Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Uutisia peleistä

JJ
edited January 1970 in Muut pelit
Firefly on saamassa oman pelin joka perustuu ilmeisesti tulevaan Serenity elokuvaan.

Fireflyn maailmahan on aika kiva, scifi/villilänsi meininki... Ja vielä kun kyseessä ei ilmeisesti tule olemaan d20-peli, niin kyseessä saattaisi olla aika kiva setti.

Ehkä Serenitystä tulee vielä lisää tunnelmaa, että saa heatin käyntiin.
«1345678

Comments

• Joo, tosin mielestäni turhan koomisia piirteitä liikaa, varsinkin kun dialogissa ei ihan niin kovaa menoa ole :) Lähinnä tarkoitin sitä, että putosin tuolilta kun avaruusaluksen pitää olla hepan muotoinen...

+ ei ole vieläkään alkutunnarissa Shieldin voittanutta.
  • Mietin jo sarjaa katsoessa, että Firefly RPG:tä olisi kiva pelailla. Tatu on johtanut vähän saman tyyppistä meininkiä, mutta Star Warsin maailmassa, joten ei se sama juttu ole.

Enemmänkin saisivat tehdä roolipelin tästä uudesta Battlestar Galacticasta. Se olis nannaa.

• Joo, tosin mielestäni turhan koomisia piirteitä liikaa, varsinkin kun dialogissa ei ihan niin kovaa menoa ole :) Lähinnä tarkoitin sitä, että putosin tuolilta kun avaruusaluksen pitää olla hepan muotoinen...

Niin se Joss Whedon tekee, sama kaikissa muissakin sen jutuissa jotka tiedän. Se alus oli kyllä vähän... joo... it's a western... we get it! Vaikka tavallaan aika hauska juttu.
    Mutta hyvä maailma siinä siis on. Eihän sitä tarvis ihan identtisellä fiiliksellä kun siinä sarjassa on pelauttaa, mut toisaalta oisko sit ihan yhtä hyvä pelauttaa jotain muuta?
  • Firefly oli ihan hitsin pitsin hyvä sarja, isoin suosikkini pariin vuoteen. Tosin vaikea sanoa miten rok se olis, jos se ei olisi loppunut kesken ja siis joutuisi kilpailemaan Shieldin, Sopranosin ja Aliaksen kanssa. No okei, Aliasta parempi se on kyllä.

Rope voisi olla ihan jees, mikä jottei.
  • Ei pysty käsittämään, mitä jengi näki Fireflyssä...
  • Olen Moffin linjoilla. Hirveetä roskaa.
  • Mielipidekysymys. Ei kaikki tykkää Star Trekistä mitä en pysty käsittämään koskaan, ikinä, never!
  • Mitäs vikaa Star Trekissä on??
  • Next Generation ja siitä eteenpäin...

• + ei ole vieläkään alkutunnarissa Shieldin voittanutta

Vaikken CSI:tä katsokaan, olen sen tunnarin joskus kuullut ja siinä on kyllä todella hieno tunnari. Yksi parhaimmista.

Next Generation ja siitä eteenpäin...

Pah, minä olen kasvanut Next Generationin rinnalla, joten nostan sen ehdottomasti parhaimmaksi trekkisarjaksi. TOS(S!!!) on legenda, mutta se ei koskaan kolahtanut samalla tavalla kuin TNG. Kai pidän sitten tyttärestä enemmän kuin äitistä.

• Vaikken CSI:tä katsokaan, olen sen tunnarin joskus kuullut ja siinä on kyllä todella hieno tunnari. Yksi parhaimmista.

Kumpaa CSI:tä tarkotat? CSI Miamissa on kyllä hyvä tunnari mutta pelkkä CSI on sarjana parempi....CSI ei ole CSI ilman Grissomia

Pah, minä olen kasvanut Next Generationin rinnalla, joten nostan sen ehdottomasti parhaimmaksi trekkisarjaksi. TOS(S!!!) on legenda, mutta se ei koskaan kolahtanut samalla tavalla kuin TNG. Kai pidän sitten tyttärestä enemmän kuin äitistä.

TNG on kyllä ehdottomasti se paras trekki, okei ei ehkä kunnon jatkumo tarinaa alá Babylon 5 tai DS9, mutta se vaan on jotenkin legendaarinen ja pisti standarid muille trekkisarjoille...Data kunniaan!!
  • Muissa uutisissa: Fudge täytti kymmenen vuotta. En ole kyllä vieläkään vetänyt yhtään Fudge-peliä, kun se haluaisi niitä jotain omituisia noppia (ei voi muistaa). Mutta taas tekee mieli väsätä joku Fudge-juttu...

http://www.fudgerpg.com/
  • Onko mitään uutta millään saralla?

• Onko mitään uutta millään saralla?

Todellakin.
    Cyberpunk v. 3.0 on ihan oikeasti painossa/matkalla kauppoihin Amerikassa.

Ja suomennoksesta on hyyyvin alustavasti puhuttu herr Vainion kanssa. Oikeasti, 2020:n legendaarinen suomennos on ainakin mulle isompi juttu kuin itse peli. Englanninkielisessä ei vaan ole sitä tunnelmaa.
  • Pah, mulle taas just se englanninkielinen on se ainoo oikee (kun sen ennen suomennosta hommasin).
  • Täytyy kyllä sanoa että siinä oli hyviä juttuja suomentajan toimesta. En nyt muista mitä mutta kyllä ne nauratti.
  • Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta, mihin äärimmäisen rakas CP2020:ni oikein on kadonnut. Kyynel!

Muutkin kadonneet pelit harmittavat aika tavalla. Tosin osasta tiedän hankkiutuneeni oma-aloitteisesti eroon, tyhmä kun olen (olin). Underground ja 2300AD kismittävät erityisesti. Jos lautapelit lasketaan, niin Space Hulkin menetys veettää oikein todella edelleen.
  • Kun otat hevin linjan ja metallimeininki alkaa, sulla ei oo aikaa plärää printtejä ja läpysköitä vaan sä pökit suoraan datasuojaan!

-screenin teksti muistaakseni

Että kyllä se suomi käännös vaan rokkaa
  • Tää nyt ei ole oikeestaan mikään peli-uutinen, mut en viittiny alottaa uutta topikkia:
    [url]http://fantasiapelit.com/index.php?main=news⊂=arkisto&l=1&newsid=253&back=news[/url]
  • Exalted 2ed taitaa olla tekeillä.
  • Muutkin kadonneet pelit harmittavat aika tavalla. Tosin osasta tiedän hankkiutuneeni oma-aloitteisesti eroon, tyhmä kun olen (olin). Underground ja 2300AD kismittävät erityisesti. Jos lautapelit lasketaan, niin Space Hulkin menetys veettää oikein todella edelleen.[/quote]

Mulla olis hyllyssä jotain undergroundia, täysin tarpeettomana en tiedä auttaako ne mutta jos ole kiinnostunut niin ainakin seuraavat kirjat löytys:

Ways and Means: Democrasy city, sourcebook
    Companion: So lifelike, you'll swear it's real

Jotain muutakin piti olla mutta en löydä tähän hätään niitä, kattelen kun ehin.
  • Löyty vielä tollanen laatikko:

Steerts tell Stories: L.A. Campaign Sourcebook

• Steerts tell Stories: L.A. Campaign Sourcebook

Damn, toi hieman himottaa kyllä. Ways and Means mulla on, Companionia ei. Erityisesti peruskirjan puute surettaa, mutta melkeinpä voisin noi pari takaisin hyllyyn hankkia "tässä joskus".
  • White Wolffilta tulossa uusi peli, Promothean: The Created, a storytelling game of stolen lives.

Pelaajat on jotain hirviöitä jotka haluais olla ihmisiä?

http://www.white-wolf.com/promethean/index.php
  • Oho, uusi Runequest tuli. On hämmentävän old school: Chaosium Basic Roleplaying muka siistittynä. En ole vielä päättänyt, onko tämä hyvä juttu vai ei.
  • Mites tällä saralla taas, mitään uutta?

• White Wolffilta tulossa uusi peli, Promothean: The Created, a storytelling game of stolen lives.

Tuoreesta Roolipelaajasta löytyy mun arvostelu tosta. Lyhyesti sanottuna hämmentävän iso huti ollakseen White Wolfilta. Pitää silti pelata kerran, luulen: perusajatus on aika vetävä, mutta kertäkäyttöinen. Mikä vähän oudoksuttaa, kun ne kuitenkin meinaavat tosta ihan lisäosilla laajennettua kokonaisuutta.
  • Ai se oli sun? En huomannut, kattelin vaan että ei ollu saanu kunnioitusta osakseen. Pitänee vilasta uudemman kerran.
  • Mites toi uus Rune?
Sign In or Register to comment.