Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Tomorrow We Die (MechWarrior/BattleTech)

245

Comments

  • Ja PREACHER liittyy seuraan viimeistelyjen jälkeen
  • Nyt on perusteet tarvittavista hahmoista olemassa, näiden pohjalta viimeistelen artikkelin kapinaliikkeen synnystä ja viime vuosien tapahtumista. 

    Samaan artikkeliin tulee infoa myös hahmojen roolista ja viimeaikaisista käänteistä.


  • edited April 2018
    Hahmojen aiemmista yhteisistä palveluspaikoista voidaan todeta seuraavat pääpiirteet:

    3008-3009 AFD MechWarrior School - Max, Alex

    3013 - 3017 1st BN (8 Protector RGT) - Behrouz pataljoonan komentopeitsessä M8:na, ja Alex komppaniassa peitsen johtajana

    3016 Operation Terracotta - taisteluosastossa Max, Alex ja Behrouz

    3017 - 3018 1st Guards COY (1st Guards RGT) - Behrouz varapäällikkönä ja Ravenna peitsen johtajana

    3019 Operation Solid Response - taisteluosastossa Max ja Ravenna

    3021 Operation Potterware - taisteluosastossa Max, Alex ja Behrouz

    3022 - 3025 Strike Element (3rd Assault Element) - Alex komentopeitsen johtajana ja Max BN M2:na  

    3024 - 3025 Strike Element (3rd Assault Element) - Alex Strike Elementin komentopeitsen johtajana ja Max 1st Strike COY:n päällikkönä.


  • edited April 2018
    Tähän sivuun kerään hieman yleistä tietoa siitä mitä hittoa ollaan tekemässä https://www.kurry.fi/viki/index.php/Task_Force_Celestial_(Tomorrow_We_Die)

    Kyselkääpä täällä jos mieleen juolahtaa jotain yksityiskohtia tai tarkennuksia mitä haluaisitte vielä tietää etukäteen.
  • edited April 2018
    Pohdinnassa Tabletop Simulatorin käyttö kampanjan apuvälineenä

    https://imgur.com/OWsrRI8

    https://imgur.com/AHIVdLu

    https://imgur.com/xyjqUmb
  • Kuten aiemmin on jo "spoilattu", kampanja lähtee käyntiin tilanteesta jossa Operation MORGENSTER on käynnistynyt ja törmännyt läpitunkemattomaan esteeseen...
  • Fiilistelyä varten

  • Tänään lähti minulta yksityispostia kullekin pelaajalle liittyen hahmoni historiaan ja siihen mitä kukin ennakolta tietää julkisten tietojen lisäksi. Kyseessä on kuitenkin pieni kapinallisten piiri jo valmiiksi pienten (ja kuuluisien) mechwarrior -piirien sisällä, joten tieto ja huhut liikkuvat...
  • Tärkein puuttuva tieto on päivitetty AFD:n mechwarrioreille vikiin; eli callsignit!

    https://www.kurry.fi/viki/index.php/3rd_Assault_Element_(Dalcour_Military)#BattleMechs_and_Pilots

    (Lisätty myös Kaartille ja Protectoreille)
  • edited May 2018
    Muutama lisätty ADV/DISADV listalle

    -----

    CITIZENSHIP [ADV]
    Cost: 1 point
    “Your papers seem to be in order. So, how long will you be staying here on Sian, Citizen Pheng?”
    In some Inner Sphere states, individual rights and privileges are more severely restricted
    than they are in most other societies. Citizenship is the term most often used to identify those members of society permitted to own land, vote, gain access to higher education, or even follow certain careers. 

    A character that possesses the Citizenship Trait has won the right to be called a citizen in one of the more restrictive realms. Not all realms require this Trait; those Affliations that have restrictive citizenship requirements are identifed in the character creation.
    Citizenship Traits are identity-based, and so must be assigned to one of the character’s aliases if the character has an alternate ID. A character that has multiple Citizenship Traits must distribute them among all aliases as appropriate, with a maximum of one Citizenship Trait per alias

    DEPENDENTS [DISADV]
    Value: 1-2 point
    “We have to go back! My kids are on that ship!”
    A character with a Dependent Trait has a loved one or family member (usually a spouse or children) who is very important or close to the character—and who cannot defend against
    being taken captive or threatened by potential enemies. The level of this Trait reflects the dependent’s vulnerability; a –1 TP Dependent might be an adult who is mildly disabled or lacks self-defense Skills, while a –2 TP Dependent reflects a juvenile or severely handicapped individual.
    A character whose dependent is threatened (and who knows of the threat) cannot function normally until that dependent is out of harm’s way. To reflect this in game play, treat the effects of a threatened dependent as equivalent to a triggered compulsion. 

    TITLE [ADV]
    Cost: 1-5 points
    “Welcome aboard, your Highness! My crew and I stand ready to assist you, whatever your needs!”
    Most Inner Sphere states acknowledge hereditary peerage that places individuals in the ruling class by accident of birth and breeding rather than merit.These titles form the basis of power and influence that have dominated the Inner Sphere since time immemorial.

    Players whose characters have noble status in the Inner Sphere through a Title Trait may technically hold political power, but for the best role-playing experience, gamemasters should temper this authority with appropriate responsibilities. While titles can be bestowed, many are inherited from generations past, forged in an agreement between the character’s family and their liege lords.

    A character with a Title Trait will likely have a liege lord to answer to, who constantly checks on the titled character’s activities in the name of familial honor and political control. Conversely, as titles may be revoked for particularly bad performance or treasonous
    activities, a character with a title may face challenges from lesser nobility who covet the character’s status.

    Titles do not always confer power in the Inner Sphere; many, in fact, may be honorary, with no land grants attached. However, the Title Trait is used to establish the limit of how much land the character might rule over. In addition, players may choose a slightly cheaper form of a desired title by choosing to be an heir for that Title Trait instead. This places the character in line for the title without providing the authority or the full honors that come with it…yet. 

    TDS — TRANSIT DISORIENTATION SYNDROME
    Value: 1 point
    “Ugh! I think I left my stomach in the last star system…”
    A character with Transit Disorientation Syndrome (TDS) becomes violently ill after experiencing hyperspace jumps — far more than is normal for most space-faring people in the BattleTech universe. In game terms, the character is treated as Stunned for a duration of 30 minutes after the jump (minus the character’s FIT Attribute), and cannot “shake off” these stun effects until that much time has passed. For an additional 1D6 days afterward, the character is nauseated, irritable and disoriented, and suffers a –1 roll modifer to all Action Checks performed in this period.

    If a character with TDS must endure a second hyperspace jump while recovering from the frst, the character is knocked out by the second jump for a period equal to the normal stun duration (30 – FIT minutes), followed by another 2D6 hours of lingering nausea and disorientation that apply a –1 roll modifer to all Action Checks performed by the afflicted character within that period.
  • Hyppysuunnitelma; hieman uhkarohkea veto CAPT Noriegalta, mutta tällä mennään...


  • edited May 2018
    Jos ei haluta viettää merkittävää osaa ensi pelikerralla vaihtelemalla työkoneita ja pilotteja, niin minä voin laatia taistelusta selvinneille 3rd Assault Elementin osille uuden taistelujärjestyksen valmiiksi.
  • Pyrin tämän viikon aikana tuottamaan vikiin henkilöstörosterin, jossa on jokaisen pilotin luokitukset ja osaamistaso. Ko. listaus voi hieman vaikuttaa suunnitteluun.
  • edited May 2018
    taxall said:
    Pyrin tämän viikon aikana tuottamaan vikiin henkilöstörosterin, jossa on jokaisen pilotin luokitukset ja osaamistaso. Ko. listaus voi hieman vaikuttaa suunnitteluun.
    Loistavaa. Tämä olikin se tieto mitä olisin seuraavaksi sinulta kysynyt. Näin ihan nopeasti katsottuna vanhalla kokemuksella minulla oli lähinnä sellainen perusajatus, että lakkautetaan eniten tappioita kärsineet Cloudburst- ja Fireball-peitset ja muodostetaan kaksi kolmen (vajaan) peitsen komppaniaa ja yksi erillinen peitsi. Kunhan on perusteet, niin väännän kyllä helposti sen ihan taistelukoneen ja pilotin tarkkuudellakin.
  • Remonttihommien takia tuo rosterin tuottaminen siirtyi tälle viikolle, jospa nyt kuluvan viikon aikana saisi jotain tehtyä.
  • edited May 2018
    Puhuttiin viimeksi nopeasti mercenary unitin nimestä. Oliko kellään idiksiä?

    Jokin Dalcouriin viittaava sopisi kaanoniin mutta puhuttiin että voisi olla hyvä ettei nimi viittaakaan meihin ja alkuperäämme (ja siksi ei esim. "3rd Assault Element", joka muuten olisi tosi hyvä nimi), että työnantajilla on se "Ai ne oli jotain teidän vihollisia, no tosi sori, en voinu mitenkään tietää" mahdollisuus. Yleisestihän mercenary unitit näyttä olevan formaattia "Somewhere's Somethings" tai "Someone's Somethings" mutta koska jos ei viitata alkuperään planeetan tai edesmenneen kenraalin nimellä, niin sitten se ei ehkä käy. Harmittaa, että Battle Magic on jo varattu. Tykkäisin itse enemmän joko jostain sen tyylisestä, tai sitten sellaisen "boardroom appropriatesta": taisin jo ehdottaa että ollaan "Executive Outcomes", ennemmin kuin "Lords of War" tai jotain. Jos pop-kulttuurista saa lainata niin olisko "V Is For Vengeance"? Onko liian alkuperää paljastavaa jos ollaan "Ridderhof"?

    Solutions for a Galaxy, Magnificient Bastards, Swift Violence... emmä tiä, se 3rd Assault Element kuulostaa koko ajan paremmalta. Tai pelkkä Assault Element.

    Lista tunnetuista porukoista löytyy Sarnasta.

  • Jotain ideoita voi tietenkin hakea 3rd Assault Elementin tunnuksesta


    "The Sunderwolves"

    Tai lempinimestä "the barfing hellhounds"  :D
Sign In or Register to comment.