Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Uutisia peleistä

JJ
edited January 1970 in Muut pelit
Firefly on saamassa oman pelin joka perustuu ilmeisesti tulevaan Serenity elokuvaan.

Fireflyn maailmahan on aika kiva, scifi/villilänsi meininki... Ja vielä kun kyseessä ei ilmeisesti tule olemaan d20-peli, niin kyseessä saattaisi olla aika kiva setti.

Ehkä Serenitystä tulee vielä lisää tunnelmaa, että saa heatin käyntiin.
«134

Comments

  • Joo, tosin mielestäni turhan koomisia piirteitä liikaa, varsinkin kun dialogissa ei ihan niin kovaa menoa ole :) Lähinnä tarkoitin sitä, että putosin tuolilta kun avaruusaluksen pitää olla hepan muotoinen...

    + ei ole vieläkään alkutunnarissa Shieldin voittanutta.
  • Mietin jo sarjaa katsoessa, että Firefly RPG:tä olisi kiva pelailla. Tatu on johtanut vähän saman tyyppistä meininkiä, mutta Star Warsin maailmassa, joten ei se sama juttu ole.

    Enemmänkin saisivat tehdä roolipelin tästä uudesta Battlestar Galacticasta. Se olis nannaa.


  • Joo, tosin mielestäni turhan koomisia piirteitä liikaa, varsinkin kun dialogissa ei ihan niin kovaa menoa ole :) Lähinnä tarkoitin sitä, että putosin tuolilta kun avaruusaluksen pitää olla hepan muotoinen...

    Niin se Joss Whedon tekee, sama kaikissa muissakin sen jutuissa jotka tiedän. Se alus oli kyllä vähän... joo... it's a western... we get it! Vaikka tavallaan aika hauska juttu.
    Mutta hyvä maailma siinä siis on. Eihän sitä tarvis ihan identtisellä fiiliksellä kun siinä sarjassa on pelauttaa, mut toisaalta oisko sit ihan yhtä hyvä pelauttaa jotain muuta?
  • Firefly oli ihan hitsin pitsin hyvä sarja, isoin suosikkini pariin vuoteen. Tosin vaikea sanoa miten rok se olis, jos se ei olisi loppunut kesken ja siis joutuisi kilpailemaan Shieldin, Sopranosin ja Aliaksen kanssa. No okei, Aliasta parempi se on kyllä.

    Rope voisi olla ihan jees, mikä jottei.
  • Ei pysty käsittämään, mitä jengi näki Fireflyssä...
  • Olen Moffin linjoilla. Hirveetä roskaa.
  • Mielipidekysymys. Ei kaikki tykkää Star Trekistä mitä en pysty käsittämään koskaan, ikinä, never!
  • Mitäs vikaa Star Trekissä on??
  • Next Generation ja siitä eteenpäin...


  • + ei ole vieläkään alkutunnarissa Shieldin voittanutta

    Vaikken CSI:tä katsokaan, olen sen tunnarin joskus kuullut ja siinä on kyllä todella hieno tunnari. Yksi parhaimmista.


    Next Generation ja siitä eteenpäin...

    Pah, minä olen kasvanut Next Generationin rinnalla, joten nostan sen ehdottomasti parhaimmaksi trekkisarjaksi. TOS(S!!!) on legenda, mutta se ei koskaan kolahtanut samalla tavalla kuin TNG. Kai pidän sitten tyttärestä enemmän kuin äitistä.


  • Vaikken CSI:tä katsokaan, olen sen tunnarin joskus kuullut ja siinä on kyllä todella hieno tunnari. Yksi parhaimmista.

    Kumpaa CSI:tä tarkotat? CSI Miamissa on kyllä hyvä tunnari mutta pelkkä CSI on sarjana parempi....CSI ei ole CSI ilman Grissomia


    Pah, minä olen kasvanut Next Generationin rinnalla, joten nostan sen ehdottomasti parhaimmaksi trekkisarjaksi. TOS(S!!!) on legenda, mutta se ei koskaan kolahtanut samalla tavalla kuin TNG. Kai pidän sitten tyttärestä enemmän kuin äitistä.

    TNG on kyllä ehdottomasti se paras trekki, okei ei ehkä kunnon jatkumo tarinaa alá Babylon 5 tai DS9, mutta se vaan on jotenkin legendaarinen ja pisti standarid muille trekkisarjoille...Data kunniaan!!
  • Muissa uutisissa: Fudge täytti kymmenen vuotta. En ole kyllä vieläkään vetänyt yhtään Fudge-peliä, kun se haluaisi niitä jotain omituisia noppia (ei voi muistaa). Mutta taas tekee mieli väsätä joku Fudge-juttu...

    http://www.fudgerpg.com/
  • Onko mitään uutta millään saralla?


  • Onko mitään uutta millään saralla?

    Todellakin.
    Cyberpunk v. 3.0 on ihan oikeasti painossa/matkalla kauppoihin Amerikassa.

    Ja suomennoksesta on hyyyvin alustavasti puhuttu herr Vainion kanssa. Oikeasti, 2020:n legendaarinen suomennos on ainakin mulle isompi juttu kuin itse peli. Englanninkielisessä ei vaan ole sitä tunnelmaa.
  • Pah, mulle taas just se englanninkielinen on se ainoo oikee (kun sen ennen suomennosta hommasin).
  • Täytyy kyllä sanoa että siinä oli hyviä juttuja suomentajan toimesta. En nyt muista mitä mutta kyllä ne nauratti.
  • Mulla ei ole harmaintakaan aavistusta, mihin äärimmäisen rakas CP2020:ni oikein on kadonnut. Kyynel!

    Muutkin kadonneet pelit harmittavat aika tavalla. Tosin osasta tiedän hankkiutuneeni oma-aloitteisesti eroon, tyhmä kun olen (olin). Underground ja 2300AD kismittävät erityisesti. Jos lautapelit lasketaan, niin Space Hulkin menetys veettää oikein todella edelleen.
  • Kun otat hevin linjan ja metallimeininki alkaa, sulla ei oo aikaa plärää printtejä ja läpysköitä vaan sä pökit suoraan datasuojaan!

    -screenin teksti muistaakseni

    Että kyllä se suomi käännös vaan rokkaa
  • Tää nyt ei ole oikeestaan mikään peli-uutinen, mut en viittiny alottaa uutta topikkia:
    [url]http://fantasiapelit.com/index.php?main=news⊂=arkisto&l=1&newsid=253&back=news[/url]
  • Exalted 2ed taitaa olla tekeillä.
  • Muutkin kadonneet pelit harmittavat aika tavalla. Tosin osasta tiedän hankkiutuneeni oma-aloitteisesti eroon, tyhmä kun olen (olin). Underground ja 2300AD kismittävät erityisesti. Jos lautapelit lasketaan, niin Space Hulkin menetys veettää oikein todella edelleen.[/quote]

    Mulla olis hyllyssä jotain undergroundia, täysin tarpeettomana en tiedä auttaako ne mutta jos ole kiinnostunut niin ainakin seuraavat kirjat löytys:

    Ways and Means: Democrasy city, sourcebook
    Companion: So lifelike, you'll swear it's real

    Jotain muutakin piti olla mutta en löydä tähän hätään niitä, kattelen kun ehin.
  • Löyty vielä tollanen laatikko:

    Steerts tell Stories: L.A. Campaign Sourcebook


  • Steerts tell Stories: L.A. Campaign Sourcebook

    Damn, toi hieman himottaa kyllä. Ways and Means mulla on, Companionia ei. Erityisesti peruskirjan puute surettaa, mutta melkeinpä voisin noi pari takaisin hyllyyn hankkia "tässä joskus".
  • White Wolffilta tulossa uusi peli, Promothean: The Created, a storytelling game of stolen lives.

    Pelaajat on jotain hirviöitä jotka haluais olla ihmisiä?

    http://www.white-wolf.com/promethean/index.php
  • Oho, uusi Runequest tuli. On hämmentävän old school: Chaosium Basic Roleplaying muka siistittynä. En ole vielä päättänyt, onko tämä hyvä juttu vai ei.
  • Mites tällä saralla taas, mitään uutta?


  • White Wolffilta tulossa uusi peli, Promothean: The Created, a storytelling game of stolen lives.

    Tuoreesta Roolipelaajasta löytyy mun arvostelu tosta. Lyhyesti sanottuna hämmentävän iso huti ollakseen White Wolfilta. Pitää silti pelata kerran, luulen: perusajatus on aika vetävä, mutta kertäkäyttöinen. Mikä vähän oudoksuttaa, kun ne kuitenkin meinaavat tosta ihan lisäosilla laajennettua kokonaisuutta.
  • Ai se oli sun? En huomannut, kattelin vaan että ei ollu saanu kunnioitusta osakseen. Pitänee vilasta uudemman kerran.
  • Mites toi uus Rune?


  • Mites toi uus Rune?

    Eiköhän se ime hanuria.
  • Onks faktaa ja kokemusta vai perustatko veikkauksen vanhoihin runeihin tai ehkä ankkamiehiin?


  • Onks faktaa ja kokemusta vai perustatko veikkauksen vanhoihin runeihin tai ehkä ankkamiehiin?

    Perustelen Laakson edellisessä Roolipelaajassa olleeseen arvosteluun sekä suureen inhoon Runea kohtaan. Peli missä seikkailee Aku ja Iines Ankka saisi palaa helvetin tulessa.
  • Uusi Warhammer pelitti ihan hyvin, vaikka taistelusysteemi vaati hivenen tweakkausta lähinnä initiativen osalta (säännöt sanovat että initiative checkin voittaja tekee KAIKEN ensin ja sitten seuraava. Noh, 2 tai enemmän attackeja ei sitten tee muuta kuin odottelee ja sitten räpsäyttää kaksi hyökkäystä? Tämä siis kun mun kirjuri vs. kääpiötappelija ottivat erää :)

    Ja jestas että tohon Warhammeriin on puskenut lisäosia! Jatkakoot vain samalla tahdilla, ihan laadukkaita ovat lisukkeet olleet (vaikka soraääniäkin on kuulunut mm. ase/varustekirjojen kuvituksen uupumisesta jne.). Hintaa tietty on, GM:llä meni 120 enskaa kampanjakirjoihin :)
  • Me muokattiin kanssa tota initiative systeemiä jonkin verran ja otettiin käyttöön optional säännöt varustekirjasta (joka on hyvä), mutta nekin vaati pikkasen muokkausta.

    Yllättävän vähällä päässyt.
  • 2007 pitäs Gen Conissa tulla Monte Cookin tekemä WoD peli...


    http://en.wikipedia.org/wiki/Monte_Cook
  • Hmm, mielenkiintoista. Siis oletettavasti mr. Cook saa tähän "viimeiseen ropekirjaansa" oikeuden remixata maailmaa aika lailla, vois olla tsiigaamisen arvoinen.
  • Ilmeisesti tammikuussa pitäs ilmestyä Mongoose Publishingin Battlefield Evolutions, miniatyyripeli modernista sodankäynnistä (tai near future se taitaa virallisesti olla).

    Armeijoina näin ilmestyessä tarkotus olla:

    Chinese People's Liberation Army
    European Federation Task Force
    Middle Eastern Alliance
    United States Marine Corps

    Tulossa pitäisi myös olla afrikkalaisia sotaherroja, venäjää, us armyä, muukalaislegioonaa, huhuttu israelia ja ties mitä... Ja tietenkin täydennyksiä noihin alotus tiimeihin.
    Kaikki kamat on valmiiksi maalattuja, eivätkä näytä ollenkaan niin huonoilta kun mitä noi valmiiks maalatut on ainakin joskus ollu. Ilmeisesti tollakin saralla tekniikat kehittyy, hieno homma. Hyvä juttu laiskoille maalareille, kamat paketista ja pelaamaan.
    Ne jotka on testailleet ovat kovasti kehuneet noita sääntöjä jotka on kohtuu yksinkertaset, ainakin se parin sivun läpyskä minkä saa netistä. Sääntökirjahan ilmestyy vissiin vasta pari kuukautta ekojen figujen jälkeen?

    http://www.mongoosepublishing.com/home/series.php?qsSeries=47
  • USMC on kyllä vaikea mallintaa peleissä kun niillä on vaan niin paskat kamat (edelleen...). Siis niin käsittämätöntä kuraa että ei ihme että maihinnousuissa ilmoitetaan että 80-90% tappiot ovat ihan odotettavissa (ainakin parissa elämänkerroissa selitettiin myös Panaman ja Granadan tehtävissä samaa... tietty kaikki katsoivat vierellään olijoita ja ajattelivat säälien heidän perheitä).

    Tai ehkä heillä on mentaliteetti edelleen kuten Churchill totesi ekassa maailmansodassa että isot taistelut ovat nuorison rintakehän ja konekiväärin välisiä.
  • USMC on (kuulemma) paskin joukko mitä tossa alussa ilmestyy... Jotain ghetto kakaroita jotka vaan paukataan paikalle mahollisimman nopeesti ilman kunnon koulutusta ja kamaa. Sillen, oh man! Nyt Tarvitaan miehiä kentälle! Marinet sinne ja sitten saadaankin vähän aikaa pelattua että saadaan US Army liikkeelle...
  • "For the past day, Wizards of the Coast has had a countdown to "4dventure" on their web site. The countdown ran out at 6:30 eastern time today (and the web site promptly crashed), but stories are already appearing on the rest of the web. Wizards also has had their 4th edition forums up for a couple of days."


  • Ilmeisesti tammikuussa pitäs ilmestyä Mongoose Publishingin Battlefield Evolutions, miniatyyripeli modernista sodankäynnistä (tai near future se taitaa virallisesti olla).

    Armeijoina näin ilmestyessä tarkotus olla:

    Chinese People's Liberation Army
    European Federation Task Force
    Middle Eastern Alliance
    United States Marine Corps

    Tulossa pitäisi myös olla afrikkalaisia sotaherroja, venäjää, us armyä, muukalaislegioonaa, huhuttu israelia ja ties mitä... Ja tietenkin täydennyksiä noihin alotus tiimeihin.
    Kaikki kamat on valmiiksi maalattuja, eivätkä näytä ollenkaan niin huonoilta kun mitä noi valmiiks maalatut on ainakin joskus ollu. Ilmeisesti tollakin saralla tekniikat kehittyy, hieno homma. Hyvä juttu laiskoille maalareille, kamat paketista ja pelaamaan.
    Ne jotka on testailleet ovat kovasti kehuneet noita sääntöjä jotka on kohtuu yksinkertaset, ainakin se parin sivun läpyskä minkä saa netistä. Sääntökirjahan ilmestyy vissiin vasta pari kuukautta ekojen figujen jälkeen?

    http://www.mongoosepublishing.com/home/series.php?qsSeries=47

    Ensin kuulosti hyvältä, sitten huonolta. Valmiiksi maalatut figut wtf? Olin jo vähän innoissani että voisi alkaa taas maalailla jotakin enkä oikein jaksa mitään fantasia/scifi-ukkoja enää maalailla. Hyvälaatuiset WW1/WW2/nykyaikafigut olisivat kivoja, mutta ei niitä rumia muoviukkoja oikein jaksa.


  • Hyvälaatuiset WW1/WW2/nykyaikafigut olisivat kivoja, mutta ei niitä rumia muoviukkoja oikein jaksa.

    Ei kun jotain Tamiyan tai Dragonin 1:35 ukkoja hommaamaan, niillä on meinaan tätä nykyä ihan päätä pyörryttävät valikoimat vaikka mitä joukkoja WWII teemalla. Ja kyl tosta pikku-ukkoskaalastakin löytyy esim. Revelliltä ihan asiaukkoa.

    drg6216image.jpg
  • Ja nyt rumpujen pärinää....

    D&D 4 on ilmoitettu maan kansoille nyt tulevan.

    http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/welcome
    http://d20.jonnydigital.com/

    Leveleitäkin tullut lisää ja kaikkee mitä kunnon roolipelaajat
    ovat toivoneet.
  • Ei sitä muuten olisi tiennytkään mihin laittaa 1000 euroa "välttämättömiin" kirjoihin.
  • Tämä kiinnostanee joitain.

    http://www.mikugames.com

    Tekevät hienon näköistä strategiapeliä Suomen sodista. Tulee olemaan trilogia jossa Vol.1 Winter War, Vol.2 Continuation War ja Vol.3 Lapland War. Pelimerkeissä Nato symboleja ja muutenkin melko aikuisen olonen. Lähdemateriaali on aika hc, taitaa olla kunnon sotanörttejä.
  • V:TES "laajennus" Blood Shadowed Court tuo huhtikuussa kympin hintaan pelipöydille 100 kpl Camarilla-edition aikaista vampyyriä.

    Lisätietoja
  • Tekisivätpä vielä saman Sabbatille..


  • Uusi Warhammer 40 000 RPG Dark Heresy on melko pitkälti parhautta. Jos kiinnostaa, hanki heti, GW lopetti taas roolipelien julkaisemisen ja painos näyttää myyvän loppuun alta aikayksikön. Fantsut oli kai saamassa vielä yhden satsin. (Itse sain Boostepistä, mutta sekin kuulemma loppui jo.)

    ...mikä Guest, mä en ole kirjoittanut niin pitkään aikaan että oli selain päässyt unohtamaan kirjautumisen. Krhm.


  • Uusi Warhammer 40 000 RPG Dark Heresy on melko pitkälti parhautta. Jos kiinnostaa, hanki heti, GW lopetti taas roolipelien julkaisemisen ja painos näyttää myyvän loppuun alta aikayksikön.

    No kyllähän tuota saa pdf:nä, ettei sinänsä hätä. Vaikutti kyllä todella hyvältä peliltä mitä nyt Roolipelaajan arvostelua luki. Tulepa Laakso leirille pelailemaan.
  • Okei kerettiläiset kertokaas mistä tuon uuden nelkyttonnisen saa hommattua, vaikka pdf:nä?

    Oon meinaan lukenut nyt kolme kirjaa putkeen 40k-tarinoita (neljäs menossa) ja näistä eka psykerin metsästys oli vähän tylsä, mutta toinen Space wolf -seikkailu jo vallan hyvä ja kolmas aivan helevetin mainio ihmiset vs tyranidit -sotakuvaus, jossa homma oli nousussa feenix-linnun tavoin kotikatsomon heilatessa käsi kipeänä. Kyl maar, ja muutenkin 40k:n sikamaisen synkkä ja uskonnollisfasistinen maailma on kyllä minun mieleeni. HAIL TO THE GOD EMPEROR!
  • 28/January/2008 - Black Industries Announcement
    Black Industries regret to announce that Dark Heresy: Disciples of the Dark Gods out in September will be the final product to be released from Black Industries.

    Kevin Rountree General Manager of BL Publishing said ‘As a result of the continued and impressive success of our core novels business, which we have built around 40K and Warhammer, we have decided to focus all of our efforts on growing this part of our business. Black Industries has seen fantastic success, most recently with Talisman and Dark Heresy. This change does not take away from that achievement rather it allows BL Publishing to focus on producing the best novels we can. This is a purely commercial decision and will enable us to carry on the huge growth that we have recently been experiencing with our novels’

    For the time being Black Industries will continue to post articles in support of the products on their official website, which is a fantastic resource for scenarios and gaming tools for GM’s and players alike.
  • Eli näin kävi taas... Roolipelit jyrättiin.
    Ei tule pelisarjasta valmista, eka osa ja pari lähdekirjaa tulee, siihen tyssää.

    Fantsusta loppu, kun soitin ja kysyin. Viime la meni vika. Jotain varauksia mitä ei ole vielä noudettu ja ehkä saattaa joskus tulla mahollisesti lisää... Mutta edelläolevat uutiset huomioon ottaen, en hirveesti toivois. Eiköhän kaikki hae omansa pois ja lisää ei ilmeisesti paineta.

    Ite laitoin tilauksen play.comiin, tosin vähän epäselvä mesta, saas nähä menikö läpi. Jos meni niin hinta 40 egee (vs fantsun 60) ja ilmanen toimitus.
  • Sain sähköpostin että tilaukseni on postitettu ja tulee 3-5 päivässä... Vaikuttaa helvetin hyvältä! Jos tosissaan menee noin hienosti niin ei tartte ostaa pelejä mistään muualta!
  • Jos on kuitattu lähetetyksi niin kyllähän se sieltä tulee, no worries.


  • Sain sähköpostin että tilaukseni on postitettu ja tulee 3-5 päivässä... Vaikuttaa helvetin hyvältä! Jos tosissaan menee noin hienosti niin ei tartte ostaa pelejä mistään muualta!

    Olen itsekin tilannut ko. puljusta ja hyvin on mennyt, MUTTA roolipelivalikoima on play.comissa suoraan sanottuna surkea. Olisin esim. tilannut uusimman edikan Stawasta, mutta eipä sitä sieltä löytynyt, joten jouduin ostamaan kalliilla Fantsuista. Tuollaiset brittien suosiossa olevat Warhammerit löytyy, mutta eipä hirveästi muuta.
  • Tänään tuli paketti, eli nopeeta toimintaa.
  • Oishän tää pitäny nähä jo kaukaa:

    22/February/2008 - Fantasy Flight Games Announcement
    Fantasy Flight Games to Exclusively Publish Board Games, Card Games, and Roleplaying Games based on Games Workshop properties.

    Roseville, Minnesota (February 22, 2008) – Fantasy Flight Games (“FFG”) and Games Workshop (“GW”) jointly announced today that they have reached an agreement for Fantasy Flight Games to become the exclusive publisher of board games, card games (including collectible card games), and roleplaying games based on Games Workshop’s family of renowned intellectual properties including Warhammer Fantasy Battles and Warhammer 40,000. Additionally, the deal will grant FFG the exclusive rights to publish new versions of the classic board and card games titles published by Games Workshop over the last 25 years.

    Additionally, a second agreement between the parties will transfer the publication rights and system of the Universal Fighting System CCG, formerly published by Sabertooth Games, to FFG.

    “We are just so thrilled to partner with Games Workshop in such an encompassing deal,” said Christian T. Petersen, CEO and founder of FFG. “Not only will we be able to continue the publication of some phenomenal roleplaying, card, and board games currently on the market, but we look forward to creating new games for the popular GW universes!”

    "In Fantasy Flight Games, we’ve found a partner who shares our passion for gaming and our dedication to producing the highest quality products,” said Andy Jones, Head of Legal and Licensing for Games Workshop. “e legacy of our board, card, and roleplaying games is in the best possible hands with them, and we are extremely excited about the prospects of seeing some fabulous new games set in our universes as well. ”
  • Mitäs tää käytännössä tarkoittaa? Jotain oop kamaa reissuena tms.?
  • Ehkä jatkavat 40,000 RPG:tä?
  • Dark Heresy saa joo mitä ilmeisimmin lisäpainoksen ja jatkoa, ditto WFRP. Lisäksi suunnittelevat mitä ilmeisimmin lautapelejä ja mahd korttejakin.
  • Ihan jees uutisia Warhammer-faneille. Itse en ole koskaan oikein tykästynyt ko. multiversumiin, mutta laadukkaita ovat tuotteet (ja Wizardsiakin pahempia rahastajia, grrr). Ainoa oikea Warhammer on 70 tonnia painava WHM-6R Warhammer jossa on kaksi PPC:tä, yksi SRM-6, kaksi medium laseria, kaksi pientä laseria ja kaksi konekivääriä sekä konarin ammukset keskitorsossa ja vain 18 heat sinkkiä niin että taatusti kosla keittää kun pistää täyslaidallisen!


  • Ihan jees uutisia Warhammer-faneille. Itse en ole koskaan oikein tykästynyt ko. multiversumiin, mutta laadukkaita ovat tuotteet (ja Wizardsiakin pahempia rahastajia, grrr). Ainoa oikea Warhammer on 70 tonnia painava WHM-6R Warhammer jossa on kaksi PPC:tä, yksi SRM-6, kaksi medium laseria, kaksi pientä laseria ja kaksi konekivääriä sekä konarin ammukset keskitorsossa ja vain 18 heat sinkkiä niin että taatusti kosla keittää kun pistää täyslaidallisen!

    warhammer
  • Ei tämä mikään uutinen ole, mutta hauska kuva kuitenkin:

    http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-28120
  • Guest: Rami_L


  • White Wolf vs. Wizards of the Coast

    "We are offering 2500 gamers an opportunity to graduate from their formulaic dungeon raids to a dynamic world where heroes can wield earth-shattering magic and command unstoppable armies right from character creation. Each graduate will receive a free copy of the award-winning Exalted Second Edition core book, and in return we ask they send us their old copy of the Dungeons & Dragons Revised Third Edition (3.5) Players Guide."

    "Why wait until August to play a new fantasy game when you could be exploring epic fantasy re-imagined all summer long?"

    "We’re confident that once you step up and experience Exalted’s world of legends and larger-than-life heroes, you won’t ever want to search another 10 x 10 room again."


    "Graduate your Game 2008"-ilmoitus kokonaisuudessaan:
    http://www.white-wolf.com/exalted/index.php?line=news&articleid=901

    Ihan hauska juttu, mut täl hetkellä ehkä mieluummin ettisin 10 x 10 huoneesta aarteita, ansoja ja salaovia kuin komentaisin valtavia armeijoita ja hallitsisin järisyttävää magiaa jo hahmonluonnista alkaen.


  • Guest: Rami_L

  • Näin on! Kuka kavalan koboldin kalttaa??
  • Ostin ihkauuden Cthulhu-ropen Lontoosta. En edes tiennyt mokomasta, sattui vaan yllättäen silmään kun olin Forbidden Planetissa sarjiksia shoppaamassa.

    http://www.dyingearth.com/gumshoe/trail.html

    En ole vielä kunnolla lukenut, mutta vaikuttaa melkolailla truemmalta kuin jo melkoiseksi monster of the weekiksi mennyt BRP-Cthulhu. Systeemi on rakennettu tutkimuspelaamisen ympärille - ei se mitään kovin ihmeellistä tee, mutta luettuna on paljon parempi match cthulhuilulle kuin iänikuinen BRP, D20:stä nyt puhumattakaan.


  • Ostin ihkauuden Cthulhu-ropen Lontoosta.

    Vaikuttaa hyvältä. Tule seuraavalle leirille johtamaan sitä.
  • Harkitaan.
    On harkinnassa muutenkin, kun on jäänyt pelit niin perhanan vähälle taas.
  • Pitää tänään mennä taas Fantasiapelien alelooraan kun siellä näytti olevan kauraa josta saa ainakin karttoja.
  • Juteltiin Ramin kanssa 4 edikan D&D:stä leirillä ja aika kauheita huhuja kuului siitä. Noh, ainakin tämän sivuston mukaan spellit, hiparit sun muut eivät refreshaa aina matsin jälkeen. En ainakaan löytänyt kohtaa jossa näin olisi mainittu. Muutenkin ko. sivusto aika kattava mitä nyt huhuihin tulee.

    http://dnd4.com/
  • Stalker on ilmestynyt... onko ketään kerinnyt vilkaisemaan? (ostan kuitenkin mutta ihan mielenkiinnosta...)


  • Stalker on ilmestynyt... onko ketään kerinnyt vilkaisemaan? (ostan kuitenkin mutta ihan mielenkiinnosta...)

    Tulee painosta ens keskiviikkona. On vähän siinä ja siinä ehdinkö arvostelemaan. Jos ehdin, voin kertoa miltä näyttää heti kun kirjan saa käteen.


  • Juteltiin Ramin kanssa 4 edikan D&D:stä leirillä ja aika kauheita huhuja kuului siitä. Noh, ainakin tämän sivuston mukaan spellit, hiparit sun muut eivät refreshaa aina matsin jälkeen. En ainakaan löytänyt kohtaa jossa näin olisi mainittu. Muutenkin ko. sivusto aika kattava mitä nyt huhuihin tulee.

    http://dnd4.com/

    Mulla ei ole mitään DD kamaa, niin pitää varmaan hankkia toi 4 edikka, ihan vaan sen takia että kyllä jokaisella roolipelaajalla kuuluu olla DD.
  • Nih, mulla on jo koko sarja edellisiä... 1st, 2nd, 3rd ja 3.5 vähän. Kauheaa paskaa kyllä tuntuu olevan.
  • Mulla on punainen boksi.
  • Jos Deddun neloslaitos kiinnostaa, Boostepistä ennakkotilaamalla (julkaisu kai kesäkuussa) säästää 30%. Perussetti slipcasessa jotain 73 euroo, ei paha.

    http://www.boostep.fi/index.php?cPath=2 ... dium=email

    Säästö on sikäli tuntuva et tekee hieman mieli, mut enhän mä olen herran jestas edellistäkään laitosta pelannut, vaikka kolmonen hyllyssä makaakin. Et jos ei kuitenkaan.
  • Sweet!
  • Tosin tää oli kyllä jo aika arvattavissa, mut hyvä juttu.
  • Tjahans, tiedämpä minne menee 55 taalaa ens perjantaina.


  • Tjahans, tiedämpä minne menee 55 taalaa ens perjantaina.

    Tilataanko samaan nippuun? säästetään postikuluissa....
  • Ei paha.
  • Pöydällä komeilee uusi Arkham Horrorin lisäosa The Black Goat Of The Woods, ja hyvältä vaikuttaa!

    Pikku expansio, eli ei uutta lautaa, mutta uusia kortteja ja uusia sääntöjä.
    Tuskin helpottaa peli kovinkaan paljoa, pirusti lisää gate bursteja, korruptio kortteja, kultti jäsenyyksiä, hirviöitä jotka liikuttaa muita hirviöitä, uusi heraldi, pari uutta rumouria... En ole katsonut vielä mitä ne uudet kortit tekee, koska haluan päästä nauttimaan niistä pelissä.

    Lisäksi tulee tietenkin ihan vaan "Difficultu Level Variant" kortit, millä saa peliä helpommaksi tai vaikeammaksi.
    Discomforting: score -4 ja kivoja efektejä
    Nauseating: -2 ja efektejä
    Mind-damaging: normaali
    Ye Liveliest Awfulness: +2 ja ilkeitä efektejä
    Ultimate Cosmic Evil: +6, terror on pelin alussa 5 ja mythos kortteja tulee tuplavauhtia.
  • Paketista tulee myös erittäin hyvälle mielelle koska sielä on tavaraa niin paljon sisällä että se ei mahdu kunnolla kiinni. Vähän niinkuin ois joulu.
  • Itse asiassa ei ollenkaan niinkuin Vapahtajan syntymäjuhla.
  • Iä iä!
  • Mut mullahan on jo Rogue Trader!
  • Toukokuussa pitäisi tulla Arkham Horrorin uusin expansio, Innsmouth Horror.
  • Löytyykö sulta J jo kaikki Arkhamin lisäosat?
  • On. Tänään pelattiin liiga säännöillä pari peliä. Tuli taas kivasti vaihtelua.


  • Ennakkotietoa elokuussa 2009 julkaistavasta Rogue Traderista:

    Onko tämä siis lisäosa vai erillinen peli 40k maailmaan?




  • Ennakkotietoa elokuussa 2009 julkaistavasta Rogue Traderista:

    Onko tämä siis lisäosa vai erillinen peli 40k maailmaan?

    Rogue Trader on täysin itsenäinen peliasetelma kolmisarjaisesta WH40K RPG -kokonaisuudesta. Ennakkotietojen mukaan mukaan voi liittää myös ensimmäisen pelin hahmoja (Invisiittoreiden alamaisia).

    Sarjan kolmas osa kulkee työnimellä Deathwatch ja sen puitteissa pelaajat ovat osa galaksissa vaeltavaa Space Marine-joukkiota.
  • "[White Wolf] is offering a free download of the Exalted Second Edition rulebook as well as a one-time 10% discount on the purchase of any White Wolf PDF titles through DriveThruRPG.com and RPGNow.com from 1 Am Tuesday night/Wednesday morning. Simply enter the coupon code “wwlovesyou” to receive the discount. Both offers expire by midnight (EST) on Sunday, April 12th."

    Koko artikkeli:
    http://www.white-wolf.com/index.php?line=news&articleid=1085


  • "[White Wolf] is offering a free download of the Exalted Second Edition rulebook as well as a one-time 10% discount on the purchase of any White Wolf PDF titles through DriveThruRPG.com and RPGNow.com from 1 Am Tuesday night/Wednesday morning. Simply enter the coupon code “wwlovesyou” to receive the discount. Both offers expire by midnight (EST) on Sunday, April 12th."

    Koko artikkeli:
    http://www.white-wolf.com/index.php?line=news&articleid=1085

    Tuli tartuttua täkyyn. Ei mitään onkin suurin hinta mitä tuosta pelistä viitsii maksaa, on nimittäin sen verran heikko...


  • Mut mullahan on jo Rogue Trader!

    Siis, ensin saapuu Rogue Trader korvaamaan Rogue Trader.

    Seuraavaksi julkaistaan Warhammer Fantasy Roleplay korvaamaan Warhammer Fantasy Roleplay.
Sign In or Register to comment.