Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

40k [Warhammer 40k]

1235»

Comments

  • Verienkeleille pukkaa uutta koodeksia.

  • on 1417840931:


    Verienkeleille pukkaa uutta koodeksia.


    8)

    Tai no, saas ny sit nähdä mitä tulee.
  • GW selvästi haluaa juuri minun rahani, kun ensin puski Faban puolella ulos uutta nurglea, ja nyt 40k:n puolella BA:ta.  :D
  • Ainakin sellainen tulee, että uudet Verienkeli-nappulat (uusi Tactical Squad paketti ja uudelleen pakattu Death Company ainakin) käyttää vanhan 25mm basen sijasta uutta 32mm basea. Ilmeisesti siis tulevaisuudessa Marsut tulee olemaan virallisesti isompia kuin muut perus-infantryt, siis myös basen osalta...
  • ^ no voinny vittu jos kaikki vanhat nappulat tartteen uudelleen beissata.  >:(

  • on 1417864273:


    ^ no voinny vittu jos kaikki vanhat nappulat tartteen uudelleen beissata.  >:(


    Jos sellainen tarve tulee, niin mun marsut rupee harrastaa hulavanteita:

    http://frontierwargaming.com/?product=25mm-to-32mm-base-adapters

  • on 1417864273:


    ^ no voinny vittu jos kaikki vanhat nappulat tartteen uudelleen beissata.  >:(


    GW:n kommentti:


    The new 32mm bases were a design choice made by the sculptors, to make the Death Company look more imposing. There is no specific base that you have to use for the Death Company, so should you wish to mount them on the smaller 20mm bases this is fine, but if you would rather have the slightly larger 32mm base, this is also fine.

  • ^ noi tulee siis kaikki tulevat Space Marine setit noilla 32mm baseilla, eli saas ny nähdä mikä tulee olemaan jatkossa virallinen linja.
  • Vähän harmittaa, että kerkesin samantien tilaamaan Waylandilta tuon uuden Codexin, ja vasta sen jälkeen hiffasin, että se BA Tactical Squad on tosissaan ihan oikeasti kokonaan uusia figuja eikä mikään vanhan uudelleenpaketointi. Olis meinaan tullut samoilla ilmaisilla postimaksuilla (yli 40 punnan tilaus) kun taas yksittäisen figuboxin tilaaminen tulee vähän turhan kalliiksi.
  • Kun Stelek on ilmeisesti lopullisesti polttanut siltansa 40k yhteisöön ja Yes The Truth Hurts pyörii ihan muiden asioiden ympärillä, niin tiedättekö mitään muita hyviä 40k foorumeita tai blogeja? Hyvällä tarkoitan jotain muuta kuin BOLS:ia tai Warseeriä. Kirbyn 3++ hommia olen välillä yrittänyt seurailla, mutta jotenkin ei ihan täysillä sekään lähde, mutta paras näistä nyt mainituista.
  • Librarium Online on edelleen elossa. Etusivun päivittämättömyttä ei kannata pelästyä, foorumeilla on kävijöitä.

  • on 1417244446:


    40K:n säännöt paperiversiona saa myös uudesta Blood Angel & Tyranid boksista:

    http://www.games-workshop.com/en-FI/Shield-of-Baal-Deathstorm-English


    Tänään tuli postissa. Aivan uskomaton diili, tilasin GW:ltä ja maksoi 100e kotiin kannettuna. Laskin just, että tossa on GW:n hinnoilla 223 euron edestä figuja + vielä uniikki BA terminator captain, jota ei saa kuin tämän boksin mukana, ja lisäksi nämä eivät ole sellaisia simppelimpiä parin osan massatuotantofiguja niinkuin näissä bokseissa yleensä, vaan ihan samoja mitä myydään erillisinä setteinä, lisäksi mukana tulee siis pehmeäkantinen minisääntökirja (jollaista ei irrallisena myydä, mutta vastaava kovakantinen on 46 euroa) plus sitten vielä tietenkin tuo Shield of Baal -skenuvihko (joka tosin on melko yhdentekevä).

    Ainoa vika tässä on se, ettei minulla ole oikein mitään käyttöä noille tyrskyfiguille, vaikka hienoja ovatkin (ellen sitten kaiva Advanced Space Crusadea naftaliinista, kun on tainnut jokunen tyranid warrior siitä boksista kadota), ja saa nyt nähdä kun BA Codex kotiin asti kerkeää, että onko noille boksin mukana tuleville BA/SM figuillekaan nyt niin paljon käyttöä (ilmeisesti ainakin Death Company on huhujen mukaan uudessa kirjassa ihan jees), kun ei tuossa varsinaisesti ollut mitään jota en jo ennestään omistaisi.

    Tässä vielä setin figut:

    BA:

    Blood Angels Terminator Captain (uniikkifigu)
    Furioso Dreadnought
    Terminator Squad
    Death Company


    Tyrskyt:

    Broodlord (taitaa olla tämäkin tuon BA terminator captainin tapaan uniikki figu, eli ei sama kuin GW:n perus Broodlord)
    Carnifex
    Tyranid Warriors
    Genestealer brood

  • on 1418681017:

    sitten vielä tietenkin tuo Shield of Baal -skenuvihko (joka tosin on melko yhdentekevä).


    Otanpa nyt vähän sanojani takaisin. Vihkon tehtäväthän ovat pikemminkin kuin Space Hulkkia 40k:n säännöillä (tosin tässä ei seikkailla space hulkissa). Vaikuttavat itseasiassa ensilukemisen jälkeen ihan kiinnostavilta nämä tehtävät, mutta siis hyvin erilaista ja paljon pienempimuotoista kuin perus 40k missiot.

  • on 1418684273:


    [ Vaikuttavat itseasiassa ensilukemisen jälkeen ihan kiinnostavilta nämä tehtävät, mutta siis hyvin erilaista ja paljon pienempimuotoista kuin perus 40k missiot.


    Löytyyks sulta tarpeeksi Nidejä noihin skenuhin? Voisin nimittäin tulla joskus testaan, pienimuotoinen 40tonninnen nimittäin hyvinkin kiinnostais, että pääsis vähän sisään nykyiseen peliin.
  • Tossa laatikossa on mukana kaikki skenuihin tarvittavat figut. Tosin ne pitää tietty kasata ensin, mutta laitan vakavaan harkintaan etten myykkään tyrskyjä samantien pois vaan voitas tosiaan hinkata noi vihkon kolme skenua läpi.
  • Tietääkö kukaan joka palkkamaalaisi figuja? Tekisi mieli pelata Space Hulkia maalatuilla figuilla, mutta itsellä ei ole taitoja eikä kiinnostusta maalata edes talon seinää.

  • on 1419201929:


    Tietääkö kukaan joka palkkamaalaisi figuja? Tekisi mieli pelata Space Hulkia maalatuilla figuilla, mutta itsellä ei ole taitoja eikä kiinnostusta maalata edes talon seinää.


    Internetsistä löytyy, mutta lienee syytä huomata, että länsimaissa ihmistyövoima on kallista. Space Hulkin kokoinen projekti maksaa helposti ihan perus yksinkertaisella maalauksellakin 200+ EUR.
  • BA Codex saapui. Eipä tuosta ekalla vilkaisulla osaa paljoa sanoa, lähinnä vaikutti, että aika hevisti vedetty perus SM Codexin suuntaan. Niin ja Mephistion on nykyään sitten ihan tavan kuolevainen (kova sellainen, muttei enää mikään demoniprinssi).

  • on 1419689810:


    Niin ja Mephistion on nykyään sitten ihan tavan kuolevainen (kova sellainen, muttei enää mikään demoniprinssi).


    Nyt olen kovasti paljon pettynyt. Kylhän nyt BA:lla pitäisi yksi arkkivamppyyri olla...
  • Rupesin nyt viimein lukemaan kunnolla 7. edikan sääntöjä läpi.

    En tiedä onko aina ollut näin ja olen itse pelannut väärin, vai onko tässä tullut nyt muutos edelliseen edikkaan, mutta silmiin pisti s. 12 blast marker & template säännöt.

    Olen aiemmin pelattu niin, että jos modelin base on osittain templaten alla, niin tulee hittiä ja that's it, mutta 7. edikan säännöissä todetaan: "A unit takes a hit for each model that is fully, or even partially, underneath the template or blast marker. Remember that a model's base is counted as being part of the model itself...". Eli blast markerin tai templaten ei tarvitse olla basen päällä, riittää, että mikä tahansa osa modelista on lätyn alla, niin hittiä tulee.

    Tarkistin vielä mitä myöhemmin sanottiin niistä aseista, bannereista, siivistä, hännistä yms., jotka "eivät ole osa bodyä" mutta nämä maininnat liittyvät vain line of sightiin. Eli tämän perusteella vaikka lätyn alla olisi pelkkä modelin ase, hännänkärki tai vaikkapa lippu, mutta ei basea, tulee silloin lätyistä hittiä.

    Toki en ole vielä kuin vasta sääntöjen lukemisen alussa, eli jos myöhemmin vielä tulee jotain mikä tämän kumoaa, niin vinkatkaa, mutta ainakin tällä hetkellä en näe että tuota sääntöä voisi muulla tavalla tulkita (ja ehkä muut ovat aina pelanneetkin näin).
  • Vilkaisin tänään kaupassa uutta Verienkeli Koodeksia ja hämmästyksekseni huomasin, että nyt ovat Verienkelitkin löytäneet valon ja oppineet arvostamaan Tactical Squadeja.  ;)

  • on 1420215686:


    Vilkaisin tänään kaupassa uutta Verienkeli Koodeksia ja hämmästyksekseni huomasin, että nyt ovat Verienkelitkin löytäneet valon ja oppineet arvostamaan Tactical Squadeja.  ;)


    Juuh, kaukana takana ovat ASM päivät.

    Mites muuten tossa tulevassa Oblatio Ultimassa tulee menemään noi Unbound ja detachment/formation hommat? Nykyäänhän noita virallisia formaatioita julkaistaan jossain White Dwarffeissakin, eli onko kaikenmaailman Deathstorm/WD formaatiot turnauksessa sallittuja (virallisestihan pitäisi olla, mutta toki turnauksessa voi olla just sellaiset säännöt kuin järjestäjä turnaukseen laittaa) ja voiko pelata unbound listoilla?
  • Meinasin lähteä sillä, että rajana on vain pistemäärä ja perussääntökirja. Eli battle-forged army, formationit ja unbound army ovat käytössä.
  • No tuo olisi ainakin selkeä linja. Varsinaisessa turnaustopikissa oli jotain spekulaatioitasi pistemääristä, mutta senkin voisi varmaan kohtapuoliin lyödä lukkoon.

  • on 1419222482:


    on 1419201929:


    Tietääkö kukaan joka palkkamaalaisi figuja? Tekisi mieli pelata Space Hulkia maalatuilla figuilla, mutta itsellä ei ole taitoja eikä kiinnostusta maalata edes talon seinää.


    Internetsistä löytyy, mutta lienee syytä huomata, että länsimaissa ihmistyövoima on kallista. Space Hulkin kokoinen projekti maksaa helposti ihan perus yksinkertaisella maalauksellakin 200+ EUR.


    Laskee vaikka kaavalla figu per tunti (mun maalaustahdilla tosin aika optimistista, jollei nyt ole jotain yksinkertaisia yksivärisiä space marineja joiden pääväri tulee spray-pullosta) ja kympin per tunti (pimeänä työvoimana, jos joku näitä työkseen oikeasti maalaisi niin olisi tietty 20€ per tunti kun kaiken maailman eläketurvamaksut, verot sun muut pitää maksaa) niin kyllähän pienikin maalausprojekti kalliliksi tulee. Tietty joku teini voi maalata taskurahan toivossa halvemmallakin.

    Fiksumpaa ja HUOMATTAVASTI halvempaa olisi tietty ostaa peli/figut käytettynä ja valmiiksi maalattuina eikä tilata erikseen maalausta. En kyllä tiedä kuinka paljon Space Hulkeja liikkuu pelivalmiina.

    Kolmas vaihtoehto on opettaa lapset maalaamaan ja lahjoa ne maalaamaan figut parilla tikkarilla.

    Edit: Ja en siis ole ottamassa tämmöistä projektia vastaan. Maalaustaidot ovat rapistuneet kun en ole yli kymmeneen vuoteen maalannut ja omia figuja on iso kasa tuossa odottamassa maalausta.
  • Sääntökysymys:

    Ostin juuri uusimman Eldar-Codexin, mutta kirjassa ei ole infoa siitä, miten paljon eri joukkotyyppejä saa ottaa. En siis omista vielä uusinta sääntökirjaa, lukeeko asia siellä jossain ja jos lukee, niin voisiko joku referoida kyseiset säännöt minulle?

    Meinaan siis jotain "enintään 25% pisteistä saa käyttää Heavy Supportiin"-tyylistä.
  • Ittelläkin uusimman edikan sääntöjen luku kesken niin voi olla vähän sinnepäin (polaria varmaan osaa antaa täsmällisen vastauksen), mutta periaatteessa nykyään kai niin, että voit tehdä joko unbound armyn, mihin otat mitä vaan mistä vaan, tai sitten tehdä battle forged armyn, jolloin unittien pitää noudattaa erillaisia detachment-rajoituksia, ja jolloin saat bonusta erilaisten special rulejen muodossa (riippuen detachmentista).

    Erilaisia detachmentteja löytyy perussääntökirjasta, lisäosista, White Dwarfeista ja olen hemmetin ihmeissäni jos ei tuosta Codexista löydy jotain eldareden ihan omia detachmentteja, mikäli ko. Codex julkaistiin uuden edikan aikana.

    Anyway, se klassisin detachment, joka perussääntökirjastakin löytyy, on Combined Arms Detachment (CAD), johon on pakko ottaa yksi HQ ja kaksi Troops choisea, ja muita choisesja saa ottaa lisäksi maksimissaan: 1HQ, 4 Troops, 3 Elites, 3 Fast Attack, 3 Heavy Support, 1 Fortification & 1 Lord of War.

  • on 1421662794:




    Erilaisia detachmentteja löytyy perussääntökirjasta, lisäosista, White Dwarfeista ja olen hemmetin ihmeissäni jos ei tuosta Codexista löydy jotain eldareden ihan omia detachmentteja, mikäli ko. Codex julkaistiin uuden edikan aikana.


    Codex vuolta 2012, eli taitanee olla edellisen edikan aikainen. Ilmeisesti ja toivottavasti kuitenkin yhteensopiva uusimman kanssa.



    Anyway, se klassisin detachment, joka perussääntökirjastakin löytyy, on Combined Arms Detachment (CAD), johon on pakko ottaa yksi HQ ja kaksi Troops choisea, ja muita choisesja saa ottaa lisäksi maksimissaan: 1HQ, 4 Troops, 3 Elites, 3 Fast Attack, 3 Heavy Support, 1 Fortification & 1 Lord of War.


    Näyttää mun figut menevän näppärästi tuon CAD:in alle, teen sen mukaan.

  • ^ Tuosta bonuksena mm. se, että saat ko. detachmentille ObSecin (Objective Secured spessusääntö), jolloin Troop choisesi pitävät objectiveja paremmin hallussaan.
  • Sääntökysymys #2:

    Säästääkseni rahaa ja aikaa (+ koska awesome) liimasin yhdelle figuistani kaikki mahdolliset samanaikaisesti saatavat aseet. Ei ole vaan mitään hajua saako se niillä kaikilla edes samanaikaisesti ampua?

    Eli, saako Monstrous Creature ampua kaikilla omistamillaan aseilla saman kierroksen aikana?

    Figu on vasta pohjamaalattu, vielä ehtisin ottaa ylimääräiset aseet pois jos ei saa.

    Nimim: Ostan kyllä sen sääntökirjan ihan näinä päivinä.
  • Monstrous Creature saa perussääntöjen mukaan ampua kahdella (2) aseella kerrallaan. Käsittääkseni kyllä koodekseissa aseiden määrää on rajoitettu poikkeuksetta niin että kaikkia aseita ei vain saa. Tai sitten se maksaa vasemman munuaisen ja puolet keuhkoa pisteissä.
  • Taktisista syistä nimeltä mainitsematon Monstrous Creature saa Codexin mukaan 2 isoa pyssyä. Figussa on nyt kiinni 2 isoa panssarintorjuntaan tarkoitettua ampuma-asetta, 2 shuriken catapulttia hyttyskarkoitukseen plus hemmetin iso miekka! Pisteitä kyllä kuluu, mutta kulukoon.
  • Dr.Lovelle tiedoksi että GW:ltä tulossa uudet Harlequin figut ja samalla uusimmassa White Dwarfissa juttua Harlekiineista.

  • on 1422704984:


    Dr.Lovelle tiedoksi että GW:ltä tulossa uudet Harlequin figut ja samalla uusimmassa White Dwarfissa juttua Harlekiineista.


    Harlequineille on tulossa ilmeisesti oma koodeksi. Uusimmassa WD:ssä on unit statit ja wargear säännöt Solitairelle (Elite) ja Troupelle (Troop). Lisää tulossa seuraavassa WD:ssä... Ainakin Harlequineille on tulossa oma Dedicated Transport, nimeltään Starweaver.

    Hämmästyttävintä on todellakin se, että tämän viikon WD:ssä on pitkästä aikaa oikeasti sisältöä, koska siinä on kahden uuden unitin täydet statit wargeareineen, kaikkineen.
  • Uusi Necroni koodeksi tipahti. Yleisesti ottaen suunta on hyvä sillä muutamien yksiköiden pistehintaa on nostettu niin, että ne ei enää ole ns. "Auto-include" ja kaikkein törkeimpiä temppuja (esim. Lähes voittamattomat Overlordit) on tasoiteltu nerffaamalla. GW:n tapaan tietysti ylilyönneiltäkään ei ole vältytty, esim aikaisemmin pelin parhaita Wargeareja ollut Mindshackle Scarabs on nykyisin niin paska että kymmenen pistettä on ylihinnoittelua. Destroyer Lordista joka oli ennen turnausten kuninkaita on tehty yhdellä sääntömuutoksella lähinnä hyvä vitsi. Uusia nappuloita tai wargearia ei ole, vaan vanhoja on karsittu ja sääntöjä streamlainattu urakalla. Siinä missä ylihyviä yksiköitä on nerffailtu on myös paskempia buffattu.

    Ainoa juttu mitä en tällä hetkellä GW:n sääntölinjassa tajua on se että Psykereistä tehdään koko ajan vaan kovempia (5th edikasta eteenpäin) ja halvempia, mutta saman aikaisesti Necronien vanhat anti-psyker ominaisuudet on askel kerrallaan poistettu kokonaan. Tällä hetkellä tilanne on se että Psychic Phase on Necroneille se kohta missä otetaan turpaan ja rukoillaan, että se loppuisi. Paitsi tietty Necron pelaajan oma Psychic Phase, joka on se kohta jota ei ole.
  • ^ kuulostaa olevan aika samassa linjassa kuin BA Codex (poislukien antipsyker hommat).
  • Onneksi mä nauran psykeröivien demonieni kanssa matkalla pankkiin , edellisessä codexissa mulla ei ollut yhtään psykeriä, ja nyt ei oikein muuta olekaan.
  • Laitetaas tänne (etenkin polarian näkemys kiinnostaa, eli esim. miten tulkitaan Oblation Ultimassa), kysymys liittyy fast vehicleihin ja niiden sellaisiin ordnance weaponeihin, jotka ampuvat templatea (ie. eivät voi ampua snap shotteja).

    "MOVING AND SHOOTING WITH VEHICLES
    [...]
    - A vehicle that moved at Cruising Speed can only fire snap shots, as above.

    VEHICLES AND ORDNANCE WEAPONS

    Unlike other units, vehicles can move and fire with Ordnance weapons. However, a vehicle that fires an Ordnance weapon can only make Snap Shots with its other weapons that turn. A vehicle that moved at Cruising Speed can still Snap Shoot Ordnance, but of course, cannot fire any Ordnance weapon that cannot be fired as Snap Shots."

    (p. 73)

    ja:

    "SHOOTING WITH FAST VEHICLES
    Fast vehicles that moved at Combat Speed in the preceding Movement phase can fire all of their weapons, just like other types of vehicles that have remained Stationary. Fast vehicles that moved at Cruising Speed can fire up to two weapons using their full Ballistic Skill - other weapons can only make Snap Shots."

    (p. 88)

    Yleinen konsensus on, että säännöt overridaavat toisensa seuraavalla tavalla: SHOOTING WITH FAST VEHICLES sääntö mahdollistaa kahdella millä tahansa aseella, myös Ordnance weaponilla, full ballistic skillillä ampumisen myös Cruising Speedissä, mutta VEHICLES AND ORDNANCE WEAPONS säännön seurauksena millä tahansa muulla aseella joutuu ampumaan snap shotteja.

    Kuitenkin jotkut ovat tulkinneet sääntöä niin, että templatea ampuvilla Ordnance Weaponeilla ei voi ampua lainkaan Cruising Speedissä, edes fast vehiclellä.

    Ymmärrän tavallaan tämän näkemyksen, lukeehan säännössä: "A vehicle that moved at Cruising Speed can still Snap Shoot Ordnance, but of course, cannot fire any Ordnance weapon that cannot be fired as Snap Shots.". Mutta. Tuo VEHICLES AND ORDNANCE WEAPONS kohta löytyy MOVING AND SHOOTING WITH VEHICLES sääntöjen viimeisenä lisäyksenä, joka täsmentää yllään olevia perussääntöjä. SHOOTING WITH FAST VEHICLES säännöt taas muuttavat kokonaan nuo perus MOVING AND SHOOTING WITH VEHICLES säännöt fast vehiclejen kohdalla.

    Eli jos vielä tarkemmin halutaan asia purkaa osiin, niin konsensuksen mukaan näissä säännöissä kyse olisi siis siitä, että koska perussääntöjen mukaan vehicle voi ampua normaalisti cruising speedissä vain snap shotteja, niin normaaleita vehicle sääntöjä noudattava vehicle voi ampua cruising speedissä vain sellaista ordnancea, joka ei käytä templateja, mutta koska fast vehiclet voivat normaaleista ampumasäännöistä poiketen ampua cruising speedissä kahdella asella full ballistic skillillä, niin sen ei tarvitse ampua cruising speedissä ordnance weaponillaan snap shotteja, ja voi näinollen ampua normaalisti ordnance weaponillaan, oli se template-tyyppinen tai ei, mutta muilla aseilla sen pitää ampua snap shottia, koska sääntö toteaa, että vehicle joka ampuu ordnance weaponilla voi ampua muilla aseillaan vain snap shotteja.

    Keskustelua (ei tosin kovin hyvää sellaista):

    http://www.bolterandchainsword.com/topic/303019-australian-forum-thinks-fast-vindis-cant-move-12-and-shoot/

    Jonkun tekemä taulukko:

    10982767_10153014624536224_9026449509691401079_o.jpg
  • No niin. Meni hetki kun pääsin ajatuksella tämän ongelman selaamaan...

    Vastaus Oblatio Ultima V:ssä on, että Fast Vehicle saa ampua Ordnance aseen täydellä Ballistic Skillillä liikuttuaan 6 - 12".

    Syy siihen, miksi näin on siinä, että mikään ei kategorisesti kiellä sitä, että Cruise-nopeudella ei voisi koskaan ampua muuten kuin Snap Shotteja (sanamuoto "can still fire" ei tarkoita "can only fire"). Jos kieltäisi, niin Superheavy vehkeetkään ei näin voisi tehdä.
  • Kappas, characterit menettäneet Precision Shots ja Precision Strikes kykynsä seiskaedikassa. Hyvä pitää mielessä.

  • on 1427434597:


    Kappas, characterit menettäneet Precision Shots ja Precision Strikes kykynsä seiskaedikassa. Hyvä pitää mielessä.


    Rehellisesti sanottuna kuutosta pelatessa nuo unohtuikin ainakin multa 90% ajasta.
  • Jassoo, Eldareille TAAS uusi codex, eihän edellisestä olekaan kuin sekunti.

  • on 1429361612:


    Jassoo, Eldareille TAAS uusi codex, eihän edellisestä olekaan kuin sekunti.


    Tahti on kyllä melkoinen.

    Asiasta toiseen 40k:ta liippaavaan: GW:ltä on ilmeisesti tulossa lähiaikoina uusi hiukan Space Hulk -henkinen peli. Kyseessä on max. neljän pelaajan co-op lautapeli, jossa kukin pelaaja pelaa Imperial Assassinia ja vastassa on kaaoksen kultisteja, kaaosmarsuja yms.

    http://imgur.com/a/5npGV
  • ^ Näytti ainakin olevan ihan 40k statit? Jotain Space Hulkin ja Deathstormin välimaastosta (Deathstormhan on ihan 40k säännöillä pelattavat kolme skirmish-skenua, jossa jokaista ukkoa liikutellaan omana unittinaan)?
  • Mä luulen, että ne 40k statsit on White Dwarfissa sitä varten jos joku haluaa käyttää noita assassiini-nappuloita 40k:ssa.
  • Satasen näyttäis olevan GW:llä tuo peli.
  • Ja Imperial Knighteille TAAS uusi Codex. Hurjaa on tahti.
  • "It is the thirty-second millennium and the Imperium is at peace."

    Hetkinen?

    beastarises-kickoff.jpg

    "The Traitor Legions of Chaos are but a distant memory and the many alien races that have long plagued mankind are held in check by the Space Marines."

    Näin alkaa Warhammer 40k (31k) -maailmaan sijoittuvan, vuodenpituisen The Beast Arises -kirjasarjan 1. osan, I Am Slaughterin kuvaus. Mainosten perusteella luvassa on kamppailua jälleenrakennusajan Warhammer-maailmassa, mitä muun muassa viherihoiset valloittajat uhkaavat.

    Lisätietoja:
    Kirjasarja
    http://www.blacklibrary.com/the-beast-arises.html

    I Am Slaughter
    http://www.games-workshop.com/en-WW/The-Beast-Arises-I-Am-Slaughter-UK
  • The user and all related content has been deleted.
  • ^
    |
    |

    Kyllä combi-meltasta tulee aina mukava ja lämmin fiilis ;)

  • "Roboute Guilliman, Primarch of the Ultramarines is reborn! For close to nine millennia, his body was held in stasis, caught in the heartbeat before death. Now, through the artifice of the Martian Tech-priest Belisarius Cawl and the alien sorcery of the Eldar Yvraine, he returns to the Imperium in its darkest hour."

    "Clad in the Armour of Fates and wielding his father’s flaming sword[...]"

    "[...]who must then come to terms with what the Imperium has become in the 9,000 years he’s been in stasis."

    blogger-image--1843382927.jpg

    Lisätiedot:
    http://www.warhammer-community.com/2017/02/03/march-for-macragge

    Sama videolla, missä paluun luvataan tapahtuvan maaliskuussa 017.M3:

    For Macragge | Gathering Storm: Rise of the Primarch
    http://www.youtube.com/watch?v=F5QWb9Bt6zs
  • Ei muuta kuin valmiussuunnitelma Imperium Secundus uudelleen käyntiin...

  • on 1486375490:


    Ei muuta kuin valmiussuunnitelma Imperium Secundus uudelleen käyntiin...


    Todellakin. Ultramarissa on aina tilaa yhdelle Keisarikunnalle, joka tunnustaa Roboutea.

    Vaikka ideologis-hallinnollinen päivitys olisikin suht' kiinnostavaa seurattavaa, tuurilla Korkeimmat Tahot (lue: GW) tuovat muut lojalistiveljet tilannetta tasapainottamaan. Vaihtoehtoisesti Primarkki vie Magnuksen ja Abaddonin mukanaan 1-2 kirjan kattamassa lopputaistelussa, minkä päätteeksi Valtaistuin Himalajalla tyhjennetään - sattumalta juuri ennen kalenterivuosituhannen vaihdosta ja WH40k -sääntöjen päivitystä.
  • Ensimmäisen legioonan primarkki Lion El'Jonson toivottaa pimeyden tarkkailijoidensa kanssa kolmannentoista legioonan primarkin Roboute Guillimanin tervetulleeksi takaisin ihmiskunnan pariin. Koska ennen näitä tapahtumia Lion oli ainoa tiedettävästi elossa oleva (joskin nukkuva) primarkki, luultavasti Tummien Enkelien primarkki herää uuteen kukoistukseen.
Sign In or Register to comment.