Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.
Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.
Seloste on luettavissa täällä
Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.
Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.
Käyttöehdot ovat luettavissa täällä
Tomorrow We Die (MechWarrior/BattleTech)
Comments
https://www.kurry.fi/viki/index.php/3rd_Assault_Element_(Dalcour_Military)#BattleMechs_and_Pilots
(Lisätty myös Kaartille ja Protectoreille)
-----
CITIZENSHIP [ADV]
Jokin Dalcouriin viittaava sopisi kaanoniin mutta puhuttiin että voisi olla hyvä ettei nimi viittaakaan meihin ja alkuperäämme (ja siksi ei esim. "3rd Assault Element", joka muuten olisi tosi hyvä nimi), että työnantajilla on se "Ai ne oli jotain teidän vihollisia, no tosi sori, en voinu mitenkään tietää" mahdollisuus. Yleisestihän mercenary unitit näyttä olevan formaattia "Somewhere's Somethings" tai "Someone's Somethings" mutta koska jos ei viitata alkuperään planeetan tai edesmenneen kenraalin nimellä, niin sitten se ei ehkä käy. Harmittaa, että Battle Magic on jo varattu. Tykkäisin itse enemmän joko jostain sen tyylisestä, tai sitten sellaisen "boardroom appropriatesta": taisin jo ehdottaa että ollaan "Executive Outcomes", ennemmin kuin "Lords of War" tai jotain. Jos pop-kulttuurista saa lainata niin olisko "V Is For Vengeance"? Onko liian alkuperää paljastavaa jos ollaan "Ridderhof"?
Solutions for a Galaxy, Magnificient Bastards, Swift Violence... emmä tiä, se 3rd Assault Element kuulostaa koko ajan paremmalta. Tai pelkkä Assault Element.
Lista tunnetuista porukoista löytyy Sarnasta.
"The Sunderwolves"
Tai lempinimestä "the barfing hellhounds"
1. verb (used with object): to separate; part; divide; sever
2. verb (used without object): to become separated; part
Itse asiassa Sunderwolves (tai mikä tahansa Sunder- alkuinen) kuulostaisi silleen hauskalta sanaleikiltä, että oikeasti me olemme 3rd Assault Element of Armed Forces of Dalcour (koska luonnollisesti nämä nykyisin vallassa olevia tahoja tukevat eivät ole laillinen hallitus tai asevoima). Nämä palkkasoturithan on siis TÄYSIN erillistä väkeä, eikä ollenkaan me.
Linkistä tämänhetkinen mw rosteri.
Peliteknisiä huomautuksia:
- kertoo mechwarriorin yleisestä kokemustasosta
- vaikuttaa mm. aloitteeseen.
- kertoo mechwarriorin piloting ja gunnery-taitojen tasosta
- minkä painoluokan mechien kanssa mechwarrior osaa toimia
- jos mw joutuu käyttämään eri painoluokan mechiä kuin mihin hän on tottunut, ko. mechwarriorin rating on yhtä alempi kunnes riittävästi kokemusta on kerääntynyt uudesta painoluokasta
- merkintä + tarkoittaa että hahmo hallitsee yhden painoluokan kevyemmät ja raskaammat mechit
- minkä tyyppistä mechiä mechwarrior on tottunut käyttämään
- jos mw joutuu käyttämään eri roolin mechiä kuin mihin hän on tottunut, ko. mechwarriorin level on yhtä alempi kunnes riittävästi kokemusta on kerääntynyt uudesta roolista
Impact Lance: (Pursuit Lance)
QKD-4G Quickdraw 60 tons Skirmisher SCANDAL
QKD-4G Quickdraw 60 tons Skirmisher HAZARD, RACER
GLT-4L Guillotine 70 tons Skirmisher PELICAN, COUGAR
Blizzard Lance: (Command Lance)
WHM-6L Warhammer 60 tons Brawler PREACHER
JM6-S Jagermech 65 tons Sniper STRANGLER, ODYSSEY
PXH-1 Phoenix Hawk 45 tons Skirmisher WILDWOOD, CYBORG
Tornado Lance: (Fire Lance)
ARC-2R Archer 70 tons Missile Boat RAPID, BROADWAY
ARC-2R Archer 70 tons Missile Boat BRAWLER, SLINGSHOT
DV-6M Dervish 55 tons Missile Boat PARADISE, CASINO
Sorcerer Lance: (Command Lance)
MAD-3R Marauder 75 tons Sniper SOUTHPAW
HBK-4G Hunchback 50 tons Juggernaut SABER, BROADSWORD (new role)
RFL-3N Rifleman 60 tons Sniper NOODLES, AIRGUN (new weight class)
CRB-20 Crab 50 tons Skirmisher PYRAMID
Cloudburst Lance: (Recon Lance)
JR-7D Jenner 35 tons Striker DOUBLEWIDE, SUITCASE
JVN-10N Javelin 30 tons Striker VALKYRIE, HURRICANE
SDR-5V Spider 30 tons Scout BLOODHOUND, SANDHOG (new weight class)
Fury Lance: (Battle Lance)
ON1-L Orion 75 tons Brawler NUTMEG
TDR-5S Thunderbolt 65 tons Brawler DIVER, SCARFACE (new weight & role)
CN9-A Centurion 50 tons Brawler POLECAT, AMBER (new role)
CN9-A Centurion 50 tons Brawler MISFIT, EAGLE
Hurricane Lance: (Fire Lance)
GRF-1N Griffon 55 tons Sniper PAGAN, GREYHOUND
BJ-1 Blackjack 45 tons Sniper CORONA, SNAPSHOT(new role)
JM6-S Jagermech 65 tons Sniper PINBALL (new role), CHECKMATE (new weight & role)
Tässä olis tämmöinen luonnos. Tehty seuraavilla perusteilla:
- Lancen vahvuus 3-4 mechiä.
- Lancejen määrä maksimoidaan (mieluummin 3 mechin lanceja monta, kuin 4 mechin lanceja vähän)
- Kaikille muille mecheille pyritään antamaan varapilotti. PC:iden mecheistä ja niistä joille on Covenant of Possession jätetään varapilotit ekana pois.
- Kaikilla lanceilla on selkeä rooli (Alpha Strike -roolijaon mukaan)
- Pilotit vaihtavat mechejä mahdollisimman vähän.
- Pilotit vaihtavat mechin kokoa ja / tai roolia mahdollisimman vähän.
- Pilotit vaihtavat lancea mahdollisimman vähän.
Pilotit ja koneet on sovitettu melko lailla huolella yhteen. Jos niitä ryhdytään paljon venkslaamaan, niin mechien painoluokista ja rooleista tulevien miinusten määrä voi oikeastaan vain lisääntyä. Lancejen kokoonpanojen ja määrän kanssa valinnan varaa on enemmän. Suurin rajoitus Alpha Strike -lancejen rooleissa syntyy siitä, että kolmen mechin lanceja on merkittävästi vaikeampi rakentaa ns. "oikein", kuin neljän mechin vastaavia. Kommentoikaa!Lancesta, jossa on kolme mechiä ei ole lancen tasolla mitään peliteknistä etua. Ennemminkin haittaa, koska lancejen kokoonpanon rakentaminen muodostuu huomattavasti haastavammaksi.
Komppania - Pataljoona tasolla suurempi määrä erilaisia lanceja (jos ne pystytään järkevästi rakentamaan) tarkoittaa sitä, että meillä on suurempi määrä erilaisia lance-kohtaisia "erikoiskykyjä" työkalupakassa.
First Strike + TWD kampanjan tarinaelementit tuo sitten hiukan eri juttuja mukanaan.
Tarinan osuus: Behrouz on suunnittelemassa taistelutapamuutosta, jonka tarkoituksena on hyödyntää AFD:n käyttämän taistelutekniikan heikkouksia.
FS pelitekninen osuus: Kolme elementtiä sisältävä "joukko" joka täyttää Ground Formation Type-vaatimukset saa bonuksia aloitteeseen verrattuna "perinteisiin" joukkoihin.
Kuitenkin, jos tuota edellä mainittua tarinallista ajatusta haluaa kehitellä pidemmälle, niin voin muokata lancejen kokoonpanoja vielä enemmän siihen suuntaan, että meillä on kaksi "vanhan" mallin neljä mechistä lancea rakennettuna mahdollisimman pitkälti Fury Elementin, eli kouluttajien ympärille, jotka toimivat AFD:n perinteisellä taktiikalla ja harjoituksissa ns. "OpFor" -roolissa ja loput joukot muokataan siten, että muilla PC:illä on kolmen hengen Command Lancet ja sekalainen määrä kolmen hengen muita lanceja työkalupakissa.
Impact Lance: (Command Lance)
QKD-4G Quickdraw 60 tons Skirmisher SCANDAL
CN9-A Centurion 50 tons Brawler POLECAT, AMBER (new role)
ARC-2R Archer 70 tons Missile Boat RAPID, BROADWAY
Blizzard Lance: (Command Lance)
WHM-6L Warhammer 60 tons Brawler PREACHER
JM6-S Jagermech 65 tons Sniper STRANGLER, ODYSSEY
PXH-1 Phoenix Hawk 45 tons Skirmisher WILDWOOD, CYBORG
Sorcerer Lance: (Command Lance)
MAD-3R Marauder 75 tons Sniper SOUTHPAW
DV-6M Dervish 55 tons Missile Boat PARADISE, CASINO
CRB-20 Crab 50 tons Skirmisher PYRAMID
Cloudburst Lance: (Recon Lance)
JR-7D Jenner 35 tons Striker DOUBLEWIDE, SUITCASE
JVN-10N Javelin 30 tons Striker VALKYRIE, HURRICANE
SDR-5V Spider 30 tons Scout BLOODHOUND, SANDHOG (new weight class)
Hurricane Lance: (Fire Lance)
GRF-1N Griffon 55 tons Sniper PAGAN, GREYHOUND
BJ-1 Blackjack 45 tons Sniper CORONA, SNAPSHOT(new role)
RFL-3N Rifleman 60 tons Sniper NOODLES, AIRGUN (new weight class)
First Fury Lance: (Battle Lance)
ON1-L Orion 75 tons Brawler NUTMEG
TDR-5S Thunderbolt 65 tons Brawler DIVER, SCARFACE(new weight & role)
QKD-4G Quickdraw 60 tons Skirmisher HAZARD, RACER
CN9-A Centurion 50 tons Brawler MISFIT, EAGLE
Second Fury Lance: (Assault Lance)
HBK-4G Hunchback 50 tons Juggernaut SABER, BROADSWORD (new role)
GLT-4L Guillotine 70 tons Skirmisher PELICAN, COUGAR
ARC-2R Archer 70 tons Missile Boat BRAWLER, SLINGSHOT
JM6-S Jagermech 65 tons Sniper PINBALL (new role), CHECKMATE (new weight & role)
Jumpship Sterrenhoop - 50,000 CB / month (1,2)
Dropship Maanhond - 16,000 CB / month (3,4)
Dropship Baanrijder - 9,500 CB / month (3,5)
Dropship Donkerzwaar - 9,500 CB / month (3,5)
1) not including; jump related wear and repairs, fuel costs, repair costs other than scheduled monthly maintenance, pilotage, station connection fees, tolls, insurance
2) estimated cost of an average jump: 25,000 CB not including pilotage, tolls, insurance
3) not including; fuel costs, ammo costs, repair costs other than scheduled monthly maintenance, pilotage, tolls, insurance
4) estimated cost of an average drop operation: 20,000 CB not including pilotage, tolls, insurance
5) estimated cost of an average drop operation: 7,500 CB not including pilotage, tolls, insurance
https://www.kurry.fi/viki/index.php/First_Strike_(BattleTech)
Kelpaisko tämmönen Rykmentin tunnus asianomaisille?