Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Comments
Battle of Los Angeles
World Invasion: Battle Los Angeles
Kummatkin samaa genree ja samana vuonna tehty. Ei yhtään samanlaisia nimiä ois voinu laittaa?
Trust Vähintään kohtalaisen todellisen oloinen, monellakin tapaa hyvin tehty elokuva internetin pedofilian uhrista. Erityisen hyviä näyttelijäsuorituksia. En olisi uskonut ohjaajana toimineen David Schwimmerin pystyvän tähän.
http://www.leffatykki.com/elokuva/trust
HPL Historical Societyn THE WHISPERER IN DARKNESS
Suomi-blackmetal-dokkari LOPUTON GEHENNAN LIEKKI
Grindhouse-trailerien HOBO WITH A SHOTGUN
Kongon Arpinaama VIVA RIVA!
Turkin Seagal/Stallone/Norris Polat Alemdar elokuvassa VALLEY OF THE WOLVES: PALESTINE
Goblinin säestämä Dario Argenton Profondeo Rosso eli DEEP RED
Italopost-apokalyptisen genren aloittaja BRONXIN ASFALTTISOTURIT
Italokauhua Dunwichissa GATES OF HELL
Italobarbaarigenreä ATOR - TAISTELEVA KOTKA
Indonesialaista kasaritoimintaa LADY TERMINATOR
Kannattaa tutustua ohjelmaan:
http://www.nightvisions.info/elokuvat.html
Chloe oli ihan katsottava pätkä
http://www.imdb.com/title/tt1352824/
Mother's Day taas sopii ihan hyvin vaikka kalsarikännien sohvaviihdykkeeksi
http://www.imdb.com/title/tt1434435/
http://www.imdb.com/title/tt1448762/
Eiköhän se siitä suttaannu ja siihen tottuu. Kääpiöt vaikuttivat aika erilaisilta mitä olin kuvitellut. Ehkä kuvittelin että kaikki kääpät ovat Gimlin kaltaisia risupartaheppuja, mutta osallahan näytti olevan suht trimmit parrat eikä naamakarvoitusta ollut niin runsaasti kuin olin luullut.
Joo, kääpiöt oli kyllä huomattavasti kevytrakenteisempia ja vähemmän parrakkaita kuin Gimli, Gimli oli kyl enemmän classic dwarfin näköinen.
Prometheus - Official Trailer [TRUE HD]
- Rami "Sanaton" L.
Siis,
Prometheus - Official Trailer [TRUE HD]
Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Prometheus_(film)
Ahhahhahhahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!! Resurrection! Never forget!
POD-RACING IN ALIEN UNIVERSE!!!
http://www.bullz-eye.com/mguide/interviews/2005/joss_whedon.htm
"BE: Okay, and I’ve got one final one, and I promise this is it, but my editor’s as big a geek as I am (You wish, Pop Boy – Ed.), and he wanted to know how different was the final version of “Alien Resurrection” when compared to your script? I mean, was it really dramatic...?
JW: Uh...you know, it wasn’t a question of doing everything differently, although they changed the ending, it was mostly a matter of doing everything wrong. They said the lines...mostly...but they said them all wrong. And they cast it wrong. And they designed it wrong. And they scored it wrong. They did everything wrong that they could possibly do. There’s actually a fascinating lesson in filmmaking, because everything that they did reflects back to the script or looks like something from the script, and people assume that, if I hated it, then they’d changed the script...but it wasn’t so much that they’d changed the script; it’s that they just executed it in such a ghastly fashion as to render it almost unwatchable. (Pauses) Good times. (Pauses again) Well, I really must go..."
http://en.wikipedia.org/wiki/Ender's_Game
http://www.imdb.com/title/tt1731141/fullcredits#cast
Kuinkahan ruhtinaallisen vituiksi tuokon onnistutaan vetämään. Paska katsomatta, mutta kuinka paska. Kirja on parhautta.
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
http://www.finnkino.fi/Event/298893/
Kuka lähtee katsomaan pod-racingia 3D:nä?!? Hahahahahaahahahahahahahahaaaaa!!!
Minä.
Uijui!!! Kylläpä näyttää hyvältä. Ja vielä KOKONAINEN VUOSI pitää odottaa.....
Mites tämä: http://www.rlslog.net/lego-star-wars-the-padawan-menace-2011-bdrip-xvid-sprinter/
Toi leffa on marketeissa myynnissä n. 8 euron hintaan. Siinä tulee mukana joku pikkulelu.
Iron Sky:n ennakkoesitykset starttaavat maaliskuussa. Lähteekö joku ennakkonäytökseen? Hintaan sisältyy leffan lisäksi signeerattu juliste sekä t-paita ja 45 minsan Q&A leffan tekijöiden kanssa. 25 euroa per lippu.
http://www.ironsky.net/site/tickets/
Pk-seudulle leffa tulee vasta 2.-3.4.
Vois lähtee.
Vois ostaa liput kimpassa. Helsinkiin 2.4. vai Vantaalle 3.4.? Mä ehdottaisin Hesaan, vois olla enemmän porukkaa siellä. Ja 3.4. on Vantaa ja Espoo samaan aikaan, joten silloin ei vissiin ole kaikki QA-hemmot paikalla kummassakin paikassa yhtä aikaa...
Elokuvista muuten, play.com:sta tuli tilattua Blueray Alien Antology... On muuten nannaa.
Tuohon vielä lisätään uusittu kotiäänentoisto... HD-tykkiä odotellessa.
Eli Iron Sky ennakkonäytös Helsingissä 2.4. klo 17-19. Paikka ja tarkka aika siis auki.
Lippu ostettu.
Yay!
Iron Sky -kurryposse vain lisääntyy.
http://www.mesta.net/leffat/uutiset/?aid=24555
Olisinko voinut saada tämän uutisen viisitoista vuotta sitten?
Linkki
Game Of Thrones Season 2: "Shadow" Tease
http://dome.fi/elokuvat/ajankohtaista/quentin-tarantinon-vuoden-1997-rikoselokuva-saa-esiosan?utm_source=plaza&utm_medium=relatedarticles
Puss In Boots Trailer 3 Official 2011 [HD] - Antonio Banderas, Salma Hayek
Star Wars - A New Hope
Raiders of the Lost Ark
Back to the Future, Parts 1-3
Goonies
The Labyrinth
Terminator 2
Jurassic Park
Aliens
Braveheart
The Fifth Element
Shawshank Redemption
Matrix
American Beauty
Pulp Fiction
Saving Private Ryan
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Bubbling Under - eivät aiheuttaneet niin isoa wow-reaktiota, mutta olivat vaikuttavia kuitenkin.
Conan the Barbarian
Platoon
Robocop
Total Recall
Will Hunting
Gladiator
Avatar
Inception
Lähinnä meinasin, että aika latteaa trailerin perusteella about kaikki muu paitsi erikoisefektit, musa (Laibach) ja natsit (Udo Kier).
En usko et missasit mun ns. vitsin.
THR: People can get fanatical about the movies — how does that make you feel? The puppet vs. CGI Yoda ruckus, and the who-shot-first, Han Solo or Greedo furor come to mind.
Lucas: Well, it’s not a religious event. I hate to tell people that. It’s a movie, just a movie. The controversy over who shot first, Greedo or Han Solo, in Episode IV, what I did was try to clean up the confusion, but obviously it upset people because they wanted Solo [who seemed to be the one who shot first in the original] to be a cold-blooded killer, but he actually isn’t. It had been done in all close-ups and it was confusing about who did what to whom. I put a little wider shot in there that made it clear that Greedo is the one who shot first, but everyone wanted to think that Han shot first, because they wanted to think that he actually just gunned him down.
Kunnon kuraa näyttäisi tämän arvostelun perusteella olevan tulossa.
Mut toisaalta tämän mukaan aika ok leffa jopa, go figure.
http://www.gamona.de/kino-dvd/iron-sky-wir-kommen-in-frieden,filmkritik-pc:article,2050017,page-fazit.html
Siis ilmeisesti äiti ei vaan sanonut että "George, sinä ET OLE NERO".
Lukemieni arvostelujen perusteella vähän huolettaa, että ovatko pojat jaksaneet tehdä oikeasti komediaa vai puolivillaista poliittista kommentaaria, mutta katotaan. Star Wreck 6:n perusteella pelkään jälkimmäistä
Luultavasti riippuu aika lailla siitä minkälaisesta huumorista ja genrestä tykkää. Jos ei tajua vitsejä eikä ole kohdeyleisöä, niin minkäs teet. Tässä oiva esimerkki yhdestä arvostelusta, missä sanotaan suoraan: "Pidin näkemästäni varauksin. Koin, etten ole kohderyhmän ydintä."
Tai: "En ole ennenkään ollut. Kirjoitin aikanaan Star Wreckin tv-esityksen yhteydessä siitä arvion TV-maailmaan ja annoin yhden tähden. Juttu tuntui auttamattomast sisäänpäin kääntyneeltä, jäin ulkopuolelle. Pidin Star Wreckiä työvoittona, mutta minkä sille voin, etten nauranut sen parissa kertaakaan."
Omien muistikuvien mukaan tipahdin Star Wreckiä katsoessani totaalisesti kahden vitsin kohdalla. Ei se kyllä ollut mitkään kaksinen leffa, mutta oli siellä muutenkin ihan hymähdyttäviä ja hymyilyttäviä kohtauksia.
Mutta jos ko. arvostelun kirjoittaja pitää leffaa ok:na, ehkä siinä on potentiaalia näin kohdeyleisön silmin. Pelkään silti, että tulee olemaan vain tasapaksua häröilyä hyvillä efekteillä ja kun leffasta astuu ulos, on päällimmäinen fiilis, olihan se ihan ok, 3 tähteä joista yksi tähti pelkästään kotiin päin vetona.
Huom! Linkin arvostelussa liikaa spoilausta, be warned.
http://suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvien-takaa/berliinin-elokuvajuhlat-2012-iron-sky-nahty-suomalainen-avaruusooppera-on-poliittista-satiiria-ja-puskafarssia
Tosin Udo Kierillä on jo trailerissa oikeasti pähee oneliner.
Iron Sky Press Conference at Berlinale - part 2
Iron Sky (1)
Ja loput osat: http://www.youtube.com/user/thermerower01
http://www.foindustries.com/
Kuten The Big Bang Theoryssä todettiin:
"Katsokaa se äkkiä ennen kuin Lucas tekee siitä taas uuden version"
http://io9.com/5889058/ridley-scotts-amazing-prometheus-short-film-reveals-the-weyland-corps-shining-future
Ja jotta ihan asiaakin, Aberrantti fiiliksiin pääsee uudessa Cronicle leffassa.
Hieman on meininkiä Hancock leffasta, mutta paras että katsotte itse.
Trailerit edelleenkin pilaa nautinnon, joten ei kannata katsoa traikkaa.
http://www.nomachetejuggling.com/2011/11/11/the-star-wars-saga-suggested-viewing-order/
Kun katsoo lasten kanssa: 4, 5, 1, 2, 3, 6, animaatiot
Kun katsoo aikuisten kanssa: 4, 5, 2, 3, 6, 1, animaatiot
Star Wars Clone Wars TV-sarja on kyllä ollut viihdyttävä. Ei se paljon uutta tuo saagaan, mutta on se silti parempi kuin episodi 1 ja siinä on välillä käsittämättömän hengästyttävän intensiivistä mättöä. Mitä muuta voisi olettaakaan, sehän on Kloonisota.
No, on, todellakin.
Lisäksi, http://www.weylandindustries.com pitää ajantasalla.
Oli itse asiassa vallan kelpo leffa viattomalla old school -tavalla. Näyttelijätyö oli hupaisan teatraalista ja ilmeikästä kuten mykissä leffoissa pitää ollakin. Naispääosan esittäjä oli todella söötin sirpakka, mies taas kerrassaan mainio filmitähtikeikarin roolissaan. Leffa sai kyllä hyvällä tuulelle!
The Artist Trailer 2011 HD
Samaa mieltä. Lisäksi kaikille Call of Cthulhun ystäville on leffassa tarjolla mukavasti 20-30-lukujen ajankuvaa niin muodista kuin tapakulttuuristakin. (Liivit tai slipoverit päällä ei voi tulla vilu Hollywoodissa..)
Me käytiin kattoo kans juuri viime vknloppuna, oli iiihana!! Meryl Streep näyttelee mielettömän hyvin, vähän kuului viereiseltä penkiltä jupinaa kun leffassa ei ilmeisesti ollut "tarpeeksi keskitytty Thatcherin poliittiseen uraan ja hirstoriallisiin tapahtumiin". Omasta puolesta hyvä näin.
WHOAH!!!
Ei se nyt ihan niin pahasti spoilannut kuitenkaan.
Veikkauksella on "arpapeli" jossa natsien heittelemiä kiviä ammutaan tykeillä hajalle. "Arpapeli" koska osa kivistä sisältää +0.10 euroa tai +0.60 euroa. Pelasin perstuntumalla ja euron panoksella 3.40 euroa... ja siis toi oli vaan "räiskinpä pari kiveä". Siitä jollekin työttömälle hyvä duuni, toi peli kesti joku alle minuutin eli tuntihinta lienee kohdallaan
Vai arvotaanko tuossa että tuleeko rahaa ollenkaan??
Sama näytös.
http://www.nightvisions.info/cms/?page_id=194
Lisäksi ohjelmassa mm. dokkari Pentagram:in Bobby Lieblingistä.
http://www.katsomo.fi/?treeId=33012008
Kuten Sampsa sen sanoi: "Paras suomalainen leffa!" Käykää ihmeessä katsomassa.
Onhan tuo hieno, ja aivan hollywood-tasoa.
Ei mitään telkkari paskaa vaan oikeasti hienosti tehtyä elokuvaa ja efektiä.
En sanoisi että paras suomalainen elokuva, mutta paras suomalainen scifi-elokuva.
Ja ei enää yhtään mainosta Prometheuksesta, ettei mene maku.
Tänään näin trailerin Diktaattorista, ja siinä kerrottiin ihan
liikaa leffan juonesta. Harmittaa että tuli nähtyä ja osaksi puolivahingossa katsottua se.
http://www.republicofwadiya.com/
Veikkaan ettei ihan muutamalla kaljalla selviä tästä elokuvasta, mutta pakko se vaan on katsoa kun ilmestyy.
The Raid : Redemption - Official Trailer [HD]
Mutta tässä Aku Ankka tanskalaisena dogma-versiona:
Donald Duck - a Danish Dogma film - trailer
Huoli pois, se tulee myös yleiseen levitykseen.
Ja inspiroivaa...