrison Ford.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ender's_Game

    http://www.imdb.com/title/tt1731141/fullcredits#cast

  • on 1324756650:


    Ender's Game tulossa leffaksi maaliskuussa 2013, mukana mm. Harrison Ford.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ender's_Game

    http://www.imdb.com/title/tt1731141/fullcredits#cast


    Kuinkahan ruhtinaallisen vituiksi tuokon onnistutaan vetämään. Paska katsomatta, mutta kuinka paska. Kirja on parhautta.

  • on 1324834686:


    on 1324756650:


    Ender's Game tulossa leffaksi maaliskuussa 2013, mukana mm. Harrison Ford.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ender's_Game

    http://www.imdb.com/title/tt1731141/fullcredits#cast


    Kuinkahan ruhtinaallisen vituiksi tuokon onnistutaan vetämään. Paska katsomatta, mutta kuinka paska. Kirja on parhautta.


    Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
  • Star Wars Phantom Menace tulossa 3D:nä leffateattereihin 10.2.

    http://www.finnkino.fi/Event/298893/

    Kuka lähtee katsomaan pod-racingia 3D:nä?!? Hahahahahaahahahahahahahahaaaaa!!!

    Minä.

  • on 1324458745:


    THE HOBBIT Trailer HD


    Uijui!!! Kylläpä näyttää hyvältä. Ja vielä KOKONAINEN VUOSI pitää odottaa.....

  • on 1324913510:


    Star Wars Phantom Menace tulossa 3D:nä leffateattereihin 10.2.

    http://www.finnkino.fi/Event/298893/

    Kuka lähtee katsomaan pod-racingia 3D:nä?!? Hahahahahaahahahahahahahahaaaaa!!!

    Minä.


    Mites tämä: http://www.rlslog.net/lego-star-wars-the-padawan-menace-2011-bdrip-xvid-sprinter/

  • on 1325001694:


    on 1324913510:


    Star Wars Phantom Menace tulossa 3D:nä leffateattereihin 10.2.

    http://www.finnkino.fi/Event/298893/

    Kuka lähtee katsomaan pod-racingia 3D:nä?!? Hahahahahaahahahahahahahahaaaaa!!!

    Minä.


    Mites tämä: http://www.rlslog.net/lego-star-wars-the-padawan-menace-2011-bdrip-xvid-sprinter/


    Toi leffa on marketeissa myynnissä n. 8 euron hintaan. Siinä tulee mukana joku pikkulelu.
  • Iron Sky On Tour 13.3. - 3.4.

    Iron Sky:n ennakkoesitykset starttaavat maaliskuussa. Lähteekö joku ennakkonäytökseen? Hintaan sisältyy leffan lisäksi signeerattu juliste sekä t-paita ja 45 minsan Q&A leffan tekijöiden kanssa. 25 euroa per lippu.

    http://www.ironsky.net/site/tickets/

    Pk-seudulle leffa tulee vasta 2.-3.4.

  • on 1326371156:


    Iron Sky On Tour 13.3. - 3.4.

    Iron Sky:n ennakkoesitykset starttaavat maaliskuussa. Lähteekö joku ennakkonäytökseen? Hintaan sisältyy leffan lisäksi signeerattu juliste sekä t-paita ja 45 minsan Q&A leffan tekijöiden kanssa. 25 euroa per lippu.

    http://www.ironsky.net/site/tickets/

    Pk-seudulle leffa tulee vasta 2.-3.4.


    Vois lähtee.

  • on 1326372072:


    on 1326371156:


    Iron Sky On Tour 13.3. - 3.4.

    Iron Sky:n ennakkoesitykset starttaavat maaliskuussa. Lähteekö joku ennakkonäytökseen? Hintaan sisältyy leffan lisäksi signeerattu juliste sekä t-paita ja 45 minsan Q&A leffan tekijöiden kanssa. 25 euroa per lippu.

    http://www.ironsky.net/site/tickets/

    Pk-seudulle leffa tulee vasta 2.-3.4.


    Vois lähtee.


    Vois ostaa liput kimpassa. Helsinkiin 2.4. vai Vantaalle 3.4.? Mä ehdottaisin Hesaan, vois olla enemmän porukkaa siellä. Ja 3.4. on Vantaa ja Espoo samaan aikaan, joten silloin ei vissiin ole kaikki QA-hemmot paikalla kummassakin paikassa yhtä aikaa...
  • Täältä myös kiinnostusta lähteä.

    Elokuvista muuten, play.com:sta tuli tilattua Blueray Alien Antology... On muuten nannaa.
    Tuohon vielä lisätään uusittu kotiäänentoisto... HD-tykkiä odotellessa.
  • ^Ei sinne paikkalippuja ole eikä ole vielä tiedossa missä teatterissa se on tai monelta leffa lähtee tarkalleen pyörimään (klo 17-19). Maksoin kuitenkin tuon 25 euroa 2.4. Helsingin näytökseen. Koska paikkalippuja ei ole, käykää ostamassa lippu te jotka haluatte mukaan lähteä. Voidaan vaikka sitten kerääntyä porukalla johonkin ja ryysätä paikat teatterista.

    Eli Iron Sky ennakkonäytös Helsingissä 2.4. klo 17-19. Paikka ja tarkka aika siis auki.

  • on 1326799988:


    Eli Iron Sky ennakkonäytös Helsingissä 2.4. klo 17-19. Paikka ja tarkka aika siis auki.


    Lippu ostettu.

  • on 1326818924:


    on 1326799988:


    Eli Iron Sky ennakkonäytös Helsingissä 2.4. klo 17-19. Paikka ja tarkka aika siis auki.


    Lippu ostettu.


    Yay!
  • Mä oon myös messissä.

  • on 1326886951:


    Mä oon myös messissä.


    Iron Sky -kurryposse vain lisääntyy.

  • on 1326994602:



    Olisinko voinut saada tämän uutisen viisitoista vuotta sitten?
  • Orionissa tarjolla musiikkileffoja. Ennenkaikkea kiinnostaa "Urgh! A Music War", ohjelmassa 8.2 ja 11.2.

    Linkki
  • Ei elokuva, mutta TV-sarja. Game of Thrones kakkoskausi alkaa 1.4.

    Game Of Thrones Season 2: "Shadow" Tease
  • Tänään luin taas yhden lyhyen arvostelun elokuvasta Hysteria. On niin pakko päästä näkemään se mahd. pian, odotukset on erittäin korkealla että tukehdun nauruun sitä katsoessani.  ;D
  • Saapasjalkakissa tuli käytyä kahden vanhimman kakaran kanssa katsomassa tänään. Ihan viihdyttävät pätkä, ei Shrekin tasoa, mutta three stars out of five. Etenkin skidit tykkäsi siitä. Ja olis joskus kiva katsoa näitä leffoja ilman suomidubbausta...

    Puss In Boots Trailer 3 Official 2011 [HD] - Antonio Banderas, Salma Hayek
  • ^ hmmmm...
  • ^ Joo, muakin vähän huolettaa voittaako natsit vieläkään.
  • Tuli tuossa mieleen listata ulkomuistista niitä leffoja, mitkä oikeasti aiheuttivat leuka lattiaan -efektin, mitkä siis oikeasti olivat käsittämättömän vaikuttavia tekeleitä sillä hetkellä kun ne ensi kertaa näki. Eivät tarkoita, että ovat enää niin hyviä kuin silloin kun sen näki tai että mielipide leffasta olisi muuttunut, mutta olivat katsomishetkellä tajunnanräjäyttäviä leffoja.

    Star Wars - A New Hope
    Raiders of the Lost Ark
    Back to the Future, Parts 1-3
    Goonies
    The Labyrinth
    Terminator 2
    Jurassic Park
    Aliens
    Braveheart
    The Fifth Element
    Shawshank Redemption
    Matrix
    American Beauty
    Pulp Fiction
    Saving Private Ryan
    Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

    Bubbling Under - eivät aiheuttaneet niin isoa wow-reaktiota, mutta olivat vaikuttavia kuitenkin.
    Conan the Barbarian
    Platoon
    Robocop
    Total Recall
    Will Hunting
    Gladiator
    Avatar
    Inception

  • on 1328771689:

    Joo, muakin vähän huolettaa voittaako natsit vieläkään.


    Lähinnä meinasin, että aika latteaa trailerin perusteella about kaikki muu paitsi erikoisefektit, musa (Laibach) ja natsit (Udo Kier).

  • on 1328797017:


    on 1328771689:

    Joo, muakin vähän huolettaa voittaako natsit vieläkään.


    Lähinnä meinasin, että aika latteaa trailerin perusteella about kaikki muu paitsi erikoisefektit, musa (Laibach) ja natsit (Udo Kier).


    En usko et missasit mun ns. vitsin.
  • ns vitsipä hyvinkin.
  • Hence the ns.
  • Vähän niinku niinsanottu black metal.
  • Onhan kyseessä kuitenkin NS-Saksa.
  • Vähän on sellainen kutina, että Iron Sky tulee olemaan keskinkertaista kamaa hyvällä musalla ja oivilla erikoisefekteillä. I hope I'm wrong. Olispa Inglorious Basterds -tyyppistä menoa niin olis hauskaa.
  • http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/george-lucas-star-wars-interview-288523

    THR: People can get fanatical about the movies — how does that make you feel? The puppet vs. CGI Yoda ruckus, and the who-shot-first, Han Solo or Greedo furor come to mind.

    Lucas: Well, it’s not a religious event. I hate to tell people that. It’s a movie, just a movie. The controversy over who shot first, Greedo or Han Solo, in Episode IV, what I did was try to clean up the confusion, but obviously it upset people because they wanted Solo [who seemed to be the one who shot first in the original] to be a cold-blooded killer, but he actually isn’t. It had been done in all close-ups and it was confusing about who did what to whom. I put a little wider shot in there that made it clear that Greedo is the one who shot first, but everyone wanted to think that Han shot first, because they wanted to think that he actually just gunned him down.
  • Katoin just Stawa Ep I - III ja ei toi Iron Sky VOI olla huonompi. Siis nyt kun parin katselun jälkeen palaa astialle niin ajattelee jatkuvasti: "MITÄ VITTUA LUCAS ON MIETTINYT".

    Siis ilmeisesti äiti ei vaan sanonut että "George, sinä ET OLE NERO".

  • on 1328977686:



    Lukemieni arvostelujen perusteella vähän huolettaa, että ovatko pojat jaksaneet tehdä oikeasti komediaa vai puolivillaista poliittista kommentaaria, mutta katotaan. Star Wreck 6:n perusteella pelkään jälkimmäistä :D Mutta Laibachin musiikit, ainakin se voittaa Episodit I-III.
  • Kun puolet kriitikoista ylistää ja puolet lyttää, niin todennäköisesti kyseessä on joko keskinkertainen, "ihan okei" leffa tai tosi hyvä.

  • on 1329120214:


    Kun puolet kriitikoista ylistää ja puolet lyttää, niin todennäköisesti kyseessä on joko keskinkertainen, "ihan okei" leffa tai tosi hyvä.


    Luultavasti riippuu aika lailla siitä minkälaisesta huumorista ja genrestä tykkää. Jos ei tajua vitsejä eikä ole kohdeyleisöä, niin minkäs teet. Tässä oiva esimerkki yhdestä arvostelusta, missä sanotaan suoraan: "Pidin näkemästäni varauksin. Koin, etten ole kohderyhmän ydintä."

    Tai: "En ole ennenkään ollut. Kirjoitin aikanaan Star Wreckin tv-esityksen yhteydessä siitä arvion TV-maailmaan ja annoin yhden tähden. Juttu tuntui auttamattomast sisäänpäin kääntyneeltä, jäin ulkopuolelle. Pidin Star Wreckiä työvoittona, mutta minkä sille voin, etten nauranut sen parissa kertaakaan."

    Omien muistikuvien mukaan tipahdin Star Wreckiä katsoessani totaalisesti kahden vitsin kohdalla. Ei se kyllä ollut mitkään kaksinen leffa, mutta oli siellä muutenkin ihan hymähdyttäviä ja hymyilyttäviä kohtauksia.

    Mutta jos ko. arvostelun kirjoittaja pitää leffaa ok:na, ehkä siinä on potentiaalia näin kohdeyleisön silmin. Pelkään silti, että tulee olemaan vain tasapaksua häröilyä hyvillä efekteillä ja kun leffasta astuu ulos, on päällimmäinen fiilis, olihan se ihan ok, 3 tähteä joista yksi tähti pelkästään kotiin päin vetona.

    Huom! Linkin arvostelussa liikaa spoilausta, be warned.

    http://suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvien-takaa/berliinin-elokuvajuhlat-2012-iron-sky-nahty-suomalainen-avaruusooppera-on-poliittista-satiiria-ja-puskafarssia
  • ^ No siis ainakin jo tossa trailerissa noi "coolit oneliner letkautukset" on melkosen laimeita ja ponnettomia, silleen tyyliin "kovassa leffassa tässä kohtaa hahmo letkauttais jotain tosi päheetä", mut sit ei oikeen oo keksitty mitään oikeesti päheetä, niin hahmo sit sanoo jotain väkisinväännetyn mukapäheetä tyyliin "Ya'all must be trippin'!" tai "Sheeit, this just keeps getting better and better!".

    Tosin Udo Kierillä on jo trailerissa oikeasti pähee oneliner.
  • Cost of Living, 8 minuutin Half-Life lyhytleffa?

    http://www.foindustries.com/
  • Tänään tuli katsottua pojan kanssa SW Phantom Menace 3D:nä leffateatterissa. Jar Jar astuu kakkaan, haistaa eläimen pierun ja astuu kakkaan uudelleen. Podracing in 3D! Lapsiyleisö nauroi pieruille ja Binksille, lapsille leffa on tarkoitettukin, se pitää muistaa. 9-vuotiaan mielestä "leffa oli tosi hyvä." Duel of the Fates on edelleen todella hieno. Yoda muutettu CGI-hah!moksi, oli nukke alkuperäisessä versiossa. Niin ja 3D ei oikein tuo mitään uutta.

  • on 1330017057:


    Tänään tuli katsottua pojan kanssa SW Phantom Menace 3D:nä leffateatterissa. Jar Jar astuu kakkaan, haistaa eläimen pierun ja astuu kakkaan uudelleen. Podracing in 3D! Lapsiyleisö nauroi pieruille ja Binksille, lapsille leffa on tarkoitettukin, se pitää muistaa. 9-vuotiaan mielestä "leffa oli tosi hyvä." Duel of the Fates on edelleen todella hieno. Yoda muutettu CGI-hah!moksi, oli nukke alkuperäisessä versiossa. Niin ja 3D ei oikein tuo mitään uutta.


    Kuten The Big Bang Theoryssä todettiin:
    "Katsokaa se äkkiä ennen kuin Lucas tekee siitä taas uuden version"
  • Tuli viime viikonloppuna käytyä katsomassa Rautarouva, Maggie Thatcherista. Ihan jees, vaikka Meryl Streep olikin pääosassa.
  • Niiice...

    http://io9.com/5889058/ridley-scotts-amazing-prometheus-short-film-reveals-the-weyland-corps-shining-future

    Ja jotta ihan asiaakin, Aberrantti fiiliksiin pääsee uudessa Cronicle leffassa.
    Hieman on meininkiä Hancock leffasta, mutta paras että katsotte itse.
    Trailerit edelleenkin pilaa nautinnon, joten ei kannata katsoa traikkaa.

  • on 1330511595:


    Missä järjestyksessä pitäisi StarWars episodit katsoa?

    http://www.nomachetejuggling.com/2011/11/11/the-star-wars-saga-suggested-viewing-order/


    Kun katsoo lasten kanssa: 4, 5, 1, 2, 3, 6, animaatiot
    Kun katsoo aikuisten kanssa: 4, 5, 2, 3, 6, 1, animaatiot

    Star Wars Clone Wars TV-sarja on kyllä ollut viihdyttävä. Ei se paljon uutta tuo saagaan, mutta on se silti parempi kuin episodi 1 ja siinä on välillä käsittämättömän hengästyttävän intensiivistä mättöä. Mitä muuta voisi olettaakaan, sehän on Kloonisota.
  • Kävin tsiigailemassa emännän kanssa the Artistin.

    Oli itse asiassa vallan kelpo leffa viattomalla old school -tavalla. Näyttelijätyö oli hupaisan teatraalista ja ilmeikästä kuten mykissä leffoissa pitää ollakin. Naispääosan esittäjä oli todella söötin sirpakka, mies taas kerrassaan mainio filmitähtikeikarin roolissaan. Leffa sai kyllä hyvällä tuulelle!

    The Artist Trailer 2011 HD
  • Juuri tuli katsottua Böken kanssa John Carter 3D:nä. Oikein mukavaa wanhan ajan rymistelyä oivilla efekteillä. Princess of Mars olisi ehkä ollut osuvampi leffan nimi, mutta kaiken kaikkiaan hauskaa hubaa. 7/10.

  • on 1331194847:


    Kävin tsiigailemassa emännän kanssa the Artistin.

    Oli itse asiassa vallan kelpo leffa viattomalla old school -tavalla. Näyttelijätyö oli hupaisan teatraalista ja ilmeikästä kuten mykissä leffoissa pitää ollakin. Naispääosan esittäjä oli todella söötin sirpakka, mies taas kerrassaan mainio filmitähtikeikarin roolissaan. Leffa sai kyllä hyvällä tuulelle!

    The Artist Trailer 2011 HD


    Samaa mieltä. Lisäksi kaikille Call of Cthulhun ystäville on leffassa tarjolla mukavasti 20-30-lukujen ajankuvaa niin muodista kuin tapakulttuuristakin. (Liivit tai slipoverit päällä ei voi tulla vilu Hollywoodissa..)

  • on 1330071417:


    Tuli viime viikonloppuna käytyä katsomassa Rautarouva, Maggie Thatcherista. Ihan jees, vaikka Meryl Streep olikin pääosassa.


    Me käytiin kattoo kans juuri viime vknloppuna, oli iiihana!! Meryl Streep näyttelee mielettömän hyvin, vähän kuului viereiseltä penkiltä jupinaa kun leffassa ei ilmeisesti ollut "tarpeeksi keskitytty Thatcherin poliittiseen uraan ja hirstoriallisiin tapahtumiin". Omasta puolesta hyvä näin. :)
  • Iron Sky Sneak Peek #13 - The First Four Minutes
  • I could not care less for 3d.
  • Uskaltaakohan uusimman viime yönä ilmestyneen pitkän Prometheuksen trailerin katsoa? Kuulemma spoilaa reippaasti.
  • En uskalla kahtoa yhtään treikkaa enää siitä, ettei mene maku.

  • on 1332448360:


    En uskalla kahtoa yhtään treikkaa enää siitä, ettei mene maku.


    Ei se nyt ihan niin pahasti spoilannut kuitenkaan.
  • Hmmm... Iron Sky ja Veikkaus.

    Veikkauksella on "arpapeli" jossa natsien heittelemiä kiviä ammutaan tykeillä hajalle. "Arpapeli" koska osa kivistä sisältää +0.10 euroa tai +0.60 euroa. Pelasin perstuntumalla ja euron panoksella 3.40 euroa... ja siis toi oli vaan "räiskinpä pari kiveä". Siitä jollekin työttömälle hyvä duuni, toi peli kesti joku alle minuutin eli tuntihinta lienee kohdallaan :)

    Vai arvotaanko tuossa että tuleeko rahaa ollenkaan??
  • Iron Skyn ennakkonäytöksen lippu tuli. Ma 2.4. Tennispalatsi 1:ssä klo 20:00. Mihin näytökseen muilla Iron Skyn Hkin ennakkonäytökseen tulevilla kurryläisillä on lippu?

  • on 1332751327:


    Iron Skyn ennakkonäytöksen lippu tuli. Ma 2.4. Tennispalatsi 1:ssä klo 20:00. Mihin näytökseen muilla Iron Skyn Hkin ennakkonäytökseen tulevilla kurryläisillä on lippu?


    Sama näytös.
  • Sax Rohmerin ja Christopher Leen ystäville tiedoksi: Fu Manchu - Paholaisen palvelija Night Visionsissa 13.4.

    http://www.nightvisions.info/cms/?page_id=194


    Lisäksi ohjelmassa mm. dokkari Pentagram:in Bobby Lieblingistä.
  • Tänään Iron Sky -gaala livenä Tampereelta Katsomossa klo 20:30, eli ihan kohta!

    http://www.katsomo.fi/?treeId=33012008
  • Nyt on tullut Iron Sky katsottua med Kenkkilä och Rydman. Lyhyesti: ei todellakaan mikään täydellinen leffa, mutta paljon parempi kuin uskalsin odottaa. Yllätyin miten isolta koko raina vaikutti eikä vitseissä ja viittauksissa säästelty. Käynen katsomassa vielä toisen kerran!

    Kuten Sampsa sen sanoi: "Paras suomalainen leffa!" Käykää ihmeessä katsomassa.
  • Nojoo kävin tuon tänään itsekin katsomassa.

    Onhan tuo hieno, ja aivan hollywood-tasoa.
    Ei mitään telkkari paskaa vaan oikeasti hienosti tehtyä elokuvaa ja efektiä.

    En sanoisi että paras suomalainen elokuva, mutta paras suomalainen scifi-elokuva.

    Ja ei enää yhtään mainosta Prometheuksesta, ettei mene maku.

    Tänään näin trailerin Diktaattorista, ja siinä kerrottiin ihan
    liikaa leffan juonesta. Harmittaa että tuli nähtyä ja osaksi puolivahingossa katsottua se.
    http://www.republicofwadiya.com/
  • 『ゾンビアス』 予告編≪海外版≫
    Veikkaan ettei ihan muutamalla kaljalla selviä tästä elokuvasta, mutta pakko se vaan on katsoa kun ilmestyy.
  • Just tulin Battleshipiä katsomasta Böken kanssa. Oli juuri niin paska kuin uumoilinkin, MUTTA efektit oli niin hienoja, että todellakin kannatti istua 2,1h leffassa. Äänen taso oli "pikkaisen" lujan puolella, vieläkin korvat soivat. Mutta niin sen tollasen aivottoman rymistelyn jälkeen pitääkin! Ei ole tämä leffa mitään teatterin ulkopuolella. Ja takaisin ME 2:n pariin...
  • Käykää mieluummin katsomassa "Raid - The Redemption", Indonesialainen (!) toimintaleffa jossa ei säästellä. Ja päinvastoin kuin trailerissa, hidastettua kuvaa ei paljoa käytetä vaan machetemookkeja vyöryy vastaan kasoittain ja taistelut ovat todella tiheitä ja kiihkeitä (ja brutaaleja).

    The Raid : Redemption - Official Trailer [HD]
  • Äääh! Mä missasin tuon Raidin kun myöhästyin junasta enkä ehtinyt ajoissa Bio Rexiin.

    Mutta tässä Aku Ankka tanskalaisena dogma-versiona:


    Donald Duck - a Danish Dogma film - trailer

  • on 1334520562:


    Äääh! Mä missasin tuon Raidin kun myöhästyin junasta enkä ehtinyt ajoissa Bio Rexiin.


    Huoli pois, se tulee myös yleiseen levitykseen.
  • ^ Olin juuri samaa postaamassa, mutta joo-o. Vakuuttavaa on.

    Ja inspiroivaa...
Sign In or Register to comment.